Odzyskują TVP

Data: 2010-08-27 22:23:04
Autor: u2
Odzyskują TVP
... PO na spółkę z LSD. Obawiam się, że po tym zamieszaniu nic nie będzie
zdatne do oglądania i pewnie o to pełobandzie chodzi :

http://www.rp.pl/artykul/118849,528002.html

"Rada nadzorcza TVP zawiesiła w piątek prezesa Romualda Orła.
Zamieszanie wokół jej obrad trwało cały dzień

Rada odwołała też swego przewodniczącego Bogusława Szwedę. Jego miejsce
zajął przedstawiciel ministra skarbu Grzegorz Borowiec. P.o. prezesa
został związany z lewicą Włodzimierz Ławniczak.

Interwencja Szwedy

Zanim rada się zebrała, Bogusław Szwedo przedstawił dwie ekspertyzy
prawne, z których wynikało, że jej piątkowe posiedzenie zostało zwołane
niezgodnie z prawem. Od zawiadomienia członków rady do posiedzenia
powinno bowiem minąć co najmniej siedem dni. Czyli posiedzenie mogło się
odbyć dopiero w sobotę.

O interwencji Szwedy "Rz" poinformowała jako pierwsza na swojej stronie
internetowej.

– Ekspertyzy są na tyle mocne, że gdy rada zawiesi Tejkowskiego i Orła,
będą poważne podstawy prawne, by tę decyzję i związane z nią działania
zakwestionować prawnie – mówiła "Rz" osoba związana z PiS.

Około godziny 14 nasz informator relacjonował: – Udało się przekonać
radę, że nie ma co na siłę zwoływać posiedzenia, które jest jawnie
nielegalne. Byłaby to jakaś farsa. Wtedy mniej więcej zapadła decyzja,
by posiedzenie rady przełożyć na 10 września. Zdawało się, że sprawa
jest przesądzona i za chwilę wszyscy rozejdą się do domów.

Orzeł i Tejkowski nie zostali wezwani na posiedzenie rady nadzorczej. O
tym, co się na niej dzieje, dowiadywali się z esemesów. – Mimo że
najpierw pojawiła się informacja, iż posiedzenie będzie przełożone na 10
września, potem otrzymaliśmy kolejną wiadomość, że będzie próba
doprowadzenia obrad do końca i przeprowadzenia wszystkich punktów –
łącznie z próbą odwołania nas – mówił po południu "Rz" Tejkowski. –
Zostawiłem więc spakowane pudełko na biurku i poszedłem na obiad.

Zaczęli się upierać

Kiedy przewodniczący Szwedo formalnie zamykał – jego zdaniem –
nielegalne obrady, Bogusław Piwowar, wiceprzewodniczący rady związany z
SLD, złożył wniosek o kontynuowanie obrad.

– Nagle przyszli i zaczęli się upierać, że posiedzenie ma się odbyć
dzisiaj i mają być zrealizowane wszystkie punkty z zawieszeniem zarządu
włącznie. Widać dostali sygnał, że egzekucja ma być doprowadzona do
końca bez względu na wszystko – mówi osoba obecna na posiedzeniu.

Dlaczego członkom rady związanym z lewicą zależało, by dalej obradować?

To był bowiem ostatni termin, by zmienić skład rady nadzorczej TVP przed
4 września. Wtedy – zgodnie z nową ustawą medialną – wygaśnie kadencja
obecnych władz mediów publicznych. Rada nie będzie już mogła zmienić
zarządu. A dotychczasowe władze mediów będą pełnić funkcję aż do
powołania nowych.

Dwóch członków rady związanych z PiS poszło do domów. Dwóch zostało.

Ok. godziny 16 Małgorzata Wiśnicka–Hińcza, członek rady związana z
lewicą, która złożyła wniosek o zwołanie piątkowego posiedzenia,
relacjonowała "Rz": – Mamy przerwę, zaprosiliśmy zarząd. Zgodnie z
programem chcemy rozmawiać o restrukturyzacji spółki i o zarzutach, że
zarząd angażował się politycznie.

Jednak Orzeł i Tejkowski nie wybierali się na posiedzenie. – Dotarła do
mnie informacja, że wezwała nas część rady nadzorczej. Jednak ja,
znużony oczekiwaniem na jakąkolwiek informację, opuściłem już siedzibę
TVP – mówił "Rz" Tejkowski.

