[ market ] Oferta pracy

Data: 2009-04-06 10:27:05
Autor: www.DIVERSCLUB-CRETE.pl
[ market ] Oferta pracy

Witamy serdecznie,

W zwiazku z nadchodzacym sezonem letnim poszukujemy do pracy w naszej bazie:

1) Instruktora Nurkowania : (wymagania minimalne: dobra znajomosc oraz
umiejetnosc uczenia w jezyku angielskim, rosyjskim i oczywiscie polskim)

2) Dive Mastera (wymagania minimalne: dobra znajomosc  jezyka angielskiego,
rosyjskiego lub/i niemieckiego oraz polskiego, inne mile widziane)

3) Kandydata na Dive Mastera (wymagania minimalne: dobra znajomosc jezyka
angielskiego, rosyjskiego lub/i niemieckiego oraz polskiego, inne mile
widziane; stopien podstawowy OWD,CMAS *  lub AOWD, Rescue Diver,CMAS **)  W
zamian za prace w centrum oferujemy m.in. bezplatny kurs DM PADI oraz
uprawnienia nitroxowe.

Wszystkich chetnych prosimy o skladanie cv w jezyku angielskim wraz ze
zdjeciem na adres : info@diversclub-crete.pl

Dodatkowe informacje dotyczace wynagrodzen oraz warunkow pobytu zostana
wyslane na priv.

zapraszamy do wspolpracy

Divers Club Crete
--
www.DIVERSCLUB-CRETE.pl
mail: info@diversclub-crete.pl

[reklama]

Zaloga DIVER'S CLUB- CRETE zaprasza do nurkowania w Grecji, w jednym z
najpiekniejszych miejsc nurkowych na Krecie. Zapewniamy :

* szkolenia PADI/CMAS - wszystkie stopnie
* nurkowania turystyczne w ponad 30 miejscach nurkowych, pod fachowa opieka
doswiadczonych instruktorow
* nurkowania przy uzyciu NITROX
* sprzet renomowanych firm : Sherwood, Technisub, Aqualung, Spiro, U/W
Kinetics, Sea&see, butle stalowe 10, 12 i 15 L z zaworami DIN i INT,
doskonala jakosc sprezonego powietrza z kompresora firmy Bauer, dwie lodzie
specjalnie zaprojektowane do nurkowania
* profesjonalne zaplecze dla pletwonurkow, sale wykladowa, bezplatny
transport z hotelu oraz wiele innych udogodnien
* znizki dla grup zorganizowanych (zapraszamy do wspolpracy kluby i bazy
nurkowe)
* mila atmosfere i doskonale warunki do nurkowania przez caly rok

Szczegolowe informacje o nas znajdziecie na : www.DIVERSCLUB-CRETE.pl  oraz
w ogolnopolskich magazynach nurkowych.
Zapraszamy do rezerwacji : info@diversclub-crete.pl

Data: 2009-04-06 10:51:58
Autor: Sharm Diver
[ market ] Oferta pracy
www.DIVERSCLUB-CRETE.pl wrote:
Witamy serdecznie,

W zwiazku z nadchodzacym sezonem letnim poszukujemy do pracy w naszej bazie:

Czy można prosić o odpowiedź dlaczego na pytanie czy oferujecie legalną pracę,o system płacy oraz czy będzie podpisany kontrakt/umowa nabraliście "wody w usta"? A może bardziej pasuje tu "udawanie greka" ?

Data: 2009-04-10 17:24:30
Autor: www.DIVERSCLUB-CRETE.pl
[ market ] Oferta pracy

Czy można prosić o odpowiedź dlaczego na pytanie czy oferujecie legalną
pracę,o system płacy oraz czy będzie podpisany kontrakt/umowa nabraliście "wody w usta"? A może bardziej pasuje tu "udawanie greka" ?

Witam serdecznie,

W procesie rekrutacji stosujemy zawsze i bez wyjątku tą samą metodę wyraźnie opisaną w emailu. Prosiliśmy Pana w emailu o wysłanie nam CV ze zdjęciem, po czym właściciel bazy kontaktuje się w celu ustalenia warunków pracy i odpowiada na wszelkie pytania. Mimo naszej prośby nie wysłał Pan CV, nie odbiera Pan od nas telefonów ani nie odpisuje na emaile i w tej sytuacji nie widzimy powodu, aby Pana faworyzować w procesie rekrutacji i odpowiadać na jakiekolwiek pytania, ponieważ po tej próbce "umiejętności " interpersonalnych jesteśmy pewni, że nie nadaje się Pan do pracy w naszej bazie.

pozdrawiamy i życzymy Wesołych Świąt Wielkiej Nocy

Diver`s Club Crete

Data: 2009-04-10 19:39:02
Autor: Sharm Diver
[ market ] Oferta pracy
[...]

