Ofensywa w obronie Hrabiego

Data: 2011-02-15 13:38:31
Autor: wekon
Ofensywa w obronie Hrabiego
Najpierw Nowak sie ośmieszył tymi bredniami a teraz przygotowali "sądasz":

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslowie-moga-sie-uczyc-od-Komorowskiego-najnowszy-sondaz,wid,13133801,wiadomosc.html?ticaid=1bc96

przecież tego sie nie da zatuszować preparowanymi sondażami, kłamstwami czy dziecinnym tłumaczeniem. Ludzie widzą jak jest. To wykształcenie, obycie, kultura i maniery będą wychodzić cały czas. Hrabia po prostu taki jest, taki na jakiego ten naród zasługuje (bo go sobie w sumie wybrał). Widziały gały co brały, cała kampania prezydencka była tego dowodem. Więc inaczej być nie może, niech PO dokończy dzieła zniszczenia państwa również na szczeblu prezydenckim, niech się ruskie pomagiery wykażą do końca. Jak to wszystko pierdolnie i się zrówna z ziemią to może będzie łatwiej odbudować.

wekon

Data: 2011-02-15 13:15:53
Autor: obserwator
A na kogo mogly glosowac buraki?
Ameryka ma Baraka, Egipt Mubaraka ma(ten aktualnie popadl w spiaczke:), a
Polska ma Buraka - Buraka na 102.

Data: 2011-02-15 17:07:32
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijdua9$bh8$1inews.gazeta.pl...
Ameryka ma Baraka, Egipt Mubaraka ma(ten aktualnie popadl w spiaczke:), a
Polska ma Buraka - Buraka na 102.

Eeee, Polska to miała kartofla.

--
stevep

Data: 2011-02-15 13:52:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-15 13:38, wekon pisze:
[...]

I dobrze że jest taki jaki jest. Jak na razie to daleko mu do np. Kwaśniewskiego który wieczorem mówił krytyczne słowa wobec USA ( "byliśmy zwodzeni przez Amerykę") a rano skomląc jak kundelek przepraszał mówiąc że jego słowa były źle zinterpretowane. Ja tam jak na razie nie wstydzę się za Komorowskiego, i myślę że wstydu Polsce jeszcze nie przyniósł.

Data: 2011-02-15 14:05:13
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijdsv5$cvc$1news.onet.pl...
[...]

Myślę, że tu nie trzeba będzie czekać 30 lat, żeby skończył jak Mubarak...

boukun

Data: 2011-02-15 14:10:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-15 14:05, boukun pisze:

[...]

A tak poważnie co mu zarzucasz? To że ma żonę żydówkę?

Data: 2011-02-15 17:38:35
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijdu08$iip$1news.onet.pl...
[...]

Że obsadził się samymi Żydami i tylko Żydów nagradza...
Zachowuje się, tak jakby nienawidził Polaków...

boukun

Data: 2011-02-15 18:40:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-15 17:38, boukun pisze:

[...]

Ale to przecież nie są działania przeciw Polsce. A te odznaczenia to on przyznaje na wniosek kapituły danego orderu.

Data: 2011-02-15 18:46:43
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijedq8$i36$2news.onet.pl...
[...]

Chyba se jaja robisz... A niby jaki ma sens otoczyć się tylko starymi żydziakami i to takimi, którzy pierwsi Polskę wyprzedawali od 1989 roku...

Komorowski zachowuje się przynajmniej, jakby nie lubił Polaków, albo nie miał do nich zaufania..., a to go od razu dyskwlifikuje...

boukun

Data: 2011-02-15 16:10:55
Autor: cytryna
> [...]

I dobrze że jest taki jaki jest. Jak na razie to daleko mu do np. Kwaśniewskiego który wieczorem mówił krytyczne słowa wobec USA ( "byliśmy zwodzeni przez Amerykę") a rano skomląc jak kundelek przepraszał mówiąc że jego słowa były źle zinterpretowane. Ja tam jak na razie nie wstydzę się za Komorowskiego, i myślę że wstydu Polsce jeszcze nie przyniósł.

Szanowny Panie Jadryś, warto przyjąć do wiadomości,że myślenie jest ekskluzywnym zajęciem nie każdemu dodtępnym. W kontekście niektórych wypowiedzi określenie "i myślę" brzmi wręcz pretensjonalnie. Jak już mamy myśleć to dopuścmy i inne opinie o "chrabim":
 Analityk powiedział/a 2011-02-10 @ 00:51 Jaki gospodarz taki jego dziedziniec i gospodarstwo.Komoruski wdepnął najwyraźniej w jakieś g&#8230;o i goście to widzą. Później wytarł but o schodek i zaprasza na &#8222;pokoje&#8221; &#8211; żenujące.
Goście widzą w tym całkowite odzwierciedlenia &#8222;walorów&#8221; gospodarza, który nie potrafi zadbać nawet o czystość przed swoim domem nie mówiąć już o zarządzanie państwem. Żyd Sarkozy &#8211; na drugim zdjęciu &#8211; najwyraźniej robi jakieś uwagi do kogoś na temat tego parchtego służalczego goja, który jeśli zaprasza by podeżreć zdrowo to nie zadba nawet o elementarną higienę i minimum poczucia, że nie są przed wejściem do chlewu tylko do pałacu.Cóż słoma z butów&#8230; czym gospodarz nasiąkł tym cuchnie.

wicenigga powiedział/a 2011-02-10 @ 03:12 &#8222;Toto&#8221; już tam leżało, czy mu z nogawki wypadło, a on dyskretnie usiłował przydeptać? Nic dziwnego, że z takim pośpiechem usiadł.

gbur powiedział/a 2011-02-10 @ 04:02 a gdzie to tak było? w Pałacu na Krakowskim&#8230;? bo ja słyszałem że tam sie pokazuje duch św. pamieci Prezydenta&#8230; niewykluczone że Gajowy ze strachu w pory nawalił. Coś w tym jest że Gajowy wraz z Pierwszym Wielorybem RP nie chcą tam mieszkać.
 yrazec powiedział/a 2011-02-10 @ 05:34 Ż R E  B I G O S A POTEM NOGAWKAMI PO&#8230;.PUSZCZA !!!

Polar powiedział/a
2011-02-10 @ 07:25 Widać też, że w jednym markecie kupili te swoje trampki, a może zdjełano je w jednym sowchozie??

Sam Lenin do spółki z Che Guvarą tego by nie wymyślili.

Data: 2011-02-15 15:25:13
Autor: obserwator
Ofensywa w obronie Hrabiego
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
Szanowny Panie Jadryś,

zglaszam sprzeciw ! Prosze tego osobnika nie tytulowac panem. To przeciez towarzysz.

Czy mozna prosic takze o podawanie linkow do tekstow ktore pan/pani cytuje?
Beda bardziej miarodajne dla osob czytajacych ta grupe, oraz nie beda
pogwalcac prawa autorskiego.

Data: 2011-02-15 18:40:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-15 16:10, cytryna pisze:
[...]

Wielce szanowna pani cytryno, te wasze opinie o Hrabim sa podyktowane tym że to nie Wasz faworyt nie został Prezydentem, i teraz żałość Was zaślepia. Takie teksty jaki zechciała Pani przedstawić powyżej to nie świadczą źle o Hrabi, ale o autorze tego rynsztokowego języka .

Data: 2011-02-15 14:04:08
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5a73c6$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawdy nam nie mówili przed wyborami, np.to, że żona jest Żydówką i córką wysokiego urzędnika MBP...
Syjoniści dokonali wyboru zakulisowo, wewnętrzna walka była tylko między wyborem Sikorski czy Komorowski, który będzie lepiej chodził na smyczy...

boukun

Ofensywa w obronie Hrabiego