[Polbank] Oferta limitu, za free do momentu aktywowania

Data: 2010-12-31 06:41:53
Autor: xbartx
[Polbank] Oferta limitu, za free do momentu aktywowania
Dnia Fri, 31 Dec 2010 01:32:54 +0000, Tomasz Opalski napisa艂(a):

Czo艂em Grupowiczom,
Zadzwoni艂 do mnie jaki艣 zawodnik z Polbanku informuj膮c o przyznanej mi
linii kredytowej w koncie, o kt贸r膮 notabene nie wnioskowa艂em. I niby nic
specjalnego, ale w por贸wnaniu do innych kredyt贸w wciskanych przez r贸偶ne
banki, konstrukcja tego pomys艂u wyda艂a mi si臋 ciekawa. Deklaratywnie
jest to forma nagrody za waleczne korzystanie z KK. Bank sam przyzna艂
limit, na kt贸ry podpisuje si臋 jak膮艣 umow臋, ale nie ma obowi膮zku, ani
istotnych ogranicze艅 czasowych na jego aktywowanie. Limit podobno mo偶e
by膰 uruchomiony w przyznanej wysoko艣ci, w dowolnym momencie i do momentu
aktywowania produktu klient nie ponosi 偶adnych koszt贸w. Komu艣
Grupowicz贸w co艣 podobnego Polbank proponowa艂? Niestety nie uda艂o mi si臋
wynegocjowa膰 przes艂ania mi wzoru umowy tego produktu na maila, zanim
pofatyguj膮 kuriera, wi臋c jej od razu nie podpisz臋. Macie jakie艣
do艣wiadczenia, albo wz贸r umowy do tego czego艣?

Te偶 chyba kto艣 do mnie wydzwania艂 z takimi propozycjami ale od razu powiedzia艂em pas. KK to ju偶 wystarczaj膮cy kredyt jak dla mnie a znaj膮cy 偶ycie je偶eli bank co艣 proponuje, szczeg贸lnie kredyt, to zazwyczaj dla klienta nigdy to korzystne nie b臋dzie he he.

--
xbartx

[Polbank] Oferta limitu, za free do momentu aktywowania