Oferta

Data: 2012-11-28 18:02:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Oferta
Oto frapujące ogłoszenie jakie znalazłem (via Twitter) na portalu Allegro. Ogłoszenie zaiste słodkie, okazja zaiste niebywała!
„Sprzedaję przedmiot wyjątkowy – ołówek z Rzeczpospolitej. Nie jestem stuprocentowo przekonany, ale jest wielce prawdopodobne, że to właśnie nim robił notatki red. Gmyz, pracując nad publikacją o trotylu smoleńskim. Ołówek oczywiście posiada ślady używania, jest m.in. trochę nadgryziony z jednej strony, co świadczy o tym, że autor artykułu bił się z myślami podczas tytanicznego wysiłku intelektualnego. Poza tym wszystko z nim ok. Stan techniczny dobry, sprawny w 100%, można pisać. Wydaje mi się, że to ołówek HB.
Mam świadomość, że brak certyfikatu oryginalności, poświadczonego przez red. Gmyza obniża jego wartość, ale na pewno ołówek posiada wysoką wartość sentymentalną, jeśli nie narodowo-patriotyczną. Zapraszam do licytacji.

PS. Zaczęły się już pojawiać pierwsze pytania od zainteresowanych, zatem wyjaśniam: nie wiem, czy ślady materiałów wysokoenergetycznych, które znalazłem na ołówku to trotyl. Badanie przeprowadzałem na stole w kuchni, więc spektrometr mógł omyłkowo zarejestrować także pozostałości mielonki tyrolskiej”.
http://tiny.pl/hkn2g

Data: 2012-11-29 02:16:39
Autor: Lorn
Oferta
[...]

Może wygrasz licytację. :> Pod Jarosławem dyktatorem może zyskać miano przepustki. Nie czekaj.

Oferta