Odzyskanie danych z karty SD

Data: 2019-04-02 12:43:52
Autor: radekp@konto.pl
Odzyskanie danych z karty SD
02 Apr 2019 08:59:54 GMT, w <XnsAA256E0AFDB3Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Mam karte SD na której potencjalnie moze być coś w miare waznego.
Zakładam ze te dane zostały skasowane w komputerze przy pomocy zwykłego windowsowego delete i nic juz potem na nie nie nadpisano.

Jak podejśc do tematu zeby była szansa odzyskania danych?

P.S. Pomijam płatną usługe - za 100zł nikt mi tego nie zrobi a tysiaka płacic nie zamierzam :)

Kopia na dysk i jedziesz na kopii (nawet kilkoma programami możesz spróbować,
zależy co jest).
Zrobiłbym za 100zł, bo to praca w tle :)

Data: 2019-04-03 10:59:52
Autor: Budzik
Odzyskanie danych z karty SD
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

:)
 --
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-04-03 20:33:07
Autor: pueblo
Odzyskanie danych z karty SD
Witaj radekp@konto.pl, 02 kwi 2019 w
news:d5f6aedmbosdnmdkkmpjdpcv9t47em094o4ax.com napisałeś/aś:

Kopia na dysk i jedziesz na kopii (nawet kilkoma programami możesz
spróbować, zależy co jest).
Zrobiłbym za 100zł, bo to praca w tle :)

Kurcze, jeszcze nigdy tak nie robiłem. To jaki soft pod win potrafi pracować(szukać utraconych danych) na obrazie dysku. Muszę czymś zrobić obraz dysku, a potem go jakoś zamontować, czy co?

Data: 2019-04-03 23:27:17
Autor: ń
Odzyskanie danych z karty SD
Jaki to producent karty?