Odzyskana godność wyborców PiS

Data: 2010-06-22 11:04:42
Autor: awe
Odzyskana godność wyborców PiS
Data: 2010-06-22 12:54:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Odzyskana godność wyborców PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvpu71$b4p$1news.onet.pl...
http://www.rp.pl/artykul/497462_Semka__Odzyskana_godnosc_wyborcow_PiS.html
Cekawe są dywagacje w ostatnim rozdziale: "Ile poświęci Kaczyński?"
Sądzę, że znacznie więcej niż proponuje autor.

Inna sprawa, żę nikt nie zająknie się na temat przeszłości. I to obu partii, PO i PiS. Jak postępowali z SLD w przeszłości.
Pamiętając o polowaniach, jakie Kaczyński urządzał na członków SLD. Pamiętając o śmierci Blidy.

Data: 2010-06-22 13:07:13
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c209673$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
wiesz ja prywatnie powiem ci tak. mam w dupie te cala blide. ta cala hucpa na temat jej samobojstwa miala tylko i wylacznie odeprzec negatywne skojarzenia zwiazane z SLD - jako partii wspolpracujacej z gangami. jesli dalej chcesz pamietac o kobiecie zamieszanej w lewe kontakty i robic z niej sldowska swieta to twoj problem i nie moj. ja ten temat pierdole na maksa...zostan z nim sam na sam
awe

Data: 2010-06-22 13:34:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvq5dc$21g$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli masz tak wielką dupę?
To jest o kobiecie, którą PiS próbował zamieszać w lewe kontakty.
Ponad to, to nie jest Twój problem. Twoje problemy nie są istotne.
To jest problem SLD. Jak się zachowa?
Jesli Napiralski przelicytuje, zostanie z ręką w nocniku, a jego wyborcy zagłosują tak jak zechcą.

Data: 2010-06-22 14:02:53
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c209fe0$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
pojebalo cie. blida sama angazowala sie w lewe kontakty a nie ze pis ja w cos mieszal.
dupe mam pojemna - w koncu nie oszukujmy sie w jelitach mam to co mam ale zeby mial gowno w gebie tak jak ty to powiem ci szczerze ze wspolczuje.
napierdalski moze juz isc do piaskownicy, nikomu nie jest potrzebny, potrzebni sa wyborcy lewicowi tzn te wszystkie mlode dupy ktore na niego glosowaly, mozesz je nazwac hipisami 21 wieku
awe

Data: 2010-06-22 14:14:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvq8l5$ckq$1news.onet.pl...

[...]

Tylko jest problem. Prawie wszyscy wyborcy Napieralskiego olewają konusa i zagłosują na Komorowskiego!

Data: 2010-06-22 14:27:51
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c20a926$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
znasz wszystkich wyborcow Napierdalskiego? cale ponad 2 mln ludzi ktorzy oddali na niego glos? Niezly jestes cieciu
awe

Data: 2010-06-22 14:49:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqa5p$hv4$1news.onet.pl...

[...]

Puszczają nerwy? Może zażyj jakiegoś nerwosolu czy czegoś takiego?

Data: 2010-06-22 14:57:16
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c20b178$1news.home.net.pl...

[...]

mi nerwy? Jk ma tendencje wzrostowa od paru tygodni a jeszcze 12 dni bedziemy z radoscia czytali o bronkach bronka
awe

Data: 2010-06-22 15:02:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqbsh$ngd$1news.onet.pl...

[...]

No to rzeczywiście masz powód do euforii!

Data: 2010-06-22 15:07:53
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c20b451$1news.home.net.pl...

[...]

powodow jest wiele, ale nie to mnie cieszy. cieszy mnie ze masz permanentne rozwolnienie
awe

Data: 2010-06-22 15:12:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqcg9$ph5$1news.onet.pl...

[...]

Możesz sobie darować. Na mnie to nie działa. Nawet nie odpowiadam na Twoje zaczepki. Sądzę, że Twoje zachowanie wynika z przypadłości psychicznych jakie Cię dręczą. Coś takiego, jak zespół Tourette'a.

Data: 2010-06-22 15:30:42
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c20b6b0$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
jak taki dobry jestes w sadzeniu to zacznij siebie publikowac, jakos nigdzie nie widzialem aby cos ci wydali...
awe

Data: 2010-06-22 15:50:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqdqt$tsj$1news.onet.pl...

[...]

[...]