Odzyskal moj szacunek !

Data: 2014-06-22 13:12:19
Autor: max
Odzyskal moj szacunek !
Mowie oczywiscie o Sikorskim !. Dotad myslalem , ze jest na pasku Ameryki i jej przedstawicielem w Polsce , ze nie powiem gubernatorem . Okazalo sie , ze to pomylka . Bardzo dobrze ocenil nasz status w relacjach z tym krajem . " Murzynskosc " ! . To b. dobre i jakze trafne okreslenie . Rozumiem je , jako pelna uleglosc , wasalswto i wlazidupstwo . Lepszym byloby tylko " niewolniczosc " !. Jestem juz czlowiekiem starym i pamietam co nieco z naszej powojennej historii a to pozwala mi na dokonywanie porownan . Relacje PRL-u z ZSRR znacznie odbiegaly od tego co istnieje miedzy Ameryka a Polska dzisiaj , oczywiscie na niekorzysc dzisiejszych czasow . Wtedy Polska miala znacznie wiecej do powiedzenia a ZSRR liczyl sie z nami nieporownywalnie wiecej niz dzisiaj USA . Ten ostatni nie ukrywa tego , ze ma nas calkowicie w d....e i ze traktuje wylacznie instrumentalnie .

max -- -

Data: 2014-06-22 13:33:08
Autor: u2
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 2014-06-22 13:12, max pisze:
" Murzynskosc " ! . To b. dobre i jakze trafne okreslenie . Rozumiem je ,
jako pelna uleglosc , wasalswto i wlazidupstwo . Lepszym byloby tylko "
niewolniczosc " !.

i tak wszystkich traktujecie ruchajacy w odbyty:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-22 14:40:21
Autor: max
Odzyskal moj szacunek !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:53a6bef6$0$2367$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz jakies problemy seksualne ? , jestes ksiedzem , ze tyle o " ruchaniu w odbyt " piszesz ?.
Idz do seksuologa bo nabawisz sie jakichs depresji albo jeszcze gorzej staniesz sie seksualnym przestepca !. To u Ciebie jest juz maniakalne !. Kazdy Twoj art. , niezaleznie od tego , do kogo piszesz zawiera w sobie tresci dewiacyjne i dowodzi stalego i silnego  niedosytu seksualnego . Zrob cos z tym bo mozesz nad tym nie zapanowac i wyrzadzisz kiedys komus  krzywde .........sobie tez bo Cie zamkna .

max

Data: 2014-06-22 17:20:51
Autor: MarkWoydak
Odzyskal moj szacunek !

Użytkownik "max" <max@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lo6jbs$4fo$1speranza.aioe.org...

[...]

To pijaczyna i zboczek. Płatny troll na usługach Kremla zasrywaj±cy psp i scp przez cał± dobę. Gnida i podszywacz.

MW

Data: 2014-06-22 17:19:53
Autor: MarkWoydak
Odzyskal moj szacunek !

paj-dak  "u2" <u_2@o2.pl> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci news:53a6bef6$0$2367$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie każdy jest do ciebie podobny pijaczyno! Niedawno gziłeś się z obserwatorem, teraz liżesz rowa raZorowi.

MW

Data: 2014-06-22 14:05:09
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
"max" <max@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lo6eov$ou3$1speranza.aioe.org...
[...]

Jaja sobie robisz? Przeceż to on, za jego sprawą, bezpośrednio on laskę robił USmanom. Nie pomijając Kaczyńskich lachociągów USA...

Data: 2014-06-22 06:30:21
Autor: leming.show
Odzyskal moj szacunek !
użytkownik Fritz napisał:

Jaja sobie robisz? Przeceż to on, za jego spraw±, bezpo¶rednio on laskę robił USmanom. Nie pomijaj±c Kaczyńskich lachoci±gów USA...

Dlatego tez, moj skromny glos dostal Korwin:) Gdyby nie bylo Korwina, to Kaczka, gdyby nie Kaczka to tfu, tfu Miller.

