Odzyskal moj szacunek !

Data: 2014-06-23 05:53:36
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 13:12:19 UTC+2 u¿ytkownik max napisa³:

 Jestem juz czlowiekiem starym i pamietam co nieco z

naszej powojennej historii a to pozwala mi na dokonywanie porownan . Relacje PRL-u z ZSRR znacznie odbiegaly od tego co istnieje miedzy Ameryka a Polska dzisiaj , oczywiscie na niekorzysc dzisiejszych czasow . Wtedy Polska miala znacznie wiecej do powiedzenia a ZSRR liczyl sie z nami nieporownywalnie wiecej niz dzisiaj USA .

Takich Zydkow-Maxow, jak ty,  pelno bylo w PZPR.

Data: 2014-06-23 14:59:26
Autor: Wiesiaczek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 23.06.2014 14:53, Marek pisze:
W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 13:12:19 UTC+2 użytkownik max napisał:

[...]

Niestety ale Max ma racje, też pamiętam jak było.
A jak nie masz żadnych argumentów, to nie staraj się ubliżać.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-06-23 06:02:01
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu poniedzia³ek, 23 czerwca 2014 14:59:26 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
W dniu 23.06.2014 14:53, Marek pisze:

> W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 13:12:19 UTC+2 u¿ytkownik max napisa³:

>   Jestem juz czlowiekiem starym i pamietam co nieco z

> Takich Zydkow-Maxow, jak ty,  pelno bylo w PZPR.

Niestety ale Max ma racje, te¿ pamiêtam jak by³o.

A jak nie masz ¿adnych argumentów, to nie staraj siê ubli¿aæ.

--

Gdzie ta "obelga" ?

Data: 2014-06-23 16:37:59
Autor: Wiesiaczek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 23.06.2014 15:02, Marek pisze:
W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 14:59:26 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
[...]

A Max jest żydem i był w PZPR?
A i zaimki piszemy dużą literą.

Data: 2014-06-23 13:26:16
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu poniedzia³ek, 23 czerwca 2014 16:37:59 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

A Max jest ¿ydem i by³ w PZPR?

A i zaimki piszemy du¿± liter±.

Nie napisalem, ze jest.
Na PSP sa inne zasady.

Data: 2014-06-24 11:40:14
Autor: Wiesiaczek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu 23.06.2014 22:26, Marek pisze:
A Max jest żydem i był w PZPR?

A i zaimki piszemy dużą literą.

Nie napisalem, ze jest.
Na PSP sa inne zasady.

Nie ma innych zasad, obowiązuje język polski, co wynika choćby z nazwy grupy.
A że pojawia się tu trochę nieuków i oszołomów, to w niczym zasad nie zmienia.

Data: 2014-06-25 06:09:51
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 11:40 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 23.06.2014 22:26, Marek pisze:
A Max jest ¿ydem i by³ w PZPR?

A i zaimki piszemy du¿± liter±.

Nie napisalem, ze jest.
Na PSP sa inne zasady.

Nie ma innych zasad, obowi±zuje jêzyk polski, co wynika choæby z nazwy  grupy.
A ¿e pojawia siê tu trochê nieuków i oszo³omów, to w niczym zasad nie  zmienia.

Trochê? To do¶æ oszczêdne okre¶lenie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-23 16:40:49
Autor: max
Odzyskal moj szacunek !

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:lo98bf$l06$1node1.news.atman.pl...
[...]

-- Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

Glupiec nie jest w stanie ublizyc komukolwiek !.
Gdybym byl zydem nie mialbym sie przeciez czego wstydzic tymbardziej w kontekscie wypowiedzi durnia . Gdybym byl w PZPR to moje raje bylyby pelniejsze jako ze mialbym dostep wtedy do szerszych informacji niz przecietny obywatel .Bylo wrecz przeciwnie bylem aktywnym dzialaczem opozycji ale przecie nie o to chdzi . Ciesze sie , ze jestem w jakims stopniu wspolautorem tego , ze nawet tacy glupcy moga pubiznie wypowiadac sie bez obaw o konsekwencje !.

max

Data: 2014-06-24 05:22:56
Autor: Marek
Odzyskal moj szacunek !
W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 16:40:49 UTC+2 użytkownik max napisał:
U�ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa� w wiadomo�ci news:lo98bf$l06$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Gdybym byl zydem nie mialbym sie przeciez czego wstydzic tymbardziej w kontekscie wypowiedzi durnia . Gdybym byl w PZPR to moje raje bylyby pelniejsze jako ze mialbym dostep wtedy do szerszych informacji niz przecietny obywatel .Bylo wrecz przeciwnie bylem aktywnym dzialaczem opozycji ale przecie nie o to chdzi . Ciesze sie , ze jestem w jakims stopniu wspolautorem tego , ze nawet tacy glupcy moga pubiznie wypowiadac sie bez obaw o konsekwencje !.

A ty uwazasz, ze w PZPR malo bylo Zydow ?

Data: 2014-06-25 06:10:46
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 14:22 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu poniedziaÅ‚ek, 23 czerwca 2014 16:40:49 UTC+2 użytkownik max  napisaÅ‚:
> [...]

sie bez obaw o konsekwencje !.

max

A ty uwazasz, ze w PZPR malo bylo Zydow ?

A więcej było żydów, czy Polaków kretynie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-24 04:08:24
Autor: stevep
Odzyskal moj szacunek !
W dniu .06.2014 o 14:53 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

A takich idiotów jak ty jest pe³no wszêdzie.
--
stevep
-- -- -