Czy jestem osiągalny i odpowiadam widać to na liście :) Maile wysyłałem z tego samego adresu co na liście :) Prawda?
Nie podałem telefonu do siebie więc dokąd to Szanowni Państwo dzwonią?
Jedyne co jest prawdą w tym co napisaliście iż nie wysłałem swojego c.v.
Interesowało mnie to co o co zapytałem:

Czy oferujecie LEGALNĄ PRACĘ?
Jaki jest SYSTEM PŁACY I PRACY?
Czy z pracownikami jest podpisywany KONTRAKT/UMOWA?

Jak widać ja odpowiadam błyskawicznie.
Wam odpowiedź zajęła BARDZO DUŻO CZASU... :(

PYTANIA DALEJ SĄ AKTUALNE.
NIE UDAWAJCIE GREKA :(

Data: 2009-04-10 21:52:50
Autor: Sharm Diver
[ market ] Oferta pracy
Sharm Diver wrote:
[...]

Potwierdzam , również zgłosiłem się z podobnym zapytaniem i w odpowiedzi
otrzymałem ze mam złożyć aplikację i podać gdzie mogą mnie zweryfikować (
otrzymać rekomendacje mojej osoby) po mimo tego że podałem wszystkie dane
które zwyczajowo zawiera aplikacja (CV) za wyjątkiem aktualnego zdjęcia,
niestety nic się nie dowiedziałem , niestety to nie pierwsza baza która nie
odpowiada na pytania o szczegóły. Szczególnie te socjalno-bytowe, zwyczajowo
przedstawiają zakres obowiązków ale zakres praw jest jakoś objęty tajemnicą.

Z perspektywy lat i obserwacji wnioskuje że tak naprawdę chodzi im o najniżej
wykształconych pracowników DM oraz instruktorów, którzy właśnie co ukończyli
kurs DM lub instruktorski.

Adam Klimek
IDC Staff Instructor PADI #631278,
PADI speciality Instructor #631278
EFR & CFC & AED Instructor #631278,
DSAT GAS BLENDER Instructor #631278
DAN Instructor Trainer #138639

website: www.venturi24.pl
mail to:  venturi@o2.pl
skype:   venturictp

Data: 2009-04-10 22:01:55
Autor: www.DIVERSCLUB-CRETE.pl
[ market ] Oferta pracy

Jak widać ja odpowiadam błyskawicznie.
Wam odpowiedź zajęła BARDZO DUŻO CZASU... :(

PYTANIA DALEJ SĄ AKTUALNE.
NIE UDAWAJCIE GREKA :(

Witamy serdecznie,

Nasza praca nie polega na czytaniu grup dyskusyjnych i uprawianiu na nich pieniactwa, ale organizacji nurkowań. Odpowiedz już Pan otrzymał proszę czytać ze zrozumieniem post wyżej. EOT

pozdrawiamy i naprawdę życzymy Wesołych Świąt :-)

Diver`s Club Crete

Data: 2009-04-10 22:40:07
Autor: Sharm Diver
[ market ] Oferta pracy
[...]

:)

Czy oferujecie LEGALNĄ PRACĘ?
Jaki jest SYSTEM PŁACY I PRACY?
Czy z pracownikami jest podpisywany KONTRAKT/UMOWA?

A dla innych zainteresowanych przysłowiami : już wiecie skąd się wzięło powiedzenie :"Udawać Greka?"

Macie "profesjonalną" bazę  (według nich) która tak odpowiada o podstawowe pytania o pracę?

Wiecie co zrobić?
Spuścić wodę... :)

Data: 2009-04-11 10:53:06
Autor: Sharm Diver
[ market ] Oferta pracy
Sharm Diver wrote:
[...]

A to jest dla porównania zaproszenie do pracy z innej bazy w Grecji.

Porównajcie ją z tą z Divers Club Crete (wyślij c.v. i fotografię to
może się dowiesz jakie są warunki na priv - tak kiepskie, że jak byśmy
je ogłosili to by nas zabili śmiechem, nielegalna praca, brak umowy -
przypuszczalnie "kiwanie" aby w rezultacie pod byle pretekstem w ogóle
nie zapłacić)(-:

XXXXXX  guarantees professional working conditions and offers:

-         accommodation, there are two houses for the staff  located in
the next village 10 min away from the diving center
-         there is free transport from staff \'s house to the diving center
-         three meals per day ,in the staff restaurant of the resort
-         working hours : 09.00 till 18.00
-         two days off per month
-         equipment sale commission 5%
-         basic salary 1200 euro per month
-        20 euro commision of selling upgrates for any diving course or DSD
regards

XXXXX

Data: 2009-04-11 11:32:45
Autor: Konrad Karski
oplacalny biznes......
[...]

