Oferta C+ kończy mi się umowa

Data: 2010-10-19 14:41:46
Autor: P. Gawryjołek
Oferta C+ kończy mi się umowa

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cbd8e33$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
  Pewnie wielu Wam teraz kończy się umowa z C+
Po moim emailu zaproponowali mi:
OPTIMUM HD+ za 57 zł przez 9 miesięcy i umowa
na 19 miesięcy.

  To trochę kiepeszczyzna, umowa na 19 miesięcy
to trochę przesada ... zwłaszcza biorąc pod uwagę
że niedługo 2012 i koniec świata.

 Pochwalcie się ile od nich wycisnęliście :-)

Tomy M.

Miałem umowę 6 rok na czs nieokreślony pakiet kompakt za 42,90 przedłużyłem na 18 m-cy na kompakt hd za 39,90zł przez 15 m-cy ostatnie trzy po 54,90 dekoder hd pvr dostałem na wynajm gratis.
Pozdrawiam.

Oferta C+ kończy mi się umowa