Odzyskał wzrok?

Data: 2019-08-10 07:40:30
Autor: Runt
Odzyskał wzrok?
https://www.rp.pl/Wybory-parlamentarne-2019/190809393-Kukiz-Kaczynski-chce-wrocic-do-rzadow-komunistycznych.html

"Kukiz: Kaczyński chce wrócić do rządów komunistycznych."

Coż za rewelacyjne odkrycie! "Gienialne!"
Jak Pawełku na to wpadłeś?
Po 4 latach lizania tyłka takie coś!?
A fe! Wstydź się!
--
Runt

Data: 2019-08-10 08:20:23
Autor: z
Odzyskał wzrok?
Pajdak. Ty żyjesz.

Data: 2019-08-10 08:41:24
Autor: A. Filip
Odzyskał wzrok? [ Kukiz przedwyborczy: Kaczyński chce wrĂłcić do rządĂłw komunistycznych! :-)]
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
[...]

Jak widzę nie doceniasz taktyki atakowania stadem (pozycji).
Kukiz przez cztery lata wyrabiał sobie wiarygodność by "niezdecydowani"
teraz łatwiej uwierzyli temu co nie przez cztery lata krytykował PiS ;-)

Ja mam nadziej że listy SLD+ i PSL_ zginą pod gilotyną wyborczą ale
nawet w porywach optymizmu takie szanse oceniam pół na pół dla
przynajmniej jednej z nich.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Czas jest ojcem cudów.   (Przysłowie perskie)

Odzyskał wzrok?