Odzyskują TVP

Data: 2010-08-27 20:53:11
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... PO na spółkę z LSD. Obawiam się, że po tym zamieszaniu nic nie będzie
zdatne do oglądania i pewnie o to pełobandzie chodzi :
www.rp.pl/artykul/118849,528002.html

"Rada nadzorcza TVP zawiesiła w piątek prezesa Romualda Orła.
Zamieszanie wokół jej obrad trwało cały dzień
Rada odwołała też swego przewodniczącego Bogusława Szwedę

Nareszcie. Już nie mogłem się doczekać tego kwiku pisdecji po utracie organu
propagandowego w postaci TVPis.
A z tym "odzyskiwaniem", to właśnie klasycznie sądzisz po sobie, bo
"odzyskiwał" to właśnie pis. Teraz pis stracił telewizję. Myślę, że już
definitywnie.
Ale spoko wodza, zostaje jeszcze wierne Radio Maryja, Nasz Dziennik, różne
śmieszne portaliki w Internecie jako niezawodne "obiektywne i prawdomówne media".
Hough!

Data: 2010-08-27 22:57:26
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 22:53, b0niek pisze:
Ale spoko wodza, zostaje jeszcze wierne Radio Maryja, Nasz Dziennik, różne
śmieszne portaliki w Internecie jako niezawodne "obiektywne i prawdomówne media"

Ano dobrze.

Data: 2010-08-27 21:05:17
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> śmieszne portaliki w Internecie jako niezawodne "obiektywne i prawdomówne med

No nie bardzo.
Ja tam wolę obiektywność i prawdę, a nie "obiektywność i prawdę".
Chociaż mamy wolność i demokrację, więc za własne pieniądze każdy może sobie
wydawać, publikować i wygadywać co mu się żywnie podoba, oczywiście pod
warunkiem, że nie łamie prawa.

Data: 2010-08-27 23:07:51
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 23:05, b0niek pisze:
[...]

Nie ściemniaj, jak się nie podoba to wypierdalaj wypierdku pełoski.

Data: 2010-08-27 21:16:39
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> warunkiem, że nie łamie prawa.

Nie ściemniaj, jak się nie podoba to wypierdalaj wypierdku pełoski.

Hehe, kwicz, kwicz pisdecki przydupasie, ten kwik jest muzyką dla uszu.

Data: 2010-08-27 23:20:59
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 23:16, b0niek pisze:
Nie ściemniaj, jak się nie podoba to wypierdalaj wypierdku pełoski.
Hehe, kwicz, kwicz pisdecki przydupasie, ten kwik jest muzyką dla uszu.

A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)

Data: 2010-08-27 21:53:18
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Hehe, kwicz, kwicz pisdecki przydupasie, ten kwik jest muzyką dla uszu.

A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)

Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Data: 2010-08-27 23:56:03
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 23:53, b0niek pisze:
A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)
Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Ty bezzębny staruchu ze szrek komando :)

Data: 2010-08-27 22:36:14
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Ty bezzębny staruchu ze szrek komando :)

Pffff, idź spać, pisowska pierdoło.

Data: 2010-08-28 00:38:31
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 00:36, b0niek pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-08-27 23:53, b0niek pisze:
A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)
Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Ty bezzębny staruchu ze szrek komando :)

Pffff, idź spać, pisowska pierdoło.

Sądzisz innych po sobie peloska qrwo, a ja żaden pisior :)

Data: 2010-08-27 22:55:00
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Nie, wcale. Pisowska ideologia wychodzi z ciebie jak sprężyny ze starej
wersalki albo kłaki na wiosnę z kota, tudzież słoma z twoich butów.
Ja po prostu określenie "pisowski" używam jako obelgi zamiast korzystać z
wyświechtanych przekleństw.

Data: 2010-08-28 00:57:10
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 00:55, b0niek pisze:
[...]

Aha, rekompensujesz sobie niedostatki swojego penisa. Trzeba było tak od
razu :)

Data: 2010-08-27 23:06:01
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> wyświechtanych przekleństw.
> Aha, rekompensujesz sobie niedostatki swojego penisa. Trzeba było tak od

Hehe, nie sądź po sobie, nie każdy jest tobie podobny i nie każdy ma tego
rodzaju problemy. Teraz już rozumiem, czemu pozujesz na takiego kogucika.

Data: 2010-08-28 01:10:52
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 01:06, b0niek pisze:
razu :)
Hehe, nie sądź po sobie, nie każdy jest tobie podobny i nie każdy ma tego
rodzaju problemy. Teraz już rozumiem, czemu pozujesz na takiego kogucika.

Kogucik dawno gnije w pierdlu. Nie znasz swoich ziomków, bandyto z peło.
Ale kierunek słuszny :)

Data: 2010-08-27 23:15:43
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Kogucik dawno gnije w pierdlu. Nie znasz swoich ziomków, bandyto z peło.

Już mnie znudziłeś pisofilu, nawet w zwykłej pyskówce brak ci kreatywności i
finezji.

Data: 2010-08-28 01:18:05
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 01:15, b0niek pisze:
> [...]
> Ale kierunek słuszny :)
Już mnie znudziłeś pisofilu, nawet w zwykłej pyskówce brak ci kreatywności i

Sądzisz innych po sobie, peloski cieniasie vel qtasie.

Data: 2010-08-27 23:24:18
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Już mnie znudziłeś pisofilu, nawet w zwykłej pyskówce brak ci kreatywności i
> finezji.

Sądzisz innych po sobie, peloski cieniasie vel qtasie.

Zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew.

Data: 2010-08-28 01:26:14
Autor: u2
Odzyskują TVP