Of nawala

Data: 2011-02-12 16:40:24
Autor: namikk
Of nawala
Wpisuje kody sms przy zmianie danych w lokatach,system ich nie przyjmuje coś się im powaliło.Ktoś ma tak samo,czy tylko u mnie taki defekt występuje? ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-02-12 17:24:43
Autor: Bogdan
Of nawala
Nie tylko nawala ale nikt nie panuje na sytuacj± kiedy
operacje s± zatwierdzane SMS.
U mnie podał system ze wygenerowane hasło jst nieprawidłowe,
wygenerowałem drugie ponownie hasło jst nieprawidłowe.
Więc system nie powinien zatwierdzić trasakcji,
a ja patrzę że trasakcja jest zatwierdzona przy nieprawidłowym
ha¶le wpisanym.
Propopnuje kierownictwu Open Finase, zwolnijcie wszystkich informatyków
a zatrudnijcie mnie to wam poprawię wszystkie błędy w waszym systemie.
Nie wiem co u was działa prawidłowo wobec tego, ale wiem co wam sie wali.
czekam na propozycję.

Of nawala