"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

Data: 2010-10-09 12:59:44
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"
Rośnie nadzieja na zmianę w Polsce. To możliwe. To w zasięgu ręki.
Popierając Ruch i występując z klubu PO Kazimierz Kutz wykazał idealizm
jakiego nam potrzeba. Odzyskać państwo świeckie, wzmocnić obywatela,
unowocześnić kraj – to nasze wspólne marzenia. Dzięki Kaziu!

http://palikot.blog.onet.pl/Decyzja-Kutza,2,ID415564518,RS1,n

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-09 13:39:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO
mydl±ce oczy bzdury
[...]

Co mi z tego, że będzie państwo "¶wieckie", je¶li VAT wzro¶nie o 5%, akcyzy o 10%, a pieni±dze będ± wydawane/marnowane diabli wiedz± na co.

To ja już zamiast tego wszystkiego wolę dziesięcinę i oddanie Ko¶ciołowi zawiadywania armi±, policj± itd.

Data: 2010-10-09 13:50:45
Autor: awe
mydl±ce oczy bzdury

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d75.00000d8f.4cb0545cnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
bardzo slusznie. Ja nie chce w PL KUColandu
awe

Data: 2010-10-09 13:53:50
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

[...]

Jak to na co? Na pensje dla księży.

I nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

Data: 2010-10-09 13:56:44
Autor: kochamspam
mydl±ce oczy bzdury

> [...]

I nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

-- Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele

Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli, to ksi±dz w szkole nie ostałby zatrudniony. Wystarczy?
Załóż więc Stowarzyszenie Wojuj±cych Bezbożników.
Kto wie? - może osi±gniesz sukces, jak w Sowietach.

Data: 2010-10-09 14:00:45
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/bez-religii-w-szkole_152313.html

Data: 2010-10-09 14:04:24
Autor: Bogdan Idzikowski
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bps611iychdl.1jyo3glsxplnj$.dlg40tude.net...
Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/bez-religii-w-szkole_152313.html

I nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

Pieprzenie.
Zrób ankietę na temat stosowania kary ¶mierci. Zobaczysz, co ci wyjdzie.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-10-09 14:06:27
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

[...]

Pi...
Zrób ankietę na temat stosowania kary ¶mierci. Zobaczysz, co ci wyjdzie.

Nie pi... tylko zapytali się rodziców-katolików czy chc± by ich dzieci
uczono katechizmu w szkole.

Data: 2010-10-09 15:17:20
Autor: Bogdan Idzikowski
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gukxaoasn2eh$.gefxfeni9lvw$.dlg40tude.net...

[...]

Nie rodziców-katolików. Czytaj linki, które umieszczasz: "Tylko 46 procent Polaków posłałoby swoje dziecko na lekcje religii w szkole - wynika z sondażu Homo Homini dla Polskiego Radia."

Ankieta WP: internauci o karze ¶mierci

63% "za", 34% "przeciw" i 3% "nie mam zdania" - to wyniki ankiety Wirtualnej Polski, która zapytała internautów, czy popieraj± karę ¶mierci.
http://www.karasmierci.info.pl/wp18062001.htm

A chyba wiesz, że przywrócenie kary ¶mierci w Polsce jest niemozliwe.

Data: 2010-10-09 16:41:30
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

[...]

Czyżby¶ sugerował że lewda, feministki i geje maj± w Polsce dzieci?

Data: 2010-10-09 18:06:18
Autor: Bogdan Idzikowski
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ht4hvljw6d8b.k5kjj1sv7vnt.dlg40tude.net...

[...]

Tylko katolicy maj± dzieci?

Data: 2010-10-09 18:10:07
Autor: u2
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"
Tylko katolicy maj± dzieci?

A geje maj± ?

Data: 2010-10-09 18:13:07
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

[...]

Tzw. "prawicowych ateistów" pomijam.

Data: 2010-10-09 14:01:26
Autor: Bogdan Idzikowski
mydl±ce oczy bzdury

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d75.00000d91.4cb0587cnewsgate.onet.pl...

> [...]

pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli, to ksi±dz w szkole nie ostałby

A co rodzice dzieci mieli do powiedzenia?

Data: 2010-10-09 15:16:48
Autor: cyc
mydl±ce oczy bzdury

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d75.00000d91.4cb0587cnewsgate.onet.pl...

Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli, to ksi±dz w szkole nie ostałby
zatrudniony. Wystarczy?

Problem religii w szkolach mozna przyrownac do wymuszonego na pilotach ladowania w Smolensku .
Piloci  nie chcieli ale ladowali , rodzice na ogol nie chca w szkolach religii ale dzieci posulaja .
W obydwu przypadkach to syndrom ograniczonej woli pod wplywem presji .

Załóż więc Stowarzyszenie Wojuj±cych Bezbożników.

Nie mieszaj Boga do tego co robia ksieza !.
Bog i kler to jak ogien i woda , to sprzecznosci !.
Gdybym wierzyl w diably , uznawalbym , ze wiekszosc ksiezy to wyslannicy Belzebuba a nie Boga .

cyc

Data: 2010-10-09 20:46:58
Autor: D. J. MC Donald Musk
mydl±ce oczy bzdury

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8pq07$l98$1news.onet.pl...

[...]

juz wy komnuchy lepiej wiecie co chca rodzice....
no i by sie troche z tej koscielnej tacy nakradlo..
co nie?

Data: 2010-10-09 13:55:24
Autor: he®sk
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"
On Sat, 9 Oct 2010 12:59:44 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 po kolei.

 1. nie nadzieja a raczej szansa. niewielka.
 2. Kutz zawsze chodzil wlasnymi "slaskimi" drogami.     jego bardziej znana tworczosc to lata PRL. dopiero
    ostatnio zajal sie polityka.  3. nie potrzeba nam idealizmu, potrzeba nam rozsadku     i "znaj proporcje mocium panie".
 4. odyzyskac panstwo? proponuje dokonac tego w wyborach.
 5. wzmocnic obywatela - o nie! obywatel niech sie sam wzmacnia.
    dosc podawania reki "biednym i zagubionym".  6. unowoczesnic kraj - wybor pomiedzy polityka, a gospodarka.
    u nas dominuje polityka, a kazde proby reform skazane sa
    na niepowodzenie przez zwykle pieniactwo
 7. nie wiem czy nasze wspolne. proponuje wypowiadac sie we wlasnym
    imieniu. wspolny to mielismy prl. wystarczy!

Data: 2010-10-09 13:59:16
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo ¶wieckie!"

wrote:

[...]

Ano po kolei.

 4. odyzyskac panstwo? proponuje dokonac tego w wyborach.

A wg ciebie w czym oni je chcą odzyskać?
 7. nie wiem czy nasze wspolne. proponuje wypowiadac sie we wlasnym
    imieniu. wspolny to mielismy prl. wystarczy!

Ty miałeś PRL. Ja nie miałem. Wypowiadaj się we własnym imieniu.