Oferta TV kablowych - porażka

Data: 2014-07-20 11:07:28
Autor: uars
Oferta TV kablowych - porażka
Witam.

Mam w tej chwili nc+ i cyfrowy polsat. Za nc+ płacę 75zł za wszystkie dostępne kanały. Za polsat 60zł i tu mam brakujące polsaty sport. Czyli za wszystko płacę 135zł. Wydaje mi się że taka cena za wszystkie polskie kanały jest do przyjęcia. Niebawem kończy mi się umowa z nc+ i pomyślałem ze zamienię TV-Sat na TV kablową. Mam internet od Multimedia i pomyślałem że wezmę od nich także TV. Podliczyłem pełny pakiet + multiroom + dekoder HD i... wyszło mi ponad 200zł - cena w promocji.
Zawsze wydawało mi się że w TVK jest taniej.
No cóż będę musiał pozostać przy TV-Sat.

uars

Oferta TV kablowych - porażka