Odżywki

Data: 2010-09-04 20:48:34
Autor: kml
Odżywki

Użytkownik "AndrzejM" <amoz@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:6bfa6e8f-a172-4f18-9740-8f29c042d3b7n3g2000yqb.googlegroups.com...
Witam.
Jak w temacie. Jakie stosujecie odżywki w celu regeneracji organizmu
po wielogodzinnych przejażdżkach tudzież w celu poprawy kondycji?
Odwiedziłem sklep z suplementami ale pani, która sprzedawała miała
mało wiedzy za to dużo polotu marketingowego i gotowa była mi sprzedać
wszystko łącznie z beczką jakiegoś białka. Olimp, Maxim i
Trecnutrition i parę jeszcze innych firm. W końcu kupiłem zestaw
witamin. Czy ma ktoś jakieś doświadczenia? Warto kupić takie odżywki
czy to tzw pic na wodę?
===

Ja w czasie jazdy/wysiłku/upalu używam nutrenda unisport. Oni mają w ciul tych wynalazków u siebie, ale czy to działa to nie wiem :) To co sprawdziłem to opisałem u siebie na stronie.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Odżywki