Odzież

Data: 2010-11-01 16:52:16
Autor: VeRTe
Odzież
Witajcie, mam zagwozdke jak tanio kupić dobry ubiór na moto. Chce kupić taki zestaw:
http://www.motorabat.pl/157-utika-steel-kurtka-uniwersalna.html, http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html,
http://www.motorabat.pl/673-sidi-r-kawice-abiss.html, http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html + jakiś garnek od agv, shoei, hjc lub innej znanej dobrej marki za 300-400 zł. Mam 2 pytania co sądzicie o takim zestawie oraz co możecie mi polecić w porównywalnej cenie, tj. tak do ok. 2000zł?

Data: 2010-11-02 08:50:38
Autor: Inead
Odzież

"VeRTe" <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl> wrote in message news:34413d208988b715cd307ce609674893$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Garnek to chyba używka bo nowego Shoei nie kupisz za 300-400 zeta. Moja rada: na hełm przeznacz 1500 zeta.

Data: 2010-11-02 08:14:49
Autor: VeRTe
Odzież
@Inead niestety nie dysponuje takim zasobem gotówki żeby pozwolić sobie na tak drogi kask ;/ Liczę, że kupię jakiś z outletu z poprzedniego sezonu po przecenie lecz thx za radę.

Data: 2010-11-02 09:01:38
Autor: Grzybol
Odzież
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

E tam, mało!!! Ja bym se zrobił u kowala na zamówienie z blachy trójki, albo najlepiej odlew żelazny. Tak żeby po jebnięciu łeb był cały. Resztę się pozbiera na karmę dla psów...
W kwestii wątku - pokaż mi jakiekolwiek badania prowadzone w jakimkolwiek kraju na świecie mówiące o wpływie ceny kasku na przeżywalność motonitów w wypadkach. I dlaczego twierdzisz, że trzeba wydać minimum 1500 zł? Testowałeś podczas wypadku? Zajebałeś w tanim kasku i zginąłeś, a potem w drogim przeżyłeś? Ogólnie: pierdolenie...

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 09:18:10
Autor: Inead
Odzież

[...]

Bardziej mi chodzi o komfort użytkowania, wentylacja, wygłuszenie, dopasowanie do dyńki, dostępność blend itd. Te tanie kaski są po prostu kiepskie. Ale może dla kogoś kto dojeżdzą do pracy tanie badziewie wystarczy.

Data: 2010-11-02 09:28:56
Autor: AZ
OdzieĹź
On 2010-11-02, Inead <a.frost@gazeta.pl> wrote:

Bardziej mi chodzi o komfort użytkowania, wentylacja, wygłuszenie, dopasowanie do dyńki, dostępność blend itd. Te tanie kaski są po prostu kiepskie. Ale może dla kogoś kto dojeżdzą do pracy tanie badziewie wystarczy.
Ale pierdolisz...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-02 11:08:38
Autor: Inead
OdzieĹź

"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote in message news:iaolko$7aa$1node1.news.atman.pl...
On 2010-11-02, Inead <a.frost@gazeta.pl> wrote:

[...]

Tanie kaski są super a najlepsze te z Lidla. W przyszłym sezonie Rossi będzie jeździł na Dukacie i w kasku z Lidla. Czy teraz dobrze????

Data: 2010-11-02 10:17:39
Autor: AZ
OdzieĹź
On 2010-11-02, Inead <a.frost@gazeta.pl> wrote:
Ale pierdolisz...

Tanie kaski są super a najlepsze te z Lidla. W przyszłym sezonie Rossi będzie jeździł na Dukacie i w kasku z Lidla. Czy teraz dobrze????
Ale pierdolisz... Gdzie ja napisalem o kasku z Lidla? Za 500 PLN mozna
kupic juz w miare kask. Nie wszyscy potrzebuja cuda typu blenda czy szczeka
pytanie, czy potrafisz to zrozumiec?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-02 11:21:52
Autor: Inead
OdzieĹź

Ale pierdolisz... Gdzie ja napisalem o kasku z Lidla? Za 500 PLN mozna
kupic juz w miare kask. Nie wszyscy potrzebuja cuda typu blenda czy szczeka
pytanie, czy potrafisz to zrozumiec?

Ej, ja nie bylem agresywny, może zjedź sobie na ręcznym a potem dopiero pisz. Moim zdaniem kaski za parę stówek są chuja warte i już. I ani ty ani nikt inny mojego zdania nie zmieni, bo wynika ono z pewnego doświadczenia którego widać tobie brakuje.

Data: 2010-11-02 10:24:46
Autor: AZ
OdzieĹź
On 2010-11-02, Inead <a.frost@gazeta.pl> wrote:

[...]

Pozwol ze skorzystam z twojego doswiadczenia. Jezdze drugi rok w HJC FG-15 za 800, powiedz mi czy jest on chuja warty i lepiej kupic sobie Schubertha
za 2600?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-02 13:43:51
Autor: Vir
OdzieĹź
Pozwol ze skorzystam z twojego doswiadczenia. Jezdze drugi rok w HJC FG-15
za 800, powiedz mi czy jest on chuja warty i lepiej kupic sobie Schubertha
za 2600?

Przydatność kasku można rozpatrywać w dwóch aspektach - w codziennym
uĹźytkowaniu i przy wypadku.

Każdy kask sprzedawany w Polsce powinien spełniać normy narzucone przez
Unię(pytanie, czy sama nalepka na kasku daje Ci taką pewność).

A w codziennym używaniu tanie kaski rzeczywiście sporo odbiegają
komfortem, trwałością, rozwiązaniami od kasków z górnej półki.

Wiem, bo posiadam: i tani i średni i drogi

--
Vir
Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

Data: 2010-11-02 13:49:08
Autor: Grzybol
Odzież
Użytkownik "Vir" <agentmarek@onet.pl> napisał w wiadomości
Przydatność kasku można rozpatrywać w dwóch aspektach - w codziennym
użytkowaniu i przy wypadku.

Możesz rozwinąć to: prz wypadku? Masz jakieś badania, doświadczenia itp? Czy np więcej motocyklistów ginie w tanich kaskach, czy więcej w drogich? Czy ci którzy zginęli w kasku z nalepką UE powinni się czuć oszukani? Itp itd...

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 18:17:05
Autor: ErgoSum
Odzież

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Buuuuhahahahahahhahaaaa!!

Erg

Data: 2010-11-02 18:30:25
Autor: ErgoSum
Odzież

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:iaphiu$r0a$1mx1.internetia.pl...

Buuuuhahahahahahhahaaaa!!
Erg

Czyli?

dobre!

Erg

Data: 2010-11-02 18:37:47
Autor: Grzybol
Odzież
[...]

Takie życie:-) Masz drogi kask, nie żyjesz ale łeb cały. Masz chujowy kask, nie żyjesz - łeb rozwalony. Porada dnia: masz chujowy kask, zrób se tatuaż na klacie, duży, żeby rodzina mogła po nim Cię rozpoznać:-)

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 11:25:24
Autor: Leszek Karlik
OdzieĹź
On Tue, 02 Nov 2010 11:21:52 +0100, Inead <a.frost@gazeta.pl> wrote:

[...]
Ej, ja nie bylem agresywny, moĹźe zjedĹş sobie na ręcznym a potem dopiero  pisz. Moim zdaniem kaski za parę stĂłwek są chuja warte i juĹź. I ani ty  ani nikt inny mojego zdania nie zmieni, bo wynika ono z pewnego  doświadczenia ktĂłrego widać tobie brakuje.

Dodajmy jeszcze, że motocykle mające więcej niż 2 lata też są chuja
warte, a po 10 latach powinno się z automatu złomować.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-11-02 11:33:29
Autor: duddits
OdzieĹź
W dniu 2010-11-02 11:21, Inead pisze:
[...]

Się pozwolę sobie wtrącić. Miałem Nolana N62, za którego dałem coś koło 450,- Całkiem przyzwoity garnek, jedno co mnie denerwowało to zapięcie, które miało tendencję do rozregulowywania się. Teraz mam Sharka S900 i mimo, że kosztował 2x więcej nie widzę specjalnie różnicy w wykonaniu, no ale ma blendę ;-p

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2010-11-02 10:35:59
Autor: AZ
OdzieĹź
On 2010-11-02, duddits <duddits@NOSPAMfz8n.pl> wrote:
[...]

Jeden i drugi chuja warty... bo nie kosztowal 1500.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-02 12:18:42
Autor: MarCiNWz
OdzieĹź
W dniu 02.11.2010 11:35, AZ pisze:
Jeden i drugi chuja warty... bo nie kosztowal 1500.

FCUK, mój kask też nie spełnia wymagań zajebistego ;/

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Suzuki GSF 600N '00

Data: 2010-11-02 13:19:13
Autor: Inead
OdzieĹź

Jeden i drugi chuja warty... bo nie kosztowal 1500.

 A to juz ty napisałeś, ja ceny  nie wymieniłem ;-)))

Data: 2010-11-02 13:42:59
Autor: Inead
OdzieĹź

-- Artur

Może trzeba było sobie kupić chiński skuter z Tesco a nie ZZRa jak cena ma takie znaczenie dla ciebie, to i to ma dwa koła i silnik więc "po co przepłacać jak nie widać różnicy" (Z.Chajzer)

Data: 2010-11-02 13:46:21
Autor: Grzybol
Odzież
Użytkownik "duddits" <duddits@NOSPAMfz8n.pl> napisał w wiadomości
news:iaopdp$dm3$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-02 11:21, Inead pisze:
[...]

Polatałem w tamtym sezonie w nowym hiszpańskim AERO. Taka śmiszna frima, kupiłem nówkę na allegro za 120 zł. Kask zajebisty, cichy, widoczność idealna, ładne malowanie, lekki, dopasowany. 120 zł, nie 1200.

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 13:55:11
Autor: Inead
Odzież

Polatałem w tamtym sezonie w nowym hiszpańskim AERO. Taka śmiszna frima, kupiłem nówkę na allegro za 120 zł. Kask zajebisty, cichy, widoczność idealna, ładne malowanie, lekki, dopasowany. 120 zł, nie 1200.

Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale dobrze wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

Data: 2010-11-02 14:00:58
Autor: Grzybol
Odzież
Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale dobrze wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

Napisane na pudełku było: made in spain. Chyba że to tera dzielnica chin. Miał nawet worek i wszystkie gadżety jak kaski za 2000. Pytanie brzmi? Czy zakładając na baniak ten za 120 i inny za 2000, rozpędzę się zajebie czołowo w tira, to w którym przeżyję?

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 14:09:46
Autor: Inead
Odzież

"Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> wrote in message news:iap2bg$7vt$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale dobrze wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

Napisane na pudełku było: made in spain.

A znasz takie powiedzenie :" na płocie było napisane DUPA, pogłaskałem i się skaleczyłem"

OK to dygresja była, jeśli rzeczywiście to prawda, że go w Hiszpani zrobili to duzy respect dla Hiszpanów, że udaje im się taką cenę zrobić, mimio wysokich kosztów robocizny i kryzysu.

Data: 2010-11-02 14:03:47
Autor: Grzybol
Odzież
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale dobrze wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

Tak w uzupełnieniu: nie ma tych kaskó na allegro. Widziałem raz jeden, człowiek napisał, że przywiózł z Hiszpanii i wystawił 2 sztuki. Jeden kupiłem. Potem nigdy już takiego nie widziałem.

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 18:17:46
Autor: ErgoSum
Odzież

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:iap2gp$ag7$1mx1.internetia.pl...
[...]

http://www.aero-helmets.pl/

Erg

Data: 2010-11-02 18:19:47
Autor: Grzybol
Odzież
[...]

Ja pierdole...

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 18:33:31
Autor: Inead
Odzież

"Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> wrote in message news:iaphgo$qia$1mx1.internetia.pl...
[...]

No nie??? Kuźwa dwa modele w ofercie. Dają radę, forfitery

Data: 2010-11-02 18:35:26
Autor: Grzybol
Odzież
No nie??? Kuźwa dwa modele w ofercie. Dają radę, forfitery

Ale drożyzna jaka:-) Ja za nówke dałem 120. Człowiek kupił w espanii. Rzeczywiście tam kryzys, wyprzedają za bezcen...

--
Grzybol

Data: 2010-11-02 14:33:33
Autor: Jasio
Odzież
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iap1ng$dpg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wynika z powyższego, że nie cenisz życia, zdrowia i komfortu swojego pasażera.
Zgadza się?

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2010-11-02 15:22:42
Autor: Inead
Odzież

"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote in message news:iap3vf$klu$1inews.gazeta.pl...
[...]

 A wiesz co znaczy "żartować"? BTW nie jeżdżę z pasażerami - po prostu nie lubię.

Data: 2010-11-02 13:03:00
Autor: alex
Odzieź
"Inead" <a.frost@gazeta.pl> writes:

[...]

Najbardziej niewygodny kask jaki w życiu mierzyłem kosztował 2 i pół
koła (Szubert któryś).

=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2010-11-02 20:08:26
Autor: siny
Odzież

Użytkownik "VeRTe" <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości news:34413d208988b715cd307ce609674893$1grupy.scigacz.pl...
[...]

hey
wg mnie tylko rekawice nie wygladaja na dobre
nie widac zadnych protektorow na kostkach
pozatym kurtka i spodnie wygladaja ok
pamietaj tylko by zmierzyc w sklepie dokladnie i to ze skora sie rozlazi jakies 10% po jakims czasie takze przymiezaj na koszulke
pozdr

Data: 2010-11-02 20:29:32
Autor: VeRTe
Odzież
sinynapisal

[...]

Dzięki za dobrą radę, tylko jest 1 problem sklep jest sklepem internetowym, a lokalizacja jest delikatnie mówiąc dość odległa od mojego miejsca zamieszkania ok. W-wy. No chyba, że znalazłbym te ubrania w jakimś okolicznym sklepie w co raczej wątpię ponieważ to są raczej ubrania z zeszłych sezonów, taki outlet dlatego też może być mały problem z rozmiarami, mogę jedynie odnosić się do tabelki rozmiarów na stronie ww. sklepu, jednak nie jestem pewien jak jest z wiarygodnością tej rozmiarówki ;/

Data: 2010-11-02 21:46:00
Autor: Kuczu
OdzieĹź
W dniu 2010-11-02 21:08, siny pisze:
UĹźytkownik "VeRTe"<kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Znaczy rekawice bez lipnych plastikowych wstawek a'la carbon sa do dupy ? Dlugo jezdzisz motocyklami ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-11-02 21:35:29
Autor: siny
Odzież
Znaczy rekawice bez lipnych plastikowych wstawek a'la carbon sa do dupy ? Dlugo jezdzisz motocyklami ?

duzo agrsywnosci i takiej nie wiem jak to nazwac nieprzychylnosci tutaj na
grupie, a przeciez jestesmy tu by sobie pomagac
nie uzylem wyrazenia 'do dupy'
moze i ten plastik i nie wyglada fajnie dla ciebie, to rzecz gustu ale moim
zdaniem zawsze ten 1mm wiecej materialu pomiedzy asfaltem a moim placem

Data: 2010-11-02 22:49:50
Autor: Kuczu
OdzieĹź
W dniu 2010-11-02 22:35, siny pisze:
[...]

Znaczy gdy sie przewracasz to sciskasz raczeta w piastki i lecisz na kostkach ? Szacun ! Bo ja sie wyjebalem pare razy na motorowerach i motocyklach i zawsze sobie zdzieralem dlonie od wewnatrz. A tam sie plastiku nie stosuje.

Data: 2010-11-02 22:03:06
Autor: siny
Odzież

[...]

nie jestem expertem w sprawach przewracania
uwazam jednak ze roznie moze sie zdazyc
widzialem tez takie wstawki w profesjonalnych rekawicach w sklepach
ze tak powiem 'race'owych'
wiec cos w tym musi byc

Data: 2010-11-02 23:20:16
Autor: Kuczu
OdzieĹź
W dniu 2010-11-02 23:03, siny pisze:

[...]

No wlasnie takiej odpowiedzi sie spodziewalem. Dziekuje

Data: 2010-11-06 16:34:10
Autor: Alf/red/
Odzież
W dniu 2010-11-02 23:03, siny pisze:
widzialem tez takie wstawki w profesjonalnych rekawicach w sklepach
ze tak powiem 'race'owych'

Kupowałem rękawice. Panie sprzedawco, które mi pan poleci, bo tutaj widzę różne takie plastikowe dodatki? Popatrzył na mnie, starszy gość, i spytał - ale chce pan do jazdy czy na zabawę w remizie?

--
Alf/red/

Data: 2010-11-12 17:58:52
Autor: siny
Odzież

Kupowałem rękawice. Panie sprzedawco, które mi pan poleci, bo tutaj widzę różne takie plastikowe dodatki? Popatrzył na mnie, starszy gość, i spytał - ale chce pan do jazdy czy na zabawę w remizie?

ja posiadam kilka par
letnie, zimowe
textylne i skorzane
te z plastykowymi ochraniaczami:
http://www.harpersraceshop.co.uk/cat212_1.htm

naprawde nie wiem czego sie czepiacie
mysle ze to rzecz gustu
wam sie niepodobaja, dla mnie sa ok
tyle w temacie

Data: 2010-11-15 21:06:32
Autor: Piotr Rezmer
Odzież
siny pisze:

naprawde nie wiem czego sie czepiacie
mysle ze to rzecz gustu

No tak, teraz piszesz że to rzecz gustu, wcześniej pisałeś:

hey
wg mnie tylko rekawice nie wygladaja na dobre
nie widac zadnych protektorow na kostkach

Czyli uznałeś że brak protektorów na palcach to dyskwalifikacja rękawic. Poddaj się i walnij się w pierś :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-16 17:07:24
Autor: siny
Odzież

Czyli uznałeś że brak protektorów na palcach to dyskwalifikacja rękawic. Poddaj się i walnij się w pierś :)

hehe
:)
poprostu wg mnie warto miec te protektory
czyli wyrazilem swoje subiektywne zdanie
ktos moze uznac to za wioche czy cokolwiek, szanuje wasze opinie jakiekolwiek one sa

pisalem:
' WG MNIE tylko rekawice nie wygladaja na dobre'

reasumujac, wole ich miec w razie upadku niz ich nie miec nawet jezeli sa wioskowe
pozdr

Data: 2010-11-02 21:58:05
Autor: ErgoSum
Odzież

Użytkownik "siny" <sayTONIE@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:iapr41$e8k$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja z tych wszystkich elementow zestawu tez bym kupil tylko rekawice (jezdze w kurtce Halvarsona).
Oryginalny magazyn Halvarson jest w Gdansku, ale koles ktory go prowadzi jest max cierpliwy i bez problemow wymienia i wysyla rozmiary az do zadowolenia. Chocby z tego powodu kupuje u niego, bo ciezko juz znalezc takich ktorzy wciaz chca. Z ciekawosci napisze jeszcze ze na zeszlomiesiecznych warsztatach organizowanych przez Moto-Voyagera, to wlasnie on prowadzil czesc poswiecona ubraniom motocyklowym i po tym co tam uslyszalem, napisze: TO PASJONAT

Erg

Data: 2010-11-02 22:00:43
Autor: Kuczu
OdzieĹź
W dniu 2010-11-02 21:58, ErgoSum pisze:
UĹźytkownik "siny"<sayTONIE@tenbit.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Pasjonat odziezy ? Znaczy taki Jacykow motocyklowy ?

