Ofensywa Platformy. Naklejki “Poseł Niesiołowski ma głos w moim domu” w najważniejszych gazetach

Data: 2013-02-20 09:41:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Ofensywa Platformy. Naklejki “Poseł Niesiołowski ma głos w moim domu” w najważniejszych gazetach
Partia murem za kontrowersyjnym posłem.

Tuż przed rekonstrukcją rządu Platforma daje pokaz jedności. W środę do najważniejszych gazet zostaną dołączone naklejki z hasłem “Poseł Niesiołowski ma głos w moim domu“.

To reakcja na falę krytyki jaka na popularnego posła spadła po wypowiedzi w TVP, gdzie streścił poglądy Agnieszki Holland słowami “nie obchodzi mnie Polska, tylko córunia moja, która jest lesbijką“.

Ważny polityk Platformy: – Niektórzy chcieliby objąć Stefana zakazem wypowiedzi, ale to im się nie uda. Pokażmy razem tymi naklejkami, w ilu domach jego głos jest słuchany – zachęca.

Poprosiliśmy o komentarz ks. Adama Bonieckiego, ale mimo połączenia nie uzyskaliśmy odpowiedzi.

http://tiny.pl/h24xh

Ofensywa Platformy. Naklejki “Poseł Niesiołowski ma głos w moim domu” w najważniejszych gazetach