[mBank] Oferta dla Ciebie

Data: 2010-02-20 19:07:57
Autor: MK
[mBank] Oferta dla Ciebie
Chyba cos nam sie rozjechalo naszemu rewolucjoniscie, bo od kiedy pojawila sie tu informacja o tej funcjonalnosci dostaje juz 3 oferte na KK. Limit ten sam, ale za kazdym razem inaczej opisana i inny termin waznosci. Nowa oferta zawsze nadpisuje nowa. drazniace jest jednak, ze przy kazdym logowaniu kolejnego dnia wyskakuje jako cos nowego mimo, ze glowne parametry takie same...

MK

Data: 2010-02-23 00:43:15
Autor: MK
[mBank] Oferta dla Ciebie
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlp8ea$c8g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kolejny dzien i kolejna oferta... ;)

Jeste¶ naszym stałym Klientem, dlatego przygotowali¶my dla Ciebie specjaln± ofertê:
KARTA kredytowa z limitem do 20000 PLN - oferta ważna do 2010-03-09 - Złóż wniosek...

Poprzednia miala termin waznosci do 6 marca, ale nadpisala ja powyzsza. Z niecierpliwoscia czekam na jutrzejsza ;).

MK

Data: 2010-02-23 08:23:21
Autor: xbartx
[mBank] Oferta dla Ciebie
Dnia Tue, 23 Feb 2010 00:43:15 +0100, MK napisaƂ(a):

Kolejny dzien i kolejna oferta... ;)

Jesteƛ naszym staƂym Klientem, dlatego przygotowaliƛmy dla Ciebie
specjalną ofertę:
KARTA kredytowa z limitem do 20000 PLN - oferta waĆŒna do 2010-03-09 -
ZĆ‚ĂłĆŒ wniosek...

Poprzednia miala termin waznosci do 6 marca, ale nadpisala ja powyzsza.
Z niecierpliwoscia czekam na jutrzejsza ;).

Musisz tam jakimiƛ grubszymi milionami obracać, bo u mnie caƂy czas stoi jak staƂo i oferta jest waĆŒna do 3 marca.

Data: 2010-02-23 22:48:33
Autor: MK
[mBank] Oferta dla Ciebie
UĆŒytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisaƂ w wiadomoƛci news:hm039p$k8c$1inews.gazeta.pl...

Musisz tam jakimiƛ grubszymi milionami obracać, bo u mnie caƂy czas stoi
jak staƂo i oferta jest waĆŒna do 3 marca.

Hehe... a ja doczekalem sie nastepnej... ;)

Jesteƛ naszym staƂym Klientem, dlatego przygotowaliƛmy dla Ciebie specjalną ofertę:
KARTA kredytowa z limitem do 20000 PLN - oferta waĆŒna do 2010-03-10 - ZĆ‚ĂłĆŒ wniosek...

O ile dobrze licze to juz 5 oferta w ciagu tygodnia... Jeszcze mnie to bawi, ale obawiam sie, ze za jakis czas zacznie irytowac...

MK

[mBank] Oferta dla Ciebie