Oferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie

Data: 2009-04-30 13:01:35
Autor: Luke
Oferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie
Jestem w podobnej sytuacji co Ty. Umowa kończy mi się za dwa miesiące, jednak operator (Era) nie jest w stanie zaproponować mi korzystnego pakietu transmisji danych, który ze względu na multimedialny telefon jaki posiadam, jest mi potrzebny. Zanim Play wprowadził nową ofertę, byłem przekonany, że przejdę do Simplusa oferującego pakiety z taryfikacją co 1B. Niskie ceny połączeń mimo wszystko są dla mnie ważniejsze, więc na chwilę obecną planuję przeniesienie numeru do Play by przeczekać operatorów i poczekać na "rewolucję" w cenach i/lub taryfikacji transmisji danych na kartę SIM. Gdy taka zmiana nastąpi, zwiążę się cyrografem z operatorem który przejrzy na oczy i zda sobie sprawę z potrzeby konsumentów.

--
Luke

--

Oferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie