Oferta banku na G ...

Data: 2010-10-27 21:00:40
Autor: Adam
Oferta banku na G ...

Użytkownik "Hermilion" <wojciech.wasowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:820f3862-4de4-4f5d-b5a3-e11b835cde69c20g2000yqj.googlegroups.com...
Oto zapisy dodatkowe jakie otrzymał mój znajomy w ofercie kredytu
*walutowego* .. czy ktoś tu coś z tego rozumie?

Ze banki są coraz bardziej kreatywne
Ze kredyt walutowy jest przez 2 lata / no moze 4 / Te dwa dodatkowe lata sporo kosztują.

A co zapisy mówią o oprocentowaniu, marży ?

pozd
as

Data: 2010-10-27 12:16:12
Autor: Hermilion
Oferta banku na G ...
A co zapisy mówią o oprocentowaniu, marży ?

Nie mam tej oferty przed sobą - pogadam jutro z kumplem i wyciągnę
od niego całość dokumentu .. ale potencjalnie tu też można pewnie się
przejechać ..

W.

Data: 2010-10-27 21:31:04
Autor: Adam
Oferta banku na G ...

Użytkownik "Hermilion" <wojciech.wasowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b050a31-e418-4486-9741-a24796159196l17g2000yqe.googlegroups.com...
A co zapisy mówią o oprocentowaniu, marży ?

Nie mam tej oferty przed sobą - pogadam jutro z kumplem i wyciągnę
od niego całość dokumentu .. ale potencjalnie tu też można pewnie się
przejechać ..

Zakładając, ze zdecyduje sie na kredyt w Getinie niech zapyta czy bank nie bedzie wymgał zmiany wpisu do KW po aneksowaniu.

pozd
as

Oferta banku na G ...