To tak w kolejnosci, kto moim zdaniem najmniej mnie wydyma:)

Data: 2014-06-22 15:40:47
Autor: u2
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 2014-06-22 15:30, leming.show@gmail.com pisze:
Dlatego tez, moj skromny glos dostal Korwin:)

a-ha czyli ty od qrwina, to wiele tlumaczy:)

Data: 2014-06-22 20:28:26
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:325c1ae6-ce7f-4f79-96e5-340192aed88bgooglegroups.com...
użytkownik Fritz napisał:

[...]

Jeste¶ w tym momencie nie mniejszym szkodnikiem co ten, co oddał głos na PO. Podtrzymujesz ten kurewski system, tych bandziorów okr±głostołowych i syjonistów...

Data: 2014-06-22 12:59:15
Autor: leming.show
Odzyskal moj szacunek !
użytkownik Fritz napisał:

Podtrzymujesz ten kurewski system, tych bandziorow ...

Jak jest wybor, nawet minimalny, to korzystam.
Wszyscy nie moga klamac.

Data: 2014-06-22 23:03:49
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b58015b4-4d3d-4d17-9f13-e40c298e8157googlegroups.com...
użytkownik Fritz napisał:

Podtrzymujesz ten kurewski system, tych bandziorow ...

Jak jest wybor, nawet minimalny, to korzystam.
Wszyscy nie moga klamac.

Nie masz żadnego wyboru, przyklepujesz jak na niewolnika przystało, to co ci podstawi±... Bawi±c się w reżimowe ustawki, kopiesz grób dla siebie... Bez ordynacji proporcjonalnej nie ma wolnych wyborów. Wybierać to by¶ mógł spo¶ród swoich kolegów na osiedlu...

Data: 2014-06-22 14:25:38
Autor: leming.show
Odzyskal moj szacunek !
użytkownik Fritz napisał:

Nie masz zadnego wyboru,

A jednak olimpiade w krakowie odwolali w referendum:)

Data: 2014-06-22 23:27:37
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0feca8ce-9c42-4902-8eef-8e2e0d504adfgooglegroups.com...
użytkownik Fritz napisał:

Nie masz zadnego wyboru,

A jednak olimpiade w krakowie odwolali w referendum:)

To nie były wybory. Referendum w sprawie podwyższenia wieku emerytalnego zostało zabronione przez tych, na których niewolnicy oddali swój głos...

Data: 2014-06-23 04:05:08
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !

użytkownik Fritz napisał:

[...]

Spadaj idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-23 12:51:33
Autor: the_foe
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 2014-06-22 15:30, leming.show@gmail.com pisze:
Dlatego tez, moj skromny glos dostal Korwin:)

Ostatnio JKM zluzował, ale pamietam czasy kiedy dla JKM USA to byl wrecz wzór z Sevres.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-23 20:36:23
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lo90rm$uar$1news.dialog.net.pl...
[...]

Bo to zwykły oszołom jest. Ja pamiętam, jak wyzywał swego czasu w Warszawie Leppera podczas słynnej demonstracji...

Data: 2014-06-22 14:41:31
Autor: max
Odzyskal moj szacunek !

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:lo6gpj$tk8$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak tez myslalem caly czas ale teraz widze , ze robil to bo musial , bo mu kazano !.

max

Data: 2014-06-22 20:26:33
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
"max" <max@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lo6jbu$4fo$2speranza.aioe.org...

[...]

Masoneria?

Warto posłuchać wywodu p. Sendeckiego, szczególnie od ok. 25 minuty

https://www.youtube.com/watch?v=fr4peHfLdhs

Data: 2014-06-22 20:29:04
Autor: u2
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 2014-06-22 20:26, Fritz pisze:

Warto posłuchać wywodu p. Sendeckiego, szczególnie od ok. 25 minuty

https://www.youtube.com/watch?v=fr4peHfLdhs

ten Sendecki to katolik, widac, ze nosi figurke jezusa. ty rzeznik liczysz jednak na zbawienie od swojego zydoskiego bozka:)

Data: 2014-06-22 14:47:10
Autor: wawa
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 6/22/2014 6:12 AM, max pisze:
Mowie oczywiscie o Sikorskim !. Dotad myslalem , ze jest na pasku Ameryki i
jej przedstawicielem w Polsce , ze nie powiem gubernatorem . Okazalo sie ,
ze to pomylka .