– To, co się działo po zamknięciu obrad, czyli naradę kilku osób,
traktuję jako nieformalne spotkanie, niemające mocy prawnej – uznał Orzeł.

Około godziny 16.30 "Rz" ujawniła, że rada odwołała Szwedę i nowym
przewodniczącym mianowała Borowca. Następnie zawiesiła dwóch członków
zarządu: Orła i Tejkowskiego, czyniąc p.o. prezesa Ławniczaka.

Oburzona całą sytuacją była Iwona Śledzińska -Katarasińska,
przewodnicząca komisji kultury z PO, która w piątek rano w Radiu TOK FM
deklarowała, że jeśli zmiany w zarządzie poprze przedstawiciel ministra
skarbu, to ona sama zastanowi się nad swoim miejscem w partii. Jej
zdaniem opóźni to wyłonienie nowych władz TVP, które mają być teraz
wybierane w konkursie.

Zmiany w zarządzie oznaczają, że władzę w TVP przejęła lewica. Ponieważ
w KRRiT, która wybierze nową radę nadzorczą, SLD ma dwóch
przedstawicieli, lewica może przedłużać wybór nowych władz mediów.

Orzeł zapowiedział w piątek, że na poniedziałek zaplanował urlop. We
wtorek zamierza normalnie stawić się w pracy jako prezes TVP."

Data: 2010-08-27 20:53:11
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nareszcie. Już nie mogłem się doczekać tego kwiku pisdecji po utracie organu
propagandowego w postaci TVPis.
A z tym "odzyskiwaniem", to właśnie klasycznie sądzisz po sobie, bo
"odzyskiwał" to właśnie pis. Teraz pis stracił telewizję. Myślę, że już
definitywnie.
Ale spoko wodza, zostaje jeszcze wierne Radio Maryja, Nasz Dziennik, różne
śmieszne portaliki w Internecie jako niezawodne "obiektywne i prawdomówne media".
Hough!

Data: 2010-08-27 22:57:26
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 22:53, b0niek pisze:
Ale spoko wodza, zostaje jeszcze wierne Radio Maryja, Nasz Dziennik, różne
śmieszne portaliki w Internecie jako niezawodne "obiektywne i prawdomówne media"

Ano dobrze.

Data: 2010-08-27 21:05:17
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> śmieszne portaliki w Internecie jako niezawodne "obiektywne i prawdomówne med

No nie bardzo.
Ja tam wolę obiektywność i prawdę, a nie "obiektywność i prawdę".
Chociaż mamy wolność i demokrację, więc za własne pieniądze każdy może sobie
wydawać, publikować i wygadywać co mu się żywnie podoba, oczywiście pod
warunkiem, że nie łamie prawa.

Data: 2010-08-27 23:07:51
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 23:05, b0niek pisze:
[...]

Nie ściemniaj, jak się nie podoba to wypierdalaj wypierdku pełoski.

Data: 2010-08-27 21:16:39
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> warunkiem, że nie łamie prawa.

Nie ściemniaj, jak się nie podoba to wypierdalaj wypierdku pełoski.

Hehe, kwicz, kwicz pisdecki przydupasie, ten kwik jest muzyką dla uszu.

Data: 2010-08-27 23:20:59
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 23:16, b0niek pisze:
Nie ściemniaj, jak się nie podoba to wypierdalaj wypierdku pełoski.
Hehe, kwicz, kwicz pisdecki przydupasie, ten kwik jest muzyką dla uszu.

A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)

Data: 2010-08-27 21:53:18
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Hehe, kwicz, kwicz pisdecki przydupasie, ten kwik jest muzyką dla uszu.

A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)

Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Data: 2010-08-27 23:56:03
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-27 23:53, b0niek pisze:
A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)
Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Ty bezzębny staruchu ze szrek komando :)

Data: 2010-08-27 22:36:14
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Ty bezzębny staruchu ze szrek komando :)

Pffff, idź spać, pisowska pierdoło.

Data: 2010-08-28 00:38:31
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 00:36, b0niek pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-08-27 23:53, b0niek pisze:
A chcesz wpierdol, pełoski wypierdku ? :)
Możesz mnie w dupę pocałować, ale jak sobie zęby umyjesz.

Ty bezzębny staruchu ze szrek komando :)

Pffff, idź spać, pisowska pierdoło.

