Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT

Data: 2017-08-19 09:36:56
Autor: Lord z Donate
Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT
pajac pisowski "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5997e617$0$648$65785112news.neostrada.pl...
https://wpolityce.pl/polityka/353718-tylko-u-nas-ofensywa-abw-przeciwko-mafii-vat-setki-sledztw-i-zatrzymanych-sprawdz-jak-nieudolnie-walczono-z-mafia-w-czasach-po-psl

TYLKO U NAS. Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT! Setki śledztw i zatrzymanych! Sprawdź, jak nieudolnie walczono z mafią w czasach PO - PSL

http://www.newsweek.pl/polska/miesiecznica-10-lipca-rekordowe-koszty,artykuly,413798,1.html

Popatrz sobie na wykresik

http://natemat.pl/210897,ten-wykres-mowi-wszystko-zobacz-ile-kosztuje-nas-samo-zabezpieczenie-miesiecznic-smolenskich-przez-policje

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/bartosz-czarnecki-tez-dostal-prace-w-mon/8czbj47

http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/posel-przemyslaw-czarnecki-ma-majatek-wart-blisko-milion-zlotych/900vpjz

http://wyborcza.pl/7,75398,21877793,pis-pieniadze-i-spolki-tak-powstawalo-imperium-i-czesc-cyklu.html?disableRedirects=true

http://natemat.pl/119717,prywatna-republika-jaroslawa-kaczynskiego-firma-srebrna-ktora-chce-zbudowac-wiezowiec-to-finansowe-zaplecze-pis

No i co z Sienną 29? Wróciła już do Izraelitów? ;-)))

CL

Data: 2017-08-19 10:28:22
Autor: t-1
Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT
W dniu 2017-08-19 o 09:36, Lord z Donate pisze:

Popatrz sobie na wykresik

I co z tego wynika?

Data: 2017-08-19 10:33:37
Autor: u2
W dniu 19.08.2017 o 10:28, t-1 pisze:
W dniu 2017-08-19 o 09:36, Lord z Donate pisze:

Popatrz sobie na wykresik

I co z tego wynika?

durny ten piździak, z VAT-u kradł miliardy, a beczy nad pół milionem na zabezpieczenie uroczystości upamiętniającej zabitych pod Smoleńskiem

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-19 15:16:11
Autor: Lord z Donate
psikutasek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 19.08.2017 o 10:28, t-1 pisze:
W dniu 2017-08-19 o 09:36, Lord z Donate pisze:

Popatrz sobie na wykresik

I co z tego wynika?

jestem durny jak ten pisdziak, z VAT-u kradł miliardy, a beczy nad pół
milionem na zabezpieczenie uroczystości upamiętniającej zabitych pod
Smoleńskiem

Kto komu ukradł cymbale?

Nie masz pojęcia o VAT skonsultuj sie z kogucikiem. On ci wyjasni.

Rząd okrada na ponad 760 tys każdego miesiąca - dobrze?

CL

Data: 2017-08-19 15:02:08
Autor: Lord z Donate

Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:on8sr2$rj3$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-08-19 o 09:36, Lord z Donate pisze:

Popatrz sobie na wykresik

I co z tego wynika?

Coż, nie będę cie edukowac skoro nie rozumiesz najprostszych pojęć.

CL

Data: 2017-08-19 13:55:42
Autor: A. Filip
"Lord z Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Ile *miliardów* państwo na powyższym straciło?

On o miliardach straconych za PO+PSuLi, ty o milionach za PiS.
Stać się tylko na oddanie walki walkowerem?

Data: 2017-08-19 05:25:14
Autor: japanizer
On Saturday, August 19, 2017 at 8:55:46 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

On o miliardach straconych za PO+PSuLi, ty o milionach za PiS.
Stać się tylko na oddanie walki walkowerem?

Prawda jest taka, że obecne przestępstwa w VAT udaje się wykryć dzięki jednolitemu plikowi kontrolnemu (JPK) - wcześniej skarbówka nie miała za bardzo narzędzi do wykrywania tego typu przestępstw. Jest to dość nowy pomysł na kontrolę powiązań VAT między firmami w Unii Europejskiej, i funkcjonuje zaledwie w kilku krajach; kolejne sukcesywnie planują wdrożenia tej metody kontroli.

JPK został on wprowadzony przez PO (!) i wszedł w życie ustawą z 10 września 2015 r. Obejmuje on różne grupy przedsiębiorstw, i mają one różne daty dostosowania się do niego.

Jedyna zasługa PiS w uszczelnianiu VAT jest taka, że udało im się opóźnić działanie JPK aż do roku 2017, a dla mikrofirm aż do 2018. Dlaczego? Tego z konferencji Ziobry się nie dowiemy.