A teraz, Sikorski razem z żoną zajmie się hodowlą barnów w tym swoim Kobielinie, jak prawdziwy żydowski dziedzic z przerostem ambicji nad możliwościami.

Data: 2014-06-23 04:05:40
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 21:47 wawa <wawa@nospam.com> pisze:

[...]

A teraz, Sikorski razem z żon± zajmie się hodowl± barnów w tym swoim  Kobielinie, jak prawdziwy żydowski dziedzic z przerostem ambicji nad  możliwo¶ciami.

Spadaj debilu.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-22 17:18:50
Autor: MarkWoydak
Odzyskal moj szacunek !

Użytkownik "max" <max@tlen.pl> napisał w wiadomości news:lo6eov$ou3$1speranza.aioe.org...
[...]

Tego durnie z PiS tego nie rozumieją. Ich prezes wciska miłosny liścik Obamie, a ten zwyczajnie go jako fornala olewa.

MW

Data: 2014-06-22 22:35:37
Autor: Lord Donald
Odzyskal moj szacunek !
Jaki szacunek, teraz nie może zasłonić się nie świadomością, celowo doprowadza kraj do ruiny, za to platfusy powinni wisieć. W sumie już w latach 80 mówili że w zamian za pomoc w przejęciu władzy będą musieli niszczyć gospodarkę i oddać kraj pod wpływy USA.

Data: 2014-06-22 23:11:37
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
"Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lo7emn$ev6$1speranza.aioe.org...
[...]

I nie ma nic dziwnego, że Miller największym sprzedawczykiem teraz jest...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,SLD-konieczne-wyjasnienie-kilkunastu-watkow-z-tasm-Wprost,wid,16700911,wiadomosc.html?ticaid=112f47&_ticrsn=5

Miller odniósł się także do fragmentu rozmów opublikowanych w Radiu ZET i TVN24, których zapis ma znaleźć się w poniedziałkowym wydaniu "Wprost". Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski miał w rozmowie z byłym ministrem finansów Jackiem Rostowskim powiedzieć: "polsko-amerykański sojusz jest nic nie warty, jest wręcz szkodliwy, bo stwarza Polsce fałszywe poczucie bezpieczeństwa".

- Nie zgadzam się z opinią, którą wyraża pan Sikorski. Jeżeli uważa, że polityka rządu w tym zakresie jest zła, powinien złożyć dymisję - powiedział Miller.

- Oparcie się o sojusz z Ameryką było i jest dla Polski korzystne, jest tylko pytanie, na ile równolegle do tego trzeba rozwijać kontakty z Unią Europejską. Uważam, że trzeba działać równolegle. Odrzucanie współpracy z Amerykanami, tak jak to robi minister Sikorski, jest błędem - powiedział Miller.

~Zadra (20:13)

Panie Zero niech Pan nie zapomni wyjaśnić więzień w Szymanach i kartoniku z dolarami a parę milonów dolców zmyło się no nie Panie Zero czerwone ufajdane ...

Data: 2014-06-23 04:06:22
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 22:35 Lord Donald <lord.donald@sejm.pl> pisze:

Jaki szacunek, teraz nie może zasłonić się nie ¶wiadomo¶ci±, celowo  doprowadza kraj do ruiny, za to platfusy powinni wisieć. W sumie już w  latach 80 mówili że w zamian za pomoc w przejęciu władzy będ± musieli  niszczyć gospodarkę i oddać kraj pod wpływy USA.

Jeszcze jeden debil dał głos.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-23 05:53:36
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !

[...]

Takich Zydkow-Maxow, jak ty,  pelno bylo w PZPR.

Data: 2014-06-23 14:59:26
Autor: Wiesiaczek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 23.06.2014 14:53, Marek pisze:
[...]

Niestety ale Max ma racje, też pamiętam jak było.
A jak nie masz żadnych argumentów, to nie staraj się ubliżać.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-06-23 06:02:01
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 14:59:26 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

Niestety ale Max ma racje, też pamiętam jak było.

A jak nie masz żadnych argumentów, to nie staraj się ubliżać.

Gdzie ta "obelga" ?

