Odzież podstawowa.

Data: 2015-06-24 11:56:50
Autor: mmaurycy
Odzież podstawowa.
W dniu 2015-06-17 o 20:38, Maarcin pisze:
Witam, przemierzam się do zdawania prawa jazda kat.A2 i zakupu
pierwszego motocyklu. Nie będzie to mój pierwszy motocykl w życiu, od
małego poruszałem się na motorowerach, i motocyklach klasy 125ccm. Lecz
nigdy nie postanowiłem kupić lepszej kurtki, rękawic i dobrego kasku,
ponieważ jakoś nie nie odczuwałem potrzeby, może to był błąd nie wiem
:). Pytanie do was jaką odzież kupić, na razie chciałbym się skupić na
kasku, kurtce i rękawicach, bardzo zależy mi na tym żeby  te rzeczy były
w miarę tanie a jakość ich nie była, aż tak zła. Bardzo proszę o pomoc w
dobraniu mojego pierwszego setu na motocykl :)

Pozdrawiam.

Czy na sikaczu piszą sami analfabeci  "zakupu pierwszego motocyklu" motocykla już nie mogę co post to to samo!!!
pozdrawiam
mmaurycy
Hyosung GT650Fi

Data: 2015-06-24 18:34:00
Autor: Grzybol
Odzież podstawowa.
Użytkownik "mmaurycy" <mmaurycy@gmail.com> napisał w wiadomości
news:mmdut9$67r$1adenine.netfront.net... W dniu 2015-06-17 o 20:38,

Przypierdol mu. Temu Misiu...

--
Grzybol

Odzież podstawowa.