Of rezygnacja z części produktów - tylko pisemna?

Data: 2010-12-22 19:45:42
Autor: wiatrak

Użytkownik <b1op@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ietfsm$a0j$1inews.gazeta.pl...
Of rezygnacja z części produktów - tylko pisemna?
Próbował ktoś zamknąć konto ROR z kartą i konto oszczędnościowe. Pozostawiając
sobie lokaty?
Otrzymałem ładne info iż mam wysłać pisemną rezygnację z umowy ramowej... A nie
oto pytałem...

I tak to jest z wirtualnymi bankami. Jednym słowem kupa. Preferuje banki, w których oprócz dobrego dostępu internetowego jest marmurek, gdzie mozna złożyć wypowiedzenie i dostac jego potwierdzoną kopię.

wiatrak

Of rezygnacja z części produktów - tylko pisemna?