Data: 2010-11-03 08:09:34
Autor: ErgoSum
Odzież

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:iapu63$u36$1news.onet.pl...

Pasjonat odziezy ? Znaczy taki Jacykow motocyklowy ?

Porownanie wzgl. osob raczej nie trafione, ale pasjonat na pewno.
(o ile w ogole Jacykowa mozna nazwac pasjonatem czego innego niz niektorych facetow)

Erg

Data: 2010-11-02 22:02:31
Autor: ErgoSum
Odzież [popr]

Ja z tych wszystkich elementow zestawu tez bym kupil tylko rekawice
(jezdze w kurtce Halvarsona).

 TFU... mialem napisac spodnie, a nie rekawice.. No coz.. demencja co sie
zowie...

Erg

Data: 2010-11-03 09:53:14
Autor: VeRTe
Odzież
VeRTenapisal

[...]

Update

http://www.motorabat.pl/409-halvarssons-mandan-kurtka-m-sko-damska.html
http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html
http://www.motorabat.pl/674-sidi-r-kawice-x-street.html
http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html
http://www.motorabat.pl/1007-kask-agv-k3-multi-asymetry.html

Co sądzicie o takim zestawie ??
Ew. co możecie zaproponować porównywalnego jakościowo, a tańszego, gdyż to co podałem to już jest maksymalna wydatek jaki mogę poczynić.

Data: 2010-11-03 11:18:29
Autor: PawelK vel Pablo
Odzież
Dnia 307 roku bieżącego, VeRTe zeznał(a) jak następuje:

[...]

Nie wiem kolego jak Ty szukasz, ale agv K3 na alledrogo jest od metra i
sporo taniej.

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=agv+k3

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-03 11:44:35
Autor: VeRTe
Odzież
PawelK vel Pablonapisal

[...]

Dzięki za info akurat kasku tam nie sprawdzałem tylko pozostałe części kompletu, który tu podaje były w tej samej cenie lub droższe.

Data: 2010-11-03 11:54:43
Autor: VeRTe
Odzież
PawelK vel Pablonapisal

[...]

Co prawda masz rację, jednak gdy wczytałem się w specyfikacje wszystkie praktycznie na alledrogo są bez antifoga natomiast ten k3, który ja podałem ma antifoga.

Data: 2010-11-03 13:10:11
Autor: PawelK vel Pablo
Odzież
> [...]

Co prawda masz rację, jednak gdy wczytałem się w specyfikacje
wszystkie praktycznie na alledrogo są bez antifoga natomiast ten k3,

Być może, nie wczytywałem się,

Ja ze swojej strony polecam nolana N85, kosztuje w larssonie 930zł
jak znajdziesz kogoś kto ma tam zniżki i Ci kupi to zapłacisz 640zł
za pełen wypas, pinlock, antifog, blenda, wyjmowany środek,dobra
wentylacja. Kupiłem i naprawdę polecam.

Data: 2010-11-03 21:41:48
Autor: Inead
Odzie?

[...]

Powoli zbliżamy się do tych 1500 zeta ;-)))

Data: 2010-11-03 21:45:26
Autor: PawelK vel Pablo
Odzie?
Dnia 307 roku bieżącego, Inead zeznał(a) jak następuje:

[...]

Bardzo powoli, 640 to mniej niż połowa z 1500zł :P --

Data: 2010-11-05 00:23:13
Autor: KJ Siła Słów
Odzież
W dniu 2010-11-03 10:53, VeRTe pisze:

http://www.motorabat.pl/157-utika-steel-kurtka-uniwersalna.html,
http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html,

halvarsson jest OK.

http://www.motorabat.pl/674-sidi-r-kawice-x-street.html

rekawice to bym poprzymierzał sobie osobiscie w paru sklepach, bo to kazdy ma inna reke, czasem ochraniacze sie nie uloza na rekach albo jakis szew.

http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html

jako posiadacz kombi Berika powiem ze daj se spokoj z ich butami. To jest jakis jednorazowy wybryk natury: buty Berika na szose - sam ich kiedys szukalem do kompletu, ale nie znalazlem w Polsce.
Wg mnie jest to produkt marketingowy, szyty nie wiadomo gdzie...
  lepiej poszukaj czegos z firmy ktora robi buty na moto od lat - sidi itd...

http://www.motorabat.pl/1007-kask-agv-k3-multi-asymetry.html

No kaski tez musisz poprzymierzac przed zakupem.

