Odwrócona trajka

Data: 2014-06-06 21:32:29
Autor: Grzybol
Odwrócona trajka
Użytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości
Wczoraj, w czwartek, na dwupasmówce do Czech, kilka kilometrów przed przejściem granicznym w Cieszynie wyminęła mnie kawalkada kilkunastu
trajek  (?), ale takich dosyć dziwnych, bo z dwoma kołami z przodu i
jednym z tyłu.  Pewnie ma to swoją nazwę, ale ja widziałem to po raz
pierwszy. Cała  kawalkada była na śląskich numerach, pewnie walili
gdzieś dalej. Jeśli  ktokolwiek coś wie o tej wyprawie, tudzież co nieco
o tych pojazdach, bardzo  proszę o info.
Pozdrawiam Johnny

Velorex.

--
Grzybol