[mBank]Oferta kredyt gotowkowy na xx%?

Data: 2010-01-06 16:50:23
Autor: Friend
[mBank]Oferta kredyt gotowkowy na xx%?
Tak brzmi:
Potrzebujesz szybko środków na zbliżający się wyjazd na narty lub inne wydatki? Skorzystaj z przygotowanej specjalnie dla Ciebie oferty KREDYTU gotówkowego w mBanku! Teraz możesz otrzymać xxxxxx zł przy okresie kredytowania od 36 miesięcy. Możesz wybrać także drugą propozycję z niższym limitem na 12 miesięcy, dostosowując kredyt do swoich potrzeb. Złóż wniosek teraz i uzyskaj bez zbędnych formalności i dokumentów kredyt z oprocentowaniem już od 12,80%.

A tak to wygląda:
- 12,79 %
- 3% marża
- plus ubezpieczenie

Oto dwie propozycje do przeliczenia wstecz:
- 2000 na 10 rat stałych, rata 221,-
Mi wychodzi ponad 22% kosztów...
- 6000 na 24 raty stałe, rata 304,-
Tu ponad 20% kosztów...

Powinni uporządkować to.
Skoro czytam 12,80% to tak przyjmuję koszt kredytu.
A nie po stracie czasu na party linii dowiaduję się o przymusowym ubezpieczeniu i marży.

TAK powinno wyglądać ogłoszenie:

Potrzebujesz szybko środków na zbliżający się wyjazd na narty lub inne wydatki? Skorzystaj z przygotowanej specjalnie dla Ciebie oferty KREDYTU gotówkowego w mBanku! Teraz możesz otrzymać xxxxxx zł przy okresie kredytowania od 36 miesięcylub z niższym limitem na 12 miesięcy. Wnioski bez zbędnych formalności i dokumentów. Oprocentowaniem 12,79% plus marża 3% oraz przymusowe ubezpieczenie, łącznie koszt kredytu ponad 20%.

456 znaków zmieniono na 423 znaki.
Wynagrodzenie za zredagowanie ogłoszenia (w przypadku wykorzystania) proszę przelać na konto.

Friend

Data: 2010-01-06 17:33:26
Autor: RobertS
[mBank]Oferta kredyt gotowkowy na xx%?

Powinni uporządkować to.
Skoro czytam 12,80% to tak przyjmuję koszt kredytu.
A nie po stracie czasu na party linii dowiaduję się o przymusowym ubezpieczeniu i marży.

12,80% to oprocentowanie nominalne, zawsze pytaj o RRSO i od razu będziesz miał odp. ile kredyt tak naprawde kosztuje

RobertS

Data: 2010-01-07 02:14:24
Autor: Erazmus
On 6 Sty, 17:33, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

12,80% to oprocentowanie nominalne, zawsze pytaj o RRSO i od razu
będziesz miał odp. ile kredyt tak naprawde kosztuje

Zamiast RRSO można zapytać o ratę miesięczną , pomnożyć przez liczbę
rat i odjąć od tego kwotę którą pożyczamy i masz całkowity koszt
kredytu.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-07 11:56:37
Autor: MK
Użytkownik "Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:d40de698-33ac-4fd1-a166-f7307e68b34dq4g2000yqm.googlegroups.com...

Zamiast RRSO można zapytać o ratę miesięczną , pomnożyć przez liczbę
rat i odjąć od tego kwotę którą pożyczamy i masz całkowity koszt
kredytu.

A jak mam do wyboru 2 kredyty:

1/ 20tys na 36 m-cy z rata 626,73
2/ 20tys na 12m-cy z rata 1 767,60

To ktory jest lepszy?

MK

Data: 2010-01-07 13:12:36
Autor: RobertS
Oferta kredyt gotowkowy na xx%?

A jak mam do wyboru 2 kredyty:

1/ 20tys na 36 m-cy z rata 626,73
2/ 20tys na 12m-cy z rata 1 767,60

To ktory jest lepszy?

MK

tańsza (nominalnie) jest opcja 2, ale możesz nie chcieć spłacać aż tak wysokiej raty i wybierzesz 1 - kwestia gustu, oczekiwań i możliwości

RobertS

Data: 2010-01-07 22:58:16
Autor: MK
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hi4j3m$2kv7$2opal.icpnet.pl...

[...]

Te tzw. RRSO mowi, ze tansza jest opcja 1 (1 - 8,3%; 2 - 11,57%) , a moje pytanie zmierzalo do pokazania, ze suma rat i otrzymana pozyczka, nie sprawdza sie o ile nie bierzemy pod uwage takze czasu splaty kredytu.

MK

Data: 2010-01-07 23:51:12
Autor: krzysztofsf
On 7 Sty, 22:58, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "RobertS" <bo...@xpostx.pl> napisał w wiadomościnews:hi4j3m$2kv7$2opal.icpnet.pl...

> [...]

pytanie zmierzalo do pokazania, ze suma rat i otrzymana pozyczka, nie
sprawdza sie o ile nie bierzemy pod uwage takze czasu splaty kredytu.

Mi wczoraj city usilowal (jako czlonkowi elitarnej grupy posiadaczy
ich KK.......z limitem 4k :)   ) wcisnac przygotowany dla mnie super
kredyt na 21k, o stopie NOMINALNEJ cos ponad 15%.
Nie wnikalem w szczegoly, podziekowalem.

Wyglada na to, ze po Swietach sa zniwa kredytowe, na ofertach dla
osob, ktore zadluzyly sie innymi metodami (KK, limity debetowe) i
poszukuja na gwalt metody rozbicia tego na sensowne , realne w splacie
raty miesieczne.

Data: 2010-01-07 09:44:53
Autor: Friend
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hi2e0n$b8e$1opal.icpnet.pl...

[...]

-- pozdrawiam
RobertS

Zaraz Robercie, to ja mam pytać ile to kosztuje?
Przedstawia mi sie ofertę i zachętę do złożenia wniosku na podstawie %%.
Chyba logiczne jest, zgodnie z Twoją podpowiedzią, że powinni informować RRSO w pierwszym zdaniu!
Skoro nie ma innych danych przyjmuję propozycję jako koszt całkowity (%%=RRSO).

Powinni zakazać takiego gó***a w reklamach tudzież propozycjach jak "od 1 złotówki czy od 1%".

PS.Mam nadzieję, że zaoszczędziłem paru osobom dodatkowych kosztów na telefon, i również że kilku kolejnych przjrzało na oczy i zrezygnowało.

Pozdrawiam Friend

Data: 2010-01-07 13:11:06
Autor: RobertS
[...]

Logiczne jest dla Ciebie, ale nie dla banku!
Mają obowiązek podać RRSO na umowie kredytowej, to co kadzi Ci doradca nie ma znaczenia, ważne to co podpiszesz (umowa) a RRSO MUSI (kredyt konsumencki) tam się znaleźć.

RobertS

[mBank]Oferta kredyt gotowkowy na xx%?