Ofensywa srodowisk pedofilskich!

Data: 2009-09-30 09:48:34
Autor: Piotr
Ofensywa srodowisk pedofilskich!
Dnia Wed, 30 Sep 2009 09:25:04 +0200, konserwator napisał(a):

Probuja wykorzystac sprawe Polanskiego do "wywolania dyskusji" a w efekcie zalegalizowania pedofilii w UE i USA.
Filmowcy staneli murem - za wyjatkiem Krauzego, co tzreba podkreslic - jesli polanski zostanie uniewinniony wtedy i oni nie beda musieli obawiac sie ujawnienia swoich zboczen!
Polanski jest bardzo wygodny. Po pierwsze to zyd wiec kazdego go atakujacego mozna latwo oskarzyc o antysemityzm. Po 2 "znany rezyser" - wiec z natury rzeczy cieszy sie sympatia tlumu. 3 ma poparcie 2 krajow UE z faktu posiadania 2 paszportow....

Ja tam myślę, że on może mieć nawet trzy paszporty...
Piotr
PS. A KPH zabierała głos w sprawie?

Ofensywa srodowisk pedofilskich!