Oferta TVP HD + ?

Data: 2010-06-10 12:19:33
Autor: PaPi
Oferta TVP HD + ?
Witam

W zwiazku z tym, ze zaczyna sie Mundial a moja kochana UPC ma mnie w powazaniu i nie uruchamia TVP HD (a TVP2 leci w beznadziejnej jakosci z radiolinii) zastanawiam sie nad zakupem czegos co mi pozwoli ogladac mistrzostwa swiata w drugim pokoju.
Po skonczeniu Mundialu fajnie byloby miec dostep do Planete i NG (nie zadne Wild).

Wszystko co mi potrzeba do "szczescia" oferuje Cyfra+. Tyle tylko, ze jak sobie to podliczylem to wychodzi troche drogo - 63.90zl (pakiet komfortowy +) + 24.90 za HD, czyli razem 88.8 zl za miesiac.
Do tego pewno jeszcze jakas "aktywacja" ? Szczerze mowiac jestem zupelnym nowicjuszem jesli chodzi o zestawy - nie moge na stronie cyfry doszukac sie ceny tej aktywacji.

Idac "po kosztach" jest telewizja na karte, gdzie za potrzebny TVP HD placilbym 38.80zl na miesiac. Zadnych zobowiazan i zestaw startowy kosztujacy 398zl - w tym 3 miesiace gratis wiec "aktywacja" kosztowalaby 281.60zl.

Czy moglibyscie doradzic na co sie zdecydowac ?

Data: 2010-06-10 12:23:58
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
U¿ytkownik "PaPi" <1@2.3> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c10bc35$1news.home.net.pl...
[...]

ARD/ZDF HD  z Astry i d¼wiêk z TVP2.

[...]

Nie ma promocji 50%?

[...]

Dalej drogo.
A Polast sprawdza³e¶?
Te¿ mieli mieæ TVP HD.

Data: 2010-06-10 12:43:43
Autor: pawell32
Oferta TVP HD + ?
PaPi pisze:

[...]

nie aktywacja tylko koszt dekodera, który jest b. przyzwoity.
poza tym ma ju¿ dodan± opcje multiroom, wiêc do podpiêcia do
dekodera n jako mastera.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-06-10 12:45:37
Autor: PaPi
Oferta TVP HD + ?
nie aktywacja tylko koszt dekodera, który jest b. przyzwoity.
poza tym ma ju¿ dodan± opcje multiroom, wiêc do podpiêcia do
dekodera n jako mastera.

Wiesz, tak czy owak nie mam zamiaru brac duzej N-ki. Gdyby bylo planete + NG to z pewnoscia tak.
Teraz po prostu szukam wyjscia - czy zaplacic wiecej za cyfre i podzielic ja na dwa pokoje (jak tam wyglada multiroom ?) rezygnujac z UPC czy dolozyc najtaniej TNK, ktora pozniej ewentualnie dalbym na dzialke nad jeziorem (gdzie i tak nie ogladam TV).

Data: 2010-06-10 12:57:58
Autor: pawell32
Oferta TVP HD + ?
PaPi pisze:
nie aktywacja tylko koszt dekodera, który jest b. przyzwoity.
poza tym ma ju¿ dodan± opcje multiroom, wiêc do podpiêcia do
dekodera n jako mastera.

sprostowanie, jednak siê nie da po³±czyæ tnk i n

Wiesz, tak czy owak nie mam zamiaru brac duzej N-ki. Gdyby bylo planete + NG to z pewnoscia tak.

to tylko na c+

Teraz po prostu szukam wyjscia - czy zaplacic wiecej za cyfre i podzielic ja na dwa pokoje

decyzja nale¿y do Ciebie, ale chyba lepiej bez umowy - niechcesz - nie p³acisz - nikt nie straszy krukiem ;-)

Data: 2010-06-10 14:25:09
Autor: MF[PL]
Oferta TVP HD + ?
W dniu 2010-06-10 12:57, pawell32 pisze:
PaPi pisze:
nie aktywacja tylko koszt dekodera, który jest b. przyzwoity.
poza tym ma ju¿ dodan± opcje multiroom, wiêc do podpiêcia do
dekodera n jako mastera.

sprostowanie, jednak siê nie da po³±czyæ tnk i n

Kierunek my¶lenia mia³e¶ s³uszny :)
Teraz nie, natomiast od wrze¶nia taki w³a¶nie dekoder bêdzie opcj± multiroom.