Abstrahujac od polemiki w tym watku to widze ze "niezle placa" w tym biznesie.
28 dni pracy po 9 godzin dziennie za 1200 euro.....ciekawe, naprawde ciekawe...

Data: 2009-04-11 14:16:16
Autor: Sharm Diver
oplacalny biznes......
Konrad Karski wrote:
[...]

Oczywiście,

maże więc lepiej się zastanowić i pójść zamiast na kurs instruktorski np. na kurs tynkarza?

Opis: praca na stanowisku tynkarza w grupie 3 polskich tynkarzy praca przy tynkach maszynowych zewnętrznych i tynkach wewnętrznych w standardzie angielskim
Wymagania: dobre doświadczenie przy tynkach zewnętrznych( maszynowych ) i wewnętrznych
prawo jazdy B przydatne -służbowy samochód
komunikatywny angielski

Pracodawca: szkocki
Miejsce pracy: Szkocja
Zakres obowiązków: jak wyżej
Czas zatrudnienia: 6 do 12 m-cy
Data rozpoczęcia pracy: marzec - kwiecień 2009
Wynagrodzenie: 8, 50 GBP na godz.
Ilość godzin tygodniowo: 50 +
Dni pracy: 5-6
Zakwaterowanie: zapewnia pracod. opłaca pracownik około 35 GBP tyg.
Wyżywienie: we własnym zakresie

Termin nadsyłania zgłoszeń: pilne !
Rozmowa kwalifikacyjna: nie
Orientacyjny czas oczekiwania na wyjazd: kilka dni
Koszt związany z wyjazdem: przejazd + kieszonkowe 200 GBP

Uwagi: transport zapewniony - służbowe auto

Daje to miesięcznie  dwa razy więcej pieniążków + płacą za przejazd i dają kieszonkowe :)

Data: 2009-04-11 15:04:52
Autor: Sharm Diver
oplacalny biznes......
Sharm Diver wrote:
Konrad Karski wrote:
[...]

Poprzednie było z tynkarzem, ale może ta praca?
Tam było potrzebne doświadczenie - tu żadne:

TESCO - I pensja gwarantowana :) www.tesco.com

No qualifications or experience required as full training will be given.
Salary:  ?6.17 per hour (starting wages).

Data: 2009-04-12 10:38:16
Autor: konrad19782
oplacalny biznes......
Sharm Diver wrote:

> [...]

No qualifications or experience required as full training will be given.
Salary:  ?6.17 per hour (starting wages).

Fajny masz sposob na leczenie swoich kompleksow i podbudowywanie wlasnego ego -
 porownywanie sie do budowlancow i kasjerek.Zenujace.
Wiec wedlug Ciebie to duzo: 1200 euro za 28 dni pracy po 9 godzin dziennie co daje 252 godziny czyli 4.7 euro(kasjerka w Tesco 6.17!) za godzine ~20 zl/h!
Super.naprawde oplaca sie robic te kursy zeby kosic szmal 20 zl/h.
Wez mnie po prostu nie rozsmieszaj!Tyle za godzine to ma kolezanka sprzedajaca ciuchy w butiki w galerii dominikanskiej!

Data: 2009-04-13 20:03:03
Autor: Sharm Diver
oplacalny biznes......
konrad19782@op.pl wrote:
Sharm Diver wrote:
Konrad Karski wrote:
[...]

Witam,

czy mógłbyś mi wytłumaczyć o czym piszesz ale innymi słowami w kontekście tego co było napisane w tym temacie wcześniej?

Ps. w Tesco ta praca którą wyszukałem to obsługa na stanowisku z rybami (wiesz zgodnie z zainteresowaniami osób na tej grupie) i płaca nie w Euro ale w Funtach - praca legalna, emerytura, ubezpieczenie zdrowotne, ew. zasiłek  itp "nieistotne" pierdołki :)

Grecką bazę która stara się znaleźć pracowników na tej liście wyceniam na 500 euro za miesiąc katorżniczej pracy " na czarno" .. jeśli w ogóle pracownicy zobaczą pieniądze :)

[ market ] Oferta pracy