Zauważ też, że przez cały 2016 wyłudzenia VAT kwitły, wpływy z VAT do budżetu nie rosły, mimo że PiS był u władzy - czy znaczy to, że przez cały 2016 rok "PiS kradł"? W pewnym sensie tak, bo to oni opóźnili działanie JPK w roku 2016.

Jakie tego wnioski? PO zabrała się za wprowadzanie JPK za późno - a PiS ma dużo lepszy "marketing" wśród prostych ludzi. Tak więc całe zasługi, w oczach telewidzów TVP, idą dla Ziobry.

Data: 2017-08-19 15:09:15
Autor: Lord z Donate
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:f121f948-a285-4321-bcf7-12e2bbd4baa4googlegroups.com...

[...]

Wystarczy tylko zapytac o spółkę Srebrna czy budynek przy Nowogrodzkiej, a PiS-owcy rżną głupów. Kupa idiotów i tępaków. WON [(c) J.Kaczyński] do chlewa. Tam wasze miejsce!

CL

Data: 2017-08-19 17:04:59
Autor: u2
W dniu 19.08.2017 o 14:25, hitlerizer@japanizer.org pisze:
JPK został on wprowadzony przez PO (!) i wszedł w życie ustawą z 10 września 2015 r.

zabawne, a tyle lat piździak bezkarnie kradliście i oszukiwaliście fiskusa:)

Data: 2017-08-19 17:22:39
Autor: Lord z Donate
psikutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5998539a$0$15196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz dowody łysy chuju?  ;-)))

CL

Data: 2017-08-19 08:44:25
Autor: Bytomir Kwasigroch
Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT
W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 17:24:01 UTC+2 użytkownik Lord z Donate napisał:

Masz dowody łysy chuju?  ;-)))

CL

U sowy coś tam gadali chj dupa i kamieni kupa, państwo teoretyczne itd.

J. Krawiec: On [Kilian], mając Donalda jako kolegę od dwudziestu paru lat, po prostu miał wszystkich w dupie. P. Graś: Donald po to wsadził tam [do PGE] na chwilę Kiliana, żeby tam wziął odprawę. 4,5mln PLN

Bieńkoska też co gadała że mieli górnictwo w dupie i chodziło tylko
o obsadzanie swojaków.

Kaczory wcale nie musieli kopać peło bo oni tam sami się żarli:)
Co Sikorka mówił o Grześu? Lwowski żulik.

Data: 2017-08-20 09:25:18
Autor: Lord z Donate

napisał:

[...]

Np. tu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,151128,19713255,ojciec-rydzyk-i-zrodla-geotermalne-o-co-w-tym-chodzi.html

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,20712867,europosel-pis-tlumaczy-sie-z-posady-syna-w-panstwowej.html

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/160056,jak-naprawde-nazywa-sie-ryszard-czarnecki.html

CL

Data: 2017-08-19 17:46:05
Autor: u2
Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT
W dniu 19.08.2017 o 17:22, Lord z Donate pisze:
Masz dowody łysy chuju?

ABWera ma, szykuj się na spotkanie ze smutnymi panami piździak:))))))))

"122 śledztwa tylko przeciwko karuzelom VAT pierwszej połowie 2017 roku, 119 zatrzymanych i wykrycie przestępstw, przez które polskie państwo straciło ponad 3 miliardy złotych - to statystyki Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego"

Data: 2017-08-20 09:24:49
Autor: Lord z Donate
psikutasek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59985d3d$0$650$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 19.08.2017 o 17:22, Lord z Donate pisze:
Masz dowody łysy chuju?

ABWera ma, szykuj się na spotkanie ze smutnymi panami piździak:))))))))

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

Pójdziesz do dołu z wapnem! - (c) lord donald, (c) Zenek kapelinder czyli kanalie ubeckie!

CL

Data: 2017-08-20 10:57:32
Autor: u2
Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT
W dniu 20.08.2017 o 09:24, Lord z Donate pisze:
Pójdziesz do dołu z wapnem!

e tam piździak, pójdziesz ze smutnymi panami do celi:)))))))))))

Data: 2017-08-20 11:09:13
Autor: Lord z Donate
Ofensywa u2 przeciwko mafii

Data: 2017-08-19 15:06:23
Autor: Lord z Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ks7vzwepbf-h8j6@buntownik.pl...
"Lord z Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
No i co z Sienną 29? Wróciła już do Izraelitów? ;-)))

CL

Ile *miliardów* państwo na powyższym straciło?

No ile? Podaj link.

On o miliardach straconych za PO+PSuLi, ty o milionach za PiS.

Straconych przez kogo?
PiS co miesiąc kradnie społeczne pieniądze na prywatną hućpe!

Stać się tylko na oddanie walki walkowerem?

Sądzisz, że jak napiszesz "PO+PSuLi" to rzucę ręcznik na ring? Za cienki jesteś na mnie.

CL

Ofensywa ABW przeciwko mafii VAT