"Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował

Data: 2010-11-22 00:53:34
Autor: XYZ
"Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował
Raczej ciężko będzie ci znaleźć bank, który takie przelewy przyjmie. Większość zwróci zbyt niskie kwoty do nadawcy.

Alior, jako jeden z niewielu pozwala(ł?) na groszowe manewry w ramach własnych rachunków.
Z rachunku w USD można było przelewać na EUR przelewami w wysokości 0,01 USD.

Któregoś wieczoru dokonałem ponad 200 takich przelewów. Następnego dnia zadzwonili do mnie z Aliora z pretensjami. Twierdzili, że oskarżą mnie o "pranie pieniędzy"(!?) i wpiszą mnie do "rejestru nieuczciwych kontrachentów". Powiedziałem, żeby w takim razie rozwiązali umowę (jako niby używanie rachunku niezgodnie z przeznaczeniem). Nic nie zrobili. Myślę, że nie mieliby żadnych podstaw do podjęcia jakichkolwiek kroków (oprócz wypowiedzenia umowy), ale na wszelki wypadek prób zaniechałem.

Data: 2010-11-26 14:17:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował

"XYZ" iccbe0$1q0$1@news.onet.pl

[...]

I już wiadomo, dlaczego w Xbanku wiszą zdjęcia z podpisani
,,tych klientów nie obsługujemy''. :)

Alior zaskakuje raz za razem... Jak można zezwolić
na coś i uznać to coś za nielegalne? :)

-=-

Obawiam się, że na mnie też mogą zarobić fotografowie...
A moje podobizny ozdobią apteczne gabloty...
Powodem jest moja nerwowość ;) na tle niemałżeńskiego związku nikotynowego. ;)

Witamina PP jest ,,na receptę''... Jej (albowiem) nadmiar może szkodzić. :)
Wódka nie jest na receptę, papierosy też... Ale witaminy PP nie chcą sprzedać
bez recepty... Bo nadmiar tej witaminy może zaszkodzić...

Na szczęście ja mogę kupić tę witaminę (jak i inne leki) w dowolnej
aptece -- potrzebna mi jedna apteka. Zaś każda apteka potrzebuje tysięcy klientów...

"Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował