Odzia³ywanie Ziemi i S³oñca.

Data: 2011-01-23 19:03:47
Autor: mi\(c\).sz.
Odzia³ywanie Ziemi i S³oñca.
Ziemiê otacza pole magnetyczne, S³oñce chyba te¿. Co do odzia³ywania elektromagnetycznego, które jest pochodnym oddzia³ywania magnetycznego, to widzia³em co¶ w tv.

m.

Data: 2011-01-23 18:15:42
Autor: MH
Odzia³ywanie Ziemi i S³oñca.
mi\(c\).sz. <micsz@onet.pl> napisa³(a):
Ziemiê otacza pole magnetyczne, S³oñce chyba te¿. Co do odzia³ywania elektromagnetycznego, które jest pochodnym oddzia³ywania magnetycznego, to widzia³em co¶ w tv.

m.
=========

Kiedy zaczniesz wyæ do Ksiê¿yca ??

MH

Data: 2011-01-23 19:44:02
Autor: mi\(c\).sz.
Odzia³ywanie Ziemi i S³oñca.

U¿ytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihhr8e$t7r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie widzê powodu...

MH

Data: 2011-01-23 20:04:03
Autor: pluton
Odzia³ywanie Ziemi i S³oñca.

> =========
>
> Kiedy zaczniesz wyæ do Ksiê¿yca ??

Nie widzê powodu...

Alr my widzimy: Ksiezyca nie otacza pole magnetyczne ani elektryczne.

Nullification

Data: 2011-01-23 20:07:36
Autor: u2
W dniu 2011-01-23 20:04, pluton pisze:
Alr my widzimy: Ksiezyca nie otacza pole magnetyczne ani elektryczne.

Na lekcjach nie uwa¿a³e¶.

Data: 2011-01-23 22:38:32
Autor: pluton
Odzia³ywanie Ziemi i S³oñca.
> Alr my widzimy: Ksiezyca nie otacza pole magnetyczne ani elektryczne.

Na lekcjach nie uwa¿a³e¶.

? Amerykanie zostawili jakies bateryjki na ksiezycu ?

Nullification

Data: 2011-01-24 02:12:16
Autor: mi\(c\).sz.
Odzia³ywanie Ziemi i S³oñca.

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihhu07$8f5$1inews.gazeta.pl...

> =========
>
> Kiedy zaczniesz wyæ do Ksiê¿yca ??

Nie widzê powodu...

Alr my widzimy: Ksiezyca nie otacza pole magnetyczne ani elektryczne.

Bêdziecie wyæ to zacznie?

-- pozdrawiam
Nullification

Data: 2011-01-23 20:21:10
Autor: jedrus
Odziaływanie Ziemi i Słońca.
W dniu 2011-01-23 19:03, mi(c).sz. pisze:
Ziemię otacza pole magnetyczne, Słońce chyba też. Co do odziaływania
elektromagnetycznego, które jest pochodnym oddziaływania magnetycznego,
to widziałem coś w tv.

Antenka znowu zacznie szalec ;)

--
jedrus