Odzież podstawowa.

Data: 2015-06-25 14:50:50
Autor: Tmek
Odzież podstawowa.
W dniu 2015-06-17 o 20:38, Maarcin pisze:
Witam, przemierzam się do zdawania prawa jazda kat.A2 i zakupu
pierwszego motocyklu. Nie będzie to mój pierwszy motocykl w życiu, od
małego poruszałem się na motorowerach, i motocyklach klasy 125ccm. Lecz
nigdy nie postanowiłem kupić lepszej kurtki, rękawic i dobrego kasku,
ponieważ jakoś nie nie odczuwałem potrzeby, może to był błąd nie wiem
:). Pytanie do was jaką odzież kupić, na razie chciałbym się skupić na
kasku, kurtce i rękawicach, bardzo zależy mi na tym żeby  te rzeczy były
w miarę tanie a jakość ich nie była, aż tak zła. Bardzo proszę o pomoc w
dobraniu mojego pierwszego setu na motocykl :)

Jak chcesz tym jezdzic na codzien to odpusc sobie te z membrana. Goretexy srexy i inne takie spowoduja ze sie w tym tylko ugotujesz i bedziesz bardziej mokry w srodku niz na zewnatrz.

Inna sprawa ze te lepsze bez membrany (z wypinana) sa drozse niz z nia.

Tmek

Odzież podstawowa.