Odzież

Data: 2010-11-03 09:53:14
Autor: VeRTe
Odzież
VeRTenapisal

Witajcie, mam zagwozdke jak tanio kupić dobry ubiór na moto. Chce kupić
taki zestaw:
http://www.motorabat.pl/157-utika-steel-kurtka-uniwersalna.html,
http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html,
http://www.motorabat.pl/673-sidi-r-kawice-abiss.html,
http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html + jakiś garnek od agv,
shoei, hjc lub innej znanej dobrej marki za 300-400 zł. Mam 2 pytania co
sądzicie o takim zestawie oraz co możecie mi polecić w porównywalnej
cenie, tj. tak do ok. 2000zł?

Update

http://www.motorabat.pl/409-halvarssons-mandan-kurtka-m-sko-damska.html
http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html
http://www.motorabat.pl/674-sidi-r-kawice-x-street.html
http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html
http://www.motorabat.pl/1007-kask-agv-k3-multi-asymetry.html

Co sądzicie o takim zestawie ??
Ew. co możecie zaproponować porównywalnego jakościowo, a tańszego, gdyż to co podałem to już jest maksymalna wydatek jaki mogę poczynić.

Data: 2010-11-03 11:18:29
Autor: PawelK vel Pablo
Odzież
Dnia 307 roku bieżącego, VeRTe zeznał(a) jak następuje:

[...]

Nie wiem kolego jak Ty szukasz, ale agv K3 na alledrogo jest od metra i
sporo taniej.

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=agv+k3

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-03 11:44:35
Autor: VeRTe
Odzież
PawelK vel Pablonapisal

[...]

Dzięki za info akurat kasku tam nie sprawdzałem tylko pozostałe części kompletu, który tu podaje były w tej samej cenie lub droższe.

Data: 2010-11-03 11:54:43
Autor: VeRTe
Odzież
PawelK vel Pablonapisal

[...]

Co prawda masz rację, jednak gdy wczytałem się w specyfikacje wszystkie praktycznie na alledrogo są bez antifoga natomiast ten k3, który ja podałem ma antifoga.

Data: 2010-11-03 13:10:11
Autor: PawelK vel Pablo
Odzież
> [...]

Co prawda masz rację, jednak gdy wczytałem się w specyfikacje
wszystkie praktycznie na alledrogo są bez antifoga natomiast ten k3,

Być może, nie wczytywałem się,

Ja ze swojej strony polecam nolana N85, kosztuje w larssonie 930zł
jak znajdziesz kogoś kto ma tam zniżki i Ci kupi to zapłacisz 640zł
za pełen wypas, pinlock, antifog, blenda, wyjmowany środek,dobra
wentylacja. Kupiłem i naprawdę polecam.

Data: 2010-11-03 21:41:48
Autor: Inead
Odzie?

[...]

Powoli zbliżamy się do tych 1500 zeta ;-)))

Data: 2010-11-03 21:45:26
Autor: PawelK vel Pablo
Odzie?
Dnia 307 roku bieżącego, Inead zeznał(a) jak następuje:

[...]

Bardzo powoli, 640 to mniej niż połowa z 1500zł :P --

Data: 2010-11-05 00:23:13
Autor: KJ Siła Słów
Odzież
W dniu 2010-11-03 10:53, VeRTe pisze:

http://www.motorabat.pl/157-utika-steel-kurtka-uniwersalna.html,
http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html,

halvarsson jest OK.

http://www.motorabat.pl/674-sidi-r-kawice-x-street.html

rekawice to bym poprzymierzał sobie osobiscie w paru sklepach, bo to kazdy ma inna reke, czasem ochraniacze sie nie uloza na rekach albo jakis szew.

http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html

jako posiadacz kombi Berika powiem ze daj se spokoj z ich butami. To jest jakis jednorazowy wybryk natury: buty Berika na szose - sam ich kiedys szukalem do kompletu, ale nie znalazlem w Polsce.
Wg mnie jest to produkt marketingowy, szyty nie wiadomo gdzie...
  lepiej poszukaj czegos z firmy ktora robi buty na moto od lat - sidi itd...

http://www.motorabat.pl/1007-kask-agv-k3-multi-asymetry.html

No kaski tez musisz poprzymierzac przed zakupem.

