Odżywki

Data: 2010-09-05 00:55:22
Autor: Jarek
Odżywki

"AndrzejM" <amoz@plusnet.pl> wrote in message news:6bfa6e8f-a172-4f18-9740-8f29c042d3b7n3g2000yqb.googlegroups.com...
Witam.
Jak w temacie. Jakie stosujecie odżywki w celu regeneracji organizmu
po wielogodzinnych przejażdżkach tudzież w celu poprawy kondycji?
Odwiedziłem sklep z suplementami ale pani, która sprzedawała miała
mało wiedzy za to dużo polotu marketingowego i gotowa była mi sprzedać
wszystko łącznie z beczką jakiegoś białka. Olimp, Maxim i
Trecnutrition i parę jeszcze innych firm. W końcu kupiłem zestaw
witamin. Czy ma ktoś jakieś doświadczenia? Warto kupić takie odżywki
czy to tzw pic na wodę?

Hej,

W czasie maratonów używałem głównie żeli nutrend endurosnack albo carbosnack. Czasem pastylek carbonex. Czasem zjadałem też batoniki power bike bar, ale niespecjalnie je lubię bo strasznie trudno się je zjada.

A tak normalnie to głównie batoniki corny, najlpiej w wersji dark chocolate. No i banany.

A do picia isostar. Próbowałem też jakiś wynalazek nutrenda do rozcieńczania, ale jakoś mi nie pasował.

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2010-09-05 01:59:43
Autor: AndrzejM
Odżywki
On 5 Wrz, 00:55, "Jarek" <nie...@takiego.numeru> wrote:
"AndrzejM" <a...@plusnet.pl> wrote in message

> [...]
> Trecnutrition i parę jeszcze innych firm. W końcu kupiłem zestaw
> witamin. Czy ma ktoś jakieś doświadczenia? Warto kupić takie odżywki

Hej,

Widzę, że Carbosnaki cieszą się największym powodzeniem. ja tego cudu
próbowałem w Transcarpatii i powiem szczerze, że nic mi nie dawały.
Ale to może być wina zatrucia pokarmowego tuz przed startem. Ogólnie
to wolę żele Maxima. I duże i dają kopa. A co myślicie o sławetnej L-
karnitynie i HMB? Borykam się z nadwagą i szukam sposobów na dodatkowe
sposoby spalenia tłuszczu.

Odżywki