Data: 2014-06-23 16:37:59
Autor: Wiesiaczek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 23.06.2014 15:02, Marek pisze:
[...]

A Max jest żydem i był w PZPR?
A i zaimki piszemy duĹĽÄ… literÄ….

Data: 2014-06-23 13:26:16
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 16:37:59 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> Gdzie ta "obelga" ?

A Max jest żydem i był w PZPR?

A i zaimki piszemy duż± liter±.

Nie napisalem, ze jest.
Na PSP sa inne zasady.

Data: 2014-06-24 11:40:14
Autor: Wiesiaczek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 23.06.2014 22:26, Marek pisze:
A Max jest żydem i był w PZPR?

A i zaimki piszemy duĹĽÄ… literÄ….

Nie napisalem, ze jest.
Na PSP sa inne zasady.

Nie ma innych zasad, obowiązuje język polski, co wynika choćby z nazwy grupy.
A że pojawia się tu trochę nieuków i oszołomów, to w niczym zasad nie zmienia.

Data: 2014-06-25 06:09:51
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 11:40 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 23.06.2014 22:26, Marek pisze:
A Max jest żydem i był w PZPR?

A i zaimki piszemy duż± liter±.

Nie napisalem, ze jest.
Na PSP sa inne zasady.

Nie ma innych zasad, obowi±zuje język polski, co wynika choćby z nazwy  grupy.
A że pojawia się tu trochę nieuków i oszołomów, to w niczym zasad nie  zmienia.

Trochę? To do¶ć oszczędne okre¶lenie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-23 16:40:49
Autor: max
Odzyskal moj szacunek !

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lo98bf$l06$1node1.news.atman.pl...
[...]

-- Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

Glupiec nie jest w stanie ublizyc komukolwiek !.
Gdybym byl zydem nie mialbym sie przeciez czego wstydzic tymbardziej w kontekscie wypowiedzi durnia . Gdybym byl w PZPR to moje raje bylyby pelniejsze jako ze mialbym dostep wtedy do szerszych informacji niz przecietny obywatel .Bylo wrecz przeciwnie bylem aktywnym dzialaczem opozycji ale przecie nie o to chdzi . Ciesze sie , ze jestem w jakims stopniu wspolautorem tego , ze nawet tacy glupcy moga pubiznie wypowiadac sie bez obaw o konsekwencje !.

max

Data: 2014-06-24 05:22:56
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 16:40:49 UTC+2 użytkownik max napisał:
U�ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa� w wiadomo�ci news:lo98bf$l06$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Gdybym byl zydem nie mialbym sie przeciez czego wstydzic tymbardziej w kontekscie wypowiedzi durnia . Gdybym byl w PZPR to moje raje bylyby pelniejsze jako ze mialbym dostep wtedy do szerszych informacji niz przecietny obywatel .Bylo wrecz przeciwnie bylem aktywnym dzialaczem opozycji ale przecie nie o to chdzi . Ciesze sie , ze jestem w jakims stopniu wspolautorem tego , ze nawet tacy glupcy moga pubiznie wypowiadac sie bez obaw o konsekwencje !.

A ty uwazasz, ze w PZPR malo bylo Zydow ?

Data: 2014-06-25 06:10:46
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 14:22 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu poniedziaĹ‚ek, 23 czerwca 2014 16:40:49 UTC+2 uĹĽytkownik max  napisaĹ‚:
> [...]

sie bez obaw o konsekwencje !.

max

A ty uwazasz, ze w PZPR malo bylo Zydow ?

A więcej było żydów, czy Polaków kretynie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-24 04:08:24
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 14:53 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

A takich idiotów jak ty jest pełno wszędzie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-23 08:57:57
Autor: Alvin
Odzyskal moj szacunek !
[...]

raczej człowiek brytoli... za amerykańcami wyraźnie nie przepada. jakiś rok-dwa temu także ktoś ujawnił stenogramy z MSZ, było wśród nich pismo amerykańskiego ambasadora w Polsce, z oczekiwaniami USA co do posunięć polskiego rządu w ranmach wzajemnej współpracy, no były one dość wygórowane i sprowadzały nasz kraj do roli "robiącego laskę" USA. Radek w komentarzu do tego pisma dopisał słowo "chujek" mając na myśli ambasadora..

