Oferta programowa, a umowa z dostawcą

Data: 2011-01-20 22:42:35
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Oferta programowa, a umowa z dostawcą
Witam,

mam podpisaną umowę z Cyfrowym Polsatem. Właśnie wyczytałem, że od 1
lutego usuwają jeden z kluczowych dla mnie kanałów, BBC CBeebies. Czy
takie posunięcie może być powodem do zerwania umowy z mojej strony, czy
też kupując abonament jestem związany niezależnie od tego, które kanały
mi serwują?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
