Odzyskiwanie danych.

Data: 2010-03-19 02:14:32
Autor: Mateusz
Odzyskiwanie danych.
ja mam tylko nadzieję, że nie instalowałes tego całego softu na
partycji, na której masz dane do odzyskania ;-)

napisz coś więcej o tym pliku. Rozszerzenie to pikuś. Ja zazwyczaj
używałem r-studio albo get data back i nie było żadnych problemów..

Jeżeli chodzi o kopię partycji/dysku to może poprostu podepnij sobie
ten dysk do innego komputera, stwórz jego obraz - nero dla przykładu a
potem sobie zamontuj go przez deamona dla przykładu.

Data: 2010-03-19 12:17:26
Autor: Maurycy123
Odzyskiwanie danych.

ja mam tylko nadzieję, że nie instalowałes tego całego softu na
partycji, na której masz dane do odzyskania ;-)

To masz dobra nadzieje ;-)

napisz coś więcej o tym pliku. Rozszerzenie to pikuś. Ja zazwyczaj
używałem r-studio albo get data back i nie było żadnych problemów.

Na partycji 100GB zostal zalozony 80GB plik.
Zostal potem usuniety.

Jeżeli chodzi o kopię partycji/dysku to może poprostu podepnij sobie
ten dysk do innego komputera, stwórz jego obraz - nero dla przykładu a
potem sobie zamontuj go przez deamona dla przykładu.

A czy Nero zrobi kopie binarna czy tylko kopie plikow ktore istnieja?
Bo jak to drugie to nie ma to sensu.

Data: 2010-03-20 03:13:04
Autor: Kamikazee
Odzyskiwanie danych.
Do zrobienia kopi dysku użyj linuksowego polecenia DD dostępny w każdej dystrybucji Linuksa.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Odzyskiwanie danych.