Oferta MIX/Abo - poszukuje

Data: 2009-06-05 16:37:22
Autor: awiesiek
Oferta MIX/Abo - poszukuje
Użytkownik " heyhihello" <hey-hi-hello@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:h0apsa$5dp$1inews.gazeta.pl...
Poszukuje oferty w którejś z sieci (preferuję Orange i Erę z uwagi na
posiadane już aktywacje) o następujących parametrach:
- pełna dowolność (abo/mix/prepaid)
- jak najniższe miesięczne koszty utrzymania aktywnego numeru (na
poziomie max 10-15zł)
- oferty bez telefonu
- numery mają służyć wyłącznie do odsyłania odpowiedzi na zapytania
smsowe, ale numer musi być aktywny aby można było na niego zadzwonić i
sprawdzić, czy wszystko działa
Wiem, że to wbrew regulaminom, ale raczej tych smsów będzie na poziomie
10szt miesięcznie z każdej karty SIM. Karty mają służyć do sprawdzania
statusów alarmów mieszkaniowych oraz do zdalnego zarządzania instalacjami
(włącz/wyłącz/itp).
Proszę o sugestie, która oferta będzie dla mnie najkorzystniejsza :)

Uszanowanie

W ORANGE dla biznesu jest podobno dostępna
teryfa telemetryczna - stosunkowo niedroga.
Z prepaida w przypadku alarmów to ja bym nie ryzykował .
Zabraknie środków i system zawiedzie - nie wyśle ważnej informacji .
Dla celów bardziej profesjonalnych tylko abonament  IMHO .

--
awiesiek

Oferta MIX/Abo - poszukuje