Data: 2010-06-10 13:54:54
Autor: adresss
Oferta TVP HD + ?
a nie taniej zainswestowac w piwko i chodzic do kumpla "niby" na
mecze.....

Zakladajac cene piwa na 2.5 i ew. twoje koszty za mozliwosc ogladania
na kwote TNK HD ca 400 zl + ew. aktywacja HD PRemium za 1 miesiac + 20
zl

ca 420 : 2.5  = 168 piw (bez kaucji)
ilosc meczy 64 co daje ca 2.6 piwa na jeden mecz. Troche malo, ale
przyjemniej, takze bez zobowiazan wynikajacych z umowy (w kazdym
momencie mozesz przestac piw). Istnieje niebezpieczenstwo, ze wyjscia
ci sie spodobaja i wpadniesz w nalog, kobieta cie zostawi i wyladujesz
na izbie (wtedy koszty wzrosna).

Pozdrawiam

ps. mysle, ze pomysl Cavalio: ARD/ZDF z Astry + fonia z TVP jest
najlepszym rozwiazaniem

--
ThinkXtra

Data: 2010-06-10 14:10:11
Autor: pawell32
Oferta TVP HD + ?
adresss@poczta.pl pisze:

ps. mysle, ze pomysl Cavalio: ARD/ZDF z Astry + fonia z TVP jest
najlepszym rozwiazaniem

o ile te mecze będą warte uwagi.

Data: 2010-06-10 14:11:51
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:huqkjm$4b6$2news.onet.pl...
adresss@poczta.pl pisze:

ps. mysle, ze pomysl Cavalio: ARD/ZDF z Astry + fonia z TVP jest
najlepszym rozwiazaniem

o ile te mecze będą warte uwagi.

Nawet jak nie będą - to oglądasz za friko.

Data: 2010-06-10 14:22:23
Autor: pawell32
Oferta TVP HD + ?
Cavallino pisze:

Nawet jak nie będą - to oglądasz za friko.

jak masz drugi lnb

Data: 2010-06-10 14:25:08
Autor: PaPi
Oferta TVP HD + ?
Nawet jak nie będą - to oglądasz za friko.

jak masz drugi lnb

A po polsku ?
Z waszej dyskusji zrozumialem (?) tyle.
Jest mozliwosc podpiecia i za darmo ogladania (FTA) kanalow niemieckich. Tyle tylko, ze pewno trzeba miec jakis dekoder satelitarny HD ? Prawda ? Ile takie cos kosztuje ?

Poza tym, tak sobie mysle, obraz z ZDFu a fonia z TVP2. Nie ma tam jakichs problemow z przesunieciem dzwieku w stosunku do obrazu ?

Z tego co sie zdazylem zorientowac Cawallino ma C+. Ile kosztuje tam zestaw montazowy by ogladac HD z nagrywaniem ? Jak dziala tam multiroom ? Bo w przypadki TNK specjalnego wyboru nie ma.

Data: 2010-06-10 14:30:20
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c10d9a4$1news.home.net.pl...
[...]

Pytałeś o HD, więc chyba logiczne że musisz mieć na czym to oglądać.

Poza tym, tak sobie mysle, obraz z ZDFu a fonia z TVP2. Nie ma tam jakichs problemow z przesunieciem dzwieku w stosunku do obrazu ?

Pewnie jest, analog zawsze jest szybciej.

Z tego co sie zdazylem zorientowac Cawallino ma C+. Ile kosztuje tam zestaw montazowy by ogladac HD z nagrywaniem ?

A co to jest zestaw montażowy?
Dekoder możesz wydzierżawić od Cyfry za darmo na pół roku.
Antenę albo masz, albo musisz kupić.

Jak dziala tam multiroom ?

Co kilka godzin kartę-klona musisz zbliżyć do głównej.

Data: 2010-06-10 14:37:43
Autor: PaPi
Oferta TVP HD + ?
[...]

Ale to sie chyba w ogole nie kalkuluje ? Z tego co przeskanowalem pobierznie allegro to tuner HD satelitarny kosztuje nie mniej jak 300-400zl. Za tyle to jest tuner TNKa przeciez... gdzie FTA tez sa.

Poza tym, tak sobie mysle, obraz z ZDFu a fonia z TVP2. Nie ma tam
jakichs problemow z przesunieciem dzwieku w stosunku do obrazu ?

Pewnie jest, analog zawsze jest szybciej.

Czyli najpierw slysze, ze strzelili bramke a pozniej widze ? Jaki to ma sens ?

Z tego co sie zdazylem zorientowac Cawallino ma C+. Ile kosztuje tam
zestaw montazowy by ogladac HD z nagrywaniem ?

A co to jest zestaw montażowy?

Dekoder/tuner + antena.

Dekoder możesz wydzierżawić od Cyfry za darmo na pół roku.
Antenę albo masz, albo musisz kupić.

Rozumiem. Tylko dlaczego na pol roku ? Nie jest to za darmo na czas podpisania umowy ?

Jak dziala tam multiroom ?

Co kilka godzin kartę-klona musisz zbliżyć do głównej.

http://www.cyfraplus.com.pl/_abo_multiroom.html
Myslalem, ze zartujesz albo dotyczy to jakiejs samorobki, ale widac tak to "rozwiazali".
Kiedys gdzies czytalem o mozliwosci wpuszczenia Cyfry + do domowej sieci komputerowej (jakis streaming). Czy wtedy tez trzeba takie cuda robic z noszeniem karty ?

Data: 2010-06-10 14:45:05
Autor: pawell32
Oferta TVP HD + ?
PaPi pisze:
Ale to sie chyba w ogole nie kalkuluje ? Z tego co przeskanowalem pobierznie allegro to tuner HD satelitarny kosztuje nie mniej jak 300-400zl. Za tyle to jest tuner TNKa przeciez... gdzie FTA tez sa.

sÄ…

Poza tym, tak sobie mysle, obraz z ZDFu a fonia z TVP2. Nie ma tam
jakichs problemow z przesunieciem dzwieku w stosunku do obrazu ?

Czyli najpierw slysze, ze strzelili bramke a pozniej widze ? Jaki to ma sens ?

bez przesady, mysle że nie więcej niż 2-3 s.

Dekoder możesz wydzierżawić od Cyfry za darmo na pół roku.
Antenę albo masz, albo musisz kupić.

Rozumiem. Tylko dlaczego na pol roku ? Nie jest to za darmo na czas podpisania umowy ?

nie w c+

[...]

tak zrobili by utrudnić dzielenie z sąsiadem, tylko zapomnieli, że w sprzedaży są od lat splitery, które nie wymagają tego i do puki nie zblokują na poziomie karty to nie widzę najmniejszego sensu brania
tego badziewia

Data: 2010-06-10 14:46:41
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
[...]

Chyba że jest za darmo.
Ja tak mam.

Data: 2010-06-10 14:54:08
Autor: pawell32
Oferta TVP HD + ?
Cavallino pisze:

Chyba że jest za darmo.
Ja tak mam.

nie zmienia to faktu, że to badziew. jest za darmo bo nikt prawie tego
nie bierze

Data: 2010-06-10 16:43:28
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:huqn63$d1b$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Chyba że jest za darmo.
Ja tak mam.

nie zmienia to faktu, że to badziew.

Ma swoje plusy w stosunku do splitterów czy serwerów kart.
Oczywiście minus też.
Gdybym miał sam to robić, to pewnie by mi się nie chciało, ale dziecko daje sobie samo radę raz na tydzień iść kartę podładować.

jest za darmo bo nikt prawie tego
nie bierze

Pewnie tak, nigdy bym za to nie zapłacił.

Data: 2010-06-10 14:46:04
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
[...]

Z tą różnicą że tunera TnK w przyszłości nie wykorzystasz do niczego innego.

[...]

Tanio jest.
Oczywiście dla tych którzy mają tunery HD.
SÄ… też wzmacniacze potrafiÄ…ce  opóźnić dźwiÄ™k.

[...]

Potem płatnie.

Nie jest to za darmo na czas podpisania umowy ?

PVR nie.
Taki bez dysku - pewnie tak.

Kiedys gdzies czytalem o mozliwosci wpuszczenia Cyfry + do domowej sieci komputerowej (jakis streaming). Czy wtedy tez trzeba takie cuda robic z noszeniem karty ?

Nie.
Te cuda to tylko przy używaniu multiroom.

Data: 2010-06-10 14:27:41
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:huqlai$70s$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Nawet jak nie będą - to oglądasz za friko.

jak masz drugi lnb

Można przestawić.

Data: 2010-06-10 15:21:07
Autor: adresss
Oferta TVP HD + ?
poza tym ktos pisal kiedys, ze niemieckie SD jest czasami lepsze niz
polskie HD.

--
ThinkXtra

Oferta TVP HD + ?