Sądzisz innych po sobie peloska qrwo, a ja żaden pisior :)

Data: 2010-08-27 22:55:00
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Nie, wcale. Pisowska ideologia wychodzi z ciebie jak sprężyny ze starej
wersalki albo kłaki na wiosnę z kota, tudzież słoma z twoich butów.
Ja po prostu określenie "pisowski" używam jako obelgi zamiast korzystać z
wyświechtanych przekleństw.

Data: 2010-08-28 00:57:10
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 00:55, b0niek pisze:
[...]

Aha, rekompensujesz sobie niedostatki swojego penisa. Trzeba było tak od
razu :)

Data: 2010-08-27 23:06:01
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> wyświechtanych przekleństw.
> Aha, rekompensujesz sobie niedostatki swojego penisa. Trzeba było tak od

Hehe, nie sądź po sobie, nie każdy jest tobie podobny i nie każdy ma tego
rodzaju problemy. Teraz już rozumiem, czemu pozujesz na takiego kogucika.

Data: 2010-08-28 01:10:52
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 01:06, b0niek pisze:
razu :)
Hehe, nie sądź po sobie, nie każdy jest tobie podobny i nie każdy ma tego
rodzaju problemy. Teraz już rozumiem, czemu pozujesz na takiego kogucika.

Kogucik dawno gnije w pierdlu. Nie znasz swoich ziomków, bandyto z peło.
Ale kierunek słuszny :)

Data: 2010-08-27 23:15:43
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Kogucik dawno gnije w pierdlu. Nie znasz swoich ziomków, bandyto z peło.

Już mnie znudziłeś pisofilu, nawet w zwykłej pyskówce brak ci kreatywności i
finezji.

Data: 2010-08-28 01:18:05
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 01:15, b0niek pisze:
> [...]
> Ale kierunek słuszny :)
Już mnie znudziłeś pisofilu, nawet w zwykłej pyskówce brak ci kreatywności i

Sądzisz innych po sobie, peloski cieniasie vel qtasie.

Data: 2010-08-27 23:24:18
Autor: b0niek
Odzyskują TVP
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Już mnie znudziłeś pisofilu, nawet w zwykłej pyskówce brak ci kreatywności i
> finezji.

Sądzisz innych po sobie, peloski cieniasie vel qtasie.

Zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew.

Data: 2010-08-28 01:26:14
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 01:24, b0niek pisze:

Zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew.

No właśnie, takie dupki są temu winne.

Data: 2010-08-27 23:57:00
Autor: boukun
Odzyskują TVP

Odzyskują? To znaczy, że była utracona. To chyba dobrze, że odzyskują...

boukun

Data: 2010-08-28 09:18:43
Autor: Chiron
Odzyskują TVP

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i59cj1$mev$1@mx1.internetia.pl...

Odzyskują? To znaczy, że była utracona. To chyba dobrze, że odzyskują...

boukun
Skoro jest ich, to niech się odpierniczą, i nie każą mi płacić abonamentu

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-28 11:05:17
Autor: boukun
Odzyskują TVP

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i5ad8i$mnr$1news.onet.pl...

[...]

A kto ci każe? PiS i zimny Lech się uparli na abonament... A teraz się boją haracz utracić...

boukun

Data: 2010-08-28 12:11:16
Autor: cyc
Odzyskują TVP

[...]

Mohery i pisowcy powinni placic potrojny abonament .
Sa oczywiste powody dla takiego rozwiazania .

cyc

Data: 2010-08-28 13:43:34
Autor: u2
Odzyskują TVP
W dniu 2010-08-28 12:11, cyc pisze:
Mohery i pisowcy powinni placic potrojny abonament .
Sa oczywiste powody dla takiego rozwiazania .

Z jakiej racji ktoś ma płacić na takich wałkoni jak ty ? Jak płacić to
trzeba i wymagać.

Data: 2010-08-28 15:02:17
Autor: Chiron
Odzyskują TVP

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5anfo$fj4$1@news.onet.pl...

[...]

A jakież to, mój Wielce Szanowny Interlokutorze? I dlaczego mają płacić mohery, a nie dajmy na to- gudłaje?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 19:42:32
Autor: Krzysztof
Odzyskują TVP

Orzeł zapowiedział w piątek, że na poniedziałek zaplanował urlop. We
wtorek zamierza normalnie stawić się w pracy jako prezes TVP."
Nastepnego trzeba odspawać od stołka ?? Mogę pomóc , a taczki się znajdą.

..

Odzyskują TVP