Oferta pracy dla super ambitnych ! Dyrektor marketingu e-mail !

Data: 2009-03-10 21:27:01
Autor: Jarosław
Oferta pracy dla super ambitnych ! Dyrektor marketingu e-mail !

Użytkownik "Tomek" <klub-bogaczy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goobjo$fqe$1inews.gazeta.pl...
Nie czytaj tego ogłoszenia jeśli nie jesteś ambitny i nie interesują Ciebie
zarobki powyżej 30 tysięcy złotych miesięcznie. (Tak, to nie pomyłka. Możesz
zarabiać powyżej 30 tysięcy złotych każdego miesiąca!!!!!) Nie czytaj tego
ogłoszenia, jeśli jesteś zwykłą łajzą, szarą gnidą, która dalej chce pracować
za marne grosze...

To jest ogłoszenie dla super ambitnych ludzi, którym zależy na pieniądzach!!!
Żadne kwalifikacje nie są wymagane. Wystarczy dostęp do internetu,

Brdzo ambitny ale bez kwalifikacji? Znaczy się dureń!
Daj buziaka, mordo ty moja, bo dawno się tak nie uśmiałem.

umiejętnosć obsługi poczty e-mail oraz chodzenia po stronach www. Wystarczy,
że Ty poświęcisz 4-5 godzin dziennie a kasa sama zacznie wpadać Ci do
kieszeni. Twoje stanowisko nazywać się będzie Dyrektor marketingu e-mail.
Będziesz miał prawo napisać to na swojej wizytówce a ludzie będą zwracać się
do Ciebie "Panie dyrektorze".

Ale Zbyszek nie chce mi wydrukować tych wizytówek, bo nie wierzy żem derektor. Pomóż proszę o mój Guru!

Na imię mam Tomek, 35 lat. Od dwóch lat zarabiam dużo, właśnie kończę budowę
swojej willi na Bahamach, bo jedną już mam w Polsce. Jężdżę nowym Audi, a
niedługo planuję zakup jachtu. Ty chcesz być w takiej samej sytuacji jak ja?
Ty też możesz!!! Jeszcze dzisiaj wyślij email na adres:

"Wzruszyła mnie twoja historia"

Oferta pracy dla super ambitnych ! Dyrektor marketingu e-mail !