Data: 2014-06-23 12:15:04
Autor: max
Odzyskal moj szacunek !

Użytkownik "Alvin" <tutu@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lo8j5k$no0$1speranza.aioe.org...
[...]

raczej człowiek brytoli... za amerykańcami wyraĽnie nie przepada. jaki¶ rok-dwa temu także kto¶ ujawnił stenogramy z MSZ, było w¶ród nich pismo amerykańskiego ambasadora w Polsce, z oczekiwaniami USA co do posunięć polskiego rz±du w ranmach wzajemnej współpracy, no były one do¶ć wygórowane i sprowadzały nasz kraj do roli "robi±cego laskę" USA. Radek w komentarzu do tego pisma dopisał słowo "chujek" maj±c na my¶li ambasadora..

Ze " brytoli " nie dziwi wszak jego zydowska zona jest Brytyjka . Mial tez ich obywatelstwo , ktorego rzekomo sie zrzekla ....ale kto wie jak jest naprawde !. No ale nie zmienia to faktu , ze wykazywal sie , przynajmniej oficjalne  amerykanofilstwem . Okazuje sie , ze to tylko byla gra . No i dobrze , szkoda , ze nie gral tak z korzyscia dla Polski tylko dla Ameryki . Z drugiej strony dziwi to , bo przeciez " angole " sa tak proamerykanscy , ze bardziej mozna byc tylko bedac obywatelem Ameryki . Najwiekszy blad jaki popelnili nasi politycy to skuanie sie z niepewna Ameryka i sklucenie z Rosja !. Powinno byc akuratnie calkiem odwrotnie i napewno wyszlibysmy na tym zdecydowanie lepiej . Nie to ay szukac konfliktu a jankesami , poprawne stosunki wystarczylyby . To pomogloby nam rowniez w stosunach z UE , ktora w zasadzie z przymusu i sluzbowo " brata sie " z zaoceanicznym partnerem  .

max

Data: 2014-06-23 20:37:36
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !
"max" <max@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag
Ze " brytoli " nie dziwi wszak jego zydowska zona jest Brytyjka .

Z tego co wiadomo, jest Amerykank±...

Data: 2014-06-23 20:40:58
Autor: u2
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 2014-06-23 20:37, Fritz pisze:
"max" <max@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag
Ze " brytoli " nie dziwi wszak jego zydowska zona jest Brytyjka .

Z tego co wiadomo, jest Amerykank±...

nie ma takiej narodowosci.

Data: 2014-06-23 20:45:31
Autor: Fritz
Odzyskal moj szacunek !

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53a874b9$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to jest wolnomulark±...

Data: 2014-06-23 20:47:40
Autor: u2
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 2014-06-23 20:45, Fritz pisze:
No to jest wolnomulark±.

to ze ty wolno mulisz, nie oznacza ze inni tez wolno mula.

Data: 2014-06-24 04:07:14
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 20:47 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-06-23 20:45, Fritz pisze:
No to jest wolnomulark±.

to ze ty wolno mulisz, nie oznacza ze inni tez wolno mula.

Sam jeste¶ mułem kretynie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-25 12:12:49
Autor: Alvin
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 2014-06-23 12:15, max pisze:
[...]
,
ze to pomylka . Bardzo dobrze ocenil nasz status w relacjach z tym krajem
.
[...]

akurat narodowo¶ć żony nie musi czego¶ oznaczać. ważniejsze jest to że siedział do¶ć długo w GB, a także fizycznie bronił interesów brytyjskiego imperium. co do obrony naszych, polskich interesów też tak naprawdę niewiele można mu zarzucić, kto¶ ponad nim wskazał nam kierunek gdzie szukać sojuszników, a także wrogów, a on tylko ten kierunek reprezentuje, jedna robi to bez żadnej widocznej służalczo¶ci (jak np. były i obecnie urzęduj±cy prezydent RP)  wobec nowych dla Polski protektorów.
daj spokój, nie ma w ¶wiecie przyjaĽni międzypaństwowej.. angoli z amerykańcami jedyne co ł±czy to wspólne interesy na Bliskim Wschodzie.

Odzyskal moj szacunek !