Pierdolenie o kaskach za 1500 se daruj, owszem sa jakosciowo bardzo, ale mi tam na  przyklad Shoei na leb nie wchodzi. Od 500 stow kask bedzie prowownywalny poziomem bezpieczenstwa, a reszta co Cie interesuje w koljenosci waznosci: jakosc szybki - bardzo, halas (ale sa zatyczki i daja rade w kazdym kasku), trwalosc wysciolki i ciezar (niby bardzo czuc te roznice ciezaru, ale wg mnie to ilosc wiatru odpowiada za zmeczenie szyj, a ciezar kasku minimalnie). Polecam progresywne szybki, bo i w slonce daja rade i po nocy jakos wrocisz, choc na wycieczki poza miastem to polecam rowniez miec ta jasna ze soba.

Owszem do dlugiej turystyki kask cichy, nie podwiewajacy, z blenda, szczeka, lekki, rozkladany do prania, z bluetoothem jest fajny, bardzo fajny. Ale to moze byc za duzo ficzerow jak na pierwszy kask :-)

KJ

Data: 2010-11-04 16:40:55
Autor: AZ
Odzież
On 5 Lis, 00:23, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Pierdolenie o kaskach za 1500 se daruj, owszem sa jakosciowo bardzo, ale
mi tam na  przyklad Shoei na leb nie wchodzi. Od 500 stow kask bedzie
prowownywalny poziomem bezpieczenstwa,
Jezus maria, 50 000 za kask?
jakosc szybki - bardzo
Ja bym dodal - cena, znam takich co kupili Shoei i plakali pozniej ze
szybka 350 PLN.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-05 10:46:29
Autor: Tytus z fabryki
Odzież
Siemka

*** "AZ"
Ja bym dodal - cena, znam takich co kupili Shoei i plakali pozniej ze
szybka 350 PLN.

Pitolisz - szyba 180 - pinlock 60.
No chyba ze tak jak Ty w ASO chcesz kupowac :)
Whisper kit na taka pogode - bezcenne

Tytus z fabryki
P.S. Z naciskiem na chcesz :)

Data: 2010-11-05 20:31:41
Autor: VeRTe
Odzież
Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś napisać co o nich sądzisz ??
http://allegro.pl/buty-motocyklowe-sidi-strada-evo-roz-43-rain-i1294592830.html#gallery

KJ Siła Słównapisal

Data: 2010-11-05 23:45:46
Autor: KJ Siła Słów
Odzież
W dniu 2010-11-05 21:31, VeRTe pisze:
Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś
napisać co o nich sądzisz ??
http://allegro.pl/buty-motocyklowe-sidi-strada-evo-roz-43-rain-i1294592830.html#gallery

nic nie sądze w szczególności poniewaz nigdy nie miałem takich Sidi.

W ogolnosci to kiedys 10 lat temu mialem jedne, jakis prosty model SIDI   i zyja do dzis, a lekko u mnie nie mialy.

KJ

Data: 2010-11-06 00:38:43
Autor: duddits
Odzież
[...]

Mam takie. Ogólnie bardzo OK, ale z tym wodoodporne to bym nie
przesadzał. Po pół godzinie lekkiego deszczu jest już w środku wilgotno.
Jeśli Ci na tym zależy to rozejrzałbym się za butami z gore-teksem.

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2010-11-06 08:25:54
Autor: VeRTe
Odzież
dudditsnapisal

[...]

Nie raczej w deszcz nie zamierzam jeździć, chodziło mi o ogólne właściwości butów :D Dzięki za opinię.

Odzież