Oferta TVP HD + ?

Data: 2010-06-10 12:23:58
Autor: Cavallino
Oferta TVP HD + ?
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c10bc35$1news.home.net.pl...
Witam

W zwiazku z tym, ze zaczyna sie Mundial a moja kochana UPC ma mnie w powazaniu i nie uruchamia TVP HD (a TVP2 leci w beznadziejnej jakosci z radiolinii) zastanawiam sie nad zakupem czegos co mi pozwoli ogladac mistrzostwa swiata w drugim pokoju.

ARD/ZDF HD  z Astry i dźwięk z TVP2.

Po skonczeniu Mundialu fajnie byloby miec dostep do Planete i NG (nie zadne Wild).

Wszystko co mi potrzeba do "szczescia" oferuje Cyfra+. Tyle tylko, ze jak sobie to podliczylem to wychodzi troche drogo - 63.90zl (pakiet komfortowy +) + 24.90 za HD, czyli razem 88.8 zl za miesiac.

Nie ma promocji 50%?

Do tego pewno jeszcze jakas "aktywacja" ? Szczerze mowiac jestem zupelnym nowicjuszem jesli chodzi o zestawy - nie moge na stronie cyfry doszukac sie ceny tej aktywacji.

Idac "po kosztach" jest telewizja na karte, gdzie za potrzebny TVP HD placilbym 38.80zl na miesiac. Zadnych zobowiazan i zestaw startowy kosztujacy 398zl - w tym 3 miesiace gratis wiec "aktywacja" kosztowalaby 281.60zl.

Czy moglibyscie doradzic na co sie zdecydowac ?

Dalej drogo.
A Polast sprawdzałeś?
Też mieli mieć TVP HD.

Oferta TVP HD + ?