Oferta C+ kończy mi się umowa

Data: 2010-10-19 14:25:21
Autor: Tomy M.
Oferta C+ kończy mi się umowa
   Pewnie wielu Wam teraz kończy się umowa z C+
Po moim emailu zaproponowali mi:
OPTIMUM HD+ za 57 zł przez 9 miesięcy i umowa
na 19 miesięcy.

   To trochę kiepeszczyzna, umowa na 19 miesięcy
to trochę przesada ... zwłaszcza biorąc pod uwagę
że niedługo 2012 i koniec świata.

  Pochwalcie się ile od nich wycisnęliście :-)

Tomy M.

Data: 2010-10-19 14:40:49
Autor: Robert_J
Oferta C+ kończy mi się umowa
Po moim emailu zaproponowali mi:
OPTIMUM HD+ za 57 zł przez 9 miesięcy i umowa
na 19 miesięcy.

Jak dla mnie nic szczególnego :-). Popatrz tutaj:

http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promocje-dla-nowych-klientow.html

Data: 2010-10-19 14:44:14
Autor: Robert_J
Oferta C+ kończy mi się umowa
http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promocje-dla-nowych-klientow.html

Chociaż jak tak policzyć to wychodzi prawie to samo co CI zaproponowali... Czyli ogólnie badziewie

Data: 2010-10-19 19:04:54
Autor: Mane
Oferta C+ kończy mi się umowa
W dniu 2010-10-19 14:44, Robert_J pisze:
http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promocje-dla-nowych-klientow.html

Chociaż jak tak policzyć to wychodzi prawie to samo co CI
zaproponowali... Czyli ogĂłlnie badziewie

Przeciez od dawna wiadomo ze starych abonentow traktuje sie tak jak nowych prosto z ulicy, i nie dotyczy to tylko tv cyfrowych, ale rowniez telefonii komorkowych.

Data: 2010-10-19 14:49:48
Autor: Cavallino
Oferta C+ kończy mi się umowa
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9k3kj$otq$1news.onet.pl...
Po moim emailu zaproponowali mi:
OPTIMUM HD+ za 57 zł przez 9 miesięcy i umowa
na 19 miesięcy.

Jak dla mnie nic szczególnego :-).

A nawet drogo.
Ja (od października) mam Optimum + Filmbox + 5*HD + C+HD + Multiroom + dekoder HD, za 41 zł całość.
Do tego (prawie rok temu) dali mi tv za 1 zł. ;-)

Ergo - poczekać do świąt, wtedy są lepsze promocje.

Data: 2010-10-19 16:51:13
Autor: Tomy M.
Oferta C+ kończy mi się umowa
W dniu 2010-10-19 14:40, Robert_J pisze:
[...]

Taaa ... najlepsza oferta to pakiet:  Kompakt HD  za 54,90 zł

.... NIE ZAWIERA ŻADNEGO KANAŁU HD!

Tomy M.

Data: 2010-10-20 08:09:17
Autor: irek
Oferta C+ kończy mi się umowa
W dniu 2010-10-19 16:51, Tomy M. pisze:
[...]

Mylisz się, zawiera TVP HD, Eurosport HD, National Geographic HD, MTVN HD
Irek

Data: 2010-10-19 14:41:46
Autor: P. Gawryjołek
Oferta C+ kończy mi się umowa

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cbd8e33$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Miałem umowę 6 rok na czs nieokreślony pakiet kompakt za 42,90 przedłużyłem na 18 m-cy na kompakt hd za 39,90zł przez 15 m-cy ostatnie trzy po 54,90 dekoder hd pvr dostałem na wynajm gratis.
Pozdrawiam.

Data: 2010-10-19 15:37:23
Autor: glang
Oferta C+ kończy mi się umowa
 Pochwalcie się ile od nich wycisnęliście :-)

1. pakiet komfotowy plus - minus 30%
2. opcja Premium Canal+ - minus 30 %
3. Canal + HD gratis
4. 5 x HD gratis
5. czynsz najmu za terminal HD PVR 0 zł
6. umowa na 13 miesięcy
pzdr
GL

Data: 2010-10-19 16:48:22
Autor: Tomy M.
Oferta C+ kończy mi się umowa
W dniu 2010-10-19 15:37, glang pisze:
[...]

Wszystko fajnie, ale to teraz ostatnio czy rok temu?

Tomy M.

Data: 2010-10-19 17:27:18
Autor: boxfish
Oferta C+ kończy mi się umowa
W dniu 2010-10-19 16:48, Tomy M. pisze:
[...]

pewnie z pół roku temu :-)

zerknij tu, sa tam ludzie z c+ także ...

http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=6&t=13379

Data: 2010-10-19 20:04:37
Autor: glang
Oferta C+ kończy mi się umowa
Wszystko fajnie, ale to teraz ostatnio czy rok temu?

3 lipca "chwaliłem się" na grupie więc negocjowałem trochę wczesniej
pzdr
GL

Data: 2010-10-19 21:29:40
Autor: boxfish
Oferta C+ kończy mi się umowa
W dniu 2010-10-19 20:04, glang pisze:
Wszystko fajnie, ale to teraz ostatnio czy rok temu?

3 lipca "chwaliłem się" na grupie więc negocjowałem trochę wczesniej

Oczywiście wiesz że po drodze zmieniły się pakiety ...

Oferta C+ kończy mi się umowa