Pierdolenie o kaskach za 1500 se daruj, owszem sa jakosciowo bardzo, ale mi tam na  przyklad Shoei na leb nie wchodzi. Od 500 stow kask bedzie prowownywalny poziomem bezpieczenstwa, a reszta co Cie interesuje w koljenosci waznosci: jakosc szybki - bardzo, halas (ale sa zatyczki i daja rade w kazdym kasku), trwalosc wysciolki i ciezar (niby bardzo czuc te roznice ciezaru, ale wg mnie to ilosc wiatru odpowiada za zmeczenie szyj, a ciezar kasku minimalnie). Polecam progresywne szybki, bo i w slonce daja rade i po nocy jakos wrocisz, choc na wycieczki poza miastem to polecam rowniez miec ta jasna ze soba.

Owszem do dlugiej turystyki kask cichy, nie podwiewajacy, z blenda, szczeka, lekki, rozkladany do prania, z bluetoothem jest fajny, bardzo fajny. Ale to moze byc za duzo ficzerow jak na pierwszy kask :-)

KJ

Data: 2010-11-04 16:40:55
Autor: AZ
Odzież
On 5 Lis, 00:23, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Pierdolenie o kaskach za 1500 se daruj, owszem sa jakosciowo bardzo, ale
mi tam na  przyklad Shoei na leb nie wchodzi. Od 500 stow kask bedzie
prowownywalny poziomem bezpieczenstwa,
Jezus maria, 50 000 za kask?
jakosc szybki - bardzo
Ja bym dodal - cena, znam takich co kupili Shoei i plakali pozniej ze
szybka 350 PLN.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-05 10:46:29
Autor: Tytus z fabryki
Odzież
Siemka

*** "AZ"
Ja bym dodal - cena, znam takich co kupili Shoei i plakali pozniej ze
szybka 350 PLN.

Pitolisz - szyba 180 - pinlock 60.
No chyba ze tak jak Ty w ASO chcesz kupowac :)
Whisper kit na taka pogode - bezcenne

Tytus z fabryki
P.S. Z naciskiem na chcesz :)

Data: 2010-11-05 20:31:41
Autor: VeRTe
Odzież
Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś napisać co o nich sądzisz ??
http://allegro.pl/buty-motocyklowe-sidi-strada-evo-roz-43-rain-i1294592830.html#gallery

KJ Siła Słównapisal

Data: 2010-11-05 23:45:46
Autor: KJ Siła Słów
Odzież
W dniu 2010-11-05 21:31, VeRTe pisze:
Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś
napisać co o nich sądzisz ??
http://allegro.pl/buty-motocyklowe-sidi-strada-evo-roz-43-rain-i1294592830.html#gallery

nic nie sądze w szczególności poniewaz nigdy nie miałem takich Sidi.

W ogolnosci to kiedys 10 lat temu mialem jedne, jakis prosty model SIDI   i zyja do dzis, a lekko u mnie nie mialy.

KJ

Data: 2010-11-06 00:38:43
Autor: duddits
Odzież
[...]

Mam takie. Ogólnie bardzo OK, ale z tym wodoodporne to bym nie
przesadzał. Po pół godzinie lekkiego deszczu jest już w środku wilgotno.
Jeśli Ci na tym zależy to rozejrzałbym się za butami z gore-teksem.

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2010-11-06 08:25:54
Autor: VeRTe
Odzież
dudditsnapisal

[...]

Nie raczej w deszcz nie zamierzam jeździć, chodziło mi o ogólne właściwości butów :D Dzięki za opinię.

Odzież