Odzyskanie srodkow z abonamentu

Data: 2012-05-11 09:27:38
Autor: TOmek
Odzyskanie srodkow z abonamentu
Witam!
Czy zna ktos sposob na wykorzystanie srodkow z abonamentu plus/prepaida play tak by odzyskac kase? Moga byc SMSy premium.

TOmek

Data: 2012-05-11 09:32:35
Autor: zho

Użytkownik "TOmek" <123_tomekNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:joieuu$2ja$1node2.news.atman.pl...
Witam!
Czy zna ktos sposob na wykorzystanie srodkow z abonamentu plus/prepaida play tak by odzyskac kase? Moga byc SMSy premium.

Naladowac komus telefon?
Chyba maja taka usluge?
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-05-12 22:10:37
Autor: tyran
Odzyskanie srodkow z abonamentu
On Fri, 11 May 2012 09:32:35 +0200
"zho" <office@playboy.com> wrote:

> [...]
> Czy zna ktos sposob na wykorzystanie srodkow z abonamentu
> plus/prepaida play tak by odzyskac kase? Moga byc SMSy premium.

Mi w abonamencie po naladowaniu simplusa doliczyl 50zl do
rachunku zamiast wziasc z tego co zalega (pakiet kwotowy - 200zl z
poprzednich miesiecy). IMHO nie da sie.

tyran

Data: 2012-05-14 11:08:28
Autor: Józef Gołaś
Odzyskanie srodkow z abonamentu
tak niestety to prawda - wszystkie sieci chcąc doładować komuś telefon

DOLICZAJĄ KWOTE DOLADOWANIA DORACHUNKU !!!!

Taakże to niejest rozwiązanie

--

Odzyskanie srodkow z abonamentu