Oferta

Data: 2010-05-07 05:14:38
Autor: avonka24
Oferta
Witam,

Mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia.

Mam dla Ciebie pracę, wykonywaną w domu nie rezygnując z
dotychczasowych
zajęć. Brak kosztów własnych.

Wymagania: podstawa znajomości języka angielskiego (z tłumaczem
internetowym http://translate.google.pl  dasz sobie radę),  internet,
konto
bankowe.

Jest to praca dodatkowa w czasie kiedy masz włączony komputer i
Internet.

Nie pochłania dużo czasu i nie wymaga dyspozycyjności. Szczerze mówiąc
początkowo zarabia się niewiele, ale po upływie kilku miesięcy
kilkaset,
a nawet kilka tysięcy złotych miesięcznie. Istota polega na pobraniu i
zarejestrowaniu się do programu komercyjnego, który wyświetla  reklamy
(mały
pasek), nie przeszkadzający w innych czynnościach. Za każdą chwilę
wyświetlonego paska z  reklamami naliczane są punkty, które następnie

przeliczane na gotówkę. Wystarczy włączyć komputer i otworzyć
internet.

Pieniądze są wypłacane w systemie PayPal,  na konto bankowe pod koniec
każdego miesiąca. Dowody wpłaty są zamieszczone przez niektórych
pracowników na polskim forum tej strony. Nie trzeba podawać swoich
danych
osobowych., wystarczy aktualny e-mail. Od czasu do czasu pojawiają się
bonusowe
banery (clicks oraz surfem bonus), na które można (trzeba) klikać,
zdobywając
tym samym punkty.

Przelicznik  (zmienny) wynosi za ostatni miesiąc 0.01142, czyli za
każde
10 000 punktów otrzymasz 1,114$. W każdy pierwszy dzień miesiąca
program
zamieniają punkty na pieniądze i wtedy chcąc wypłacić podajesz im
tylko
nr konta. Następnie dokonywany jest przelew w systemie Pay-pal (prawie
natychmiast ) zamieniając $ na PLN. Można również przelać dolary na
własne
konto dewizowe. Minimalna kwota, którą można wypłacić to 20$.

Bardzo ważnym aspektem wielkości dochodów jest pozyskiwanie nowych
osób,
które również pobiorą oprogramowanie, zarejestrują się i będą
aktywnie. Otrzymujesz 10%  sumy punktów uzyskanych przez każdego
zarejestrowanego, aż do 10 poziomu.

Przykład: włączając internet na 3 godz. dziennie i pozyskując 3 osoby
na pierwszym poziomie, a te osoby również pozyskają po 3 osoby itd. aż
do
10 poziomu uzyskujemy ogółem w miesiącu  47 828 880 punktów, czyli do
wypłaty - 14  918 zł. miesięcznie. Patrz Webmaster tej strony.

Wiele ciekawostek i  innych dodatkowych danych znajdziesz na polskim
forum
tej strony.

Koniecznie zarejestruj się poprzez załączony poniżej link do strony..
Po
pobraniu programu i rejestracji (podanie adresu e-mail) otrzymasz swój
osobisty  link do logowania (Your referral link) oraz w poczcie e-
mailowej
hasło
do logowania, które będziesz wykorzystywać do dalszej swojej
działalności. Załączony tekst możesz kopiować i wykorzystać, zmień
jednak link do
logowania na osobisty.

Link do logowania:       http://en.20dollars2surf.com/?ref=60056

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji i instrukcji  - chętnie pomogę.

Pozdrawiam i powodzenia.

Iwona

Data: 2010-05-07 14:18:02
Autor: szat
Oferta
"avonka24" <iwona.praca@o2.pl> wrote in message news:8f8a0611-5adc-4489-90a5-23e8cb8a9e49b7g2000yqk.googlegroups.com...
Witam,

Mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia.

Mam dla Ciebie pracę, wykonywaną w domu nie rezygnując z
dotychczasowych
zajęć. Brak kosztów własnych.

Spierdalaj durne babsko.

--