Odwrót od 3G?

Data: 2020-07-03 11:23:39
Autor: Marek
Odwrót od 3G?
Czy jest jakiś oficjalny odwrót od 3G?
Z pewnych względów mam na sztywno telefon ustawiony na pracę wyłącznie w 3G i od dwóch miesięcy zauważam, że (przynajmniej w Plus) zasięgi i transfery są coraz gorsze, nawet w dużych aglomeracjach. Wycofywana technologia? Wyłączane wsparcie 3G na wybranych stacjach?

--
Marek

Data: 2020-07-03 14:58:01
Autor: J.F.
Odwrót od 3G?
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.3591445158641112678@news.neostrada.pl...
[...]

O tyle chyba wycofywana, ze im blokuje czestotliwosci, ktore moga uzyc na nowe, lepsze uslugi 4G.

Ale przestalem sledzic wojenki operatorskie ... pozwalaja im zmienic technologie ?
Bo koncesja byla chyba na kokretny typ.

A gdzies w tle ... moze chca zarobic na Twoim nowym telefonie :-)

Ewentualnie - moga tam jeszcze byc patenty, oplaty licencyjne, moze umowy serwisowe - bo jakos  dziwnie te telekomy chca sie pozbyc nawet niezbyt starych technologii.

J.

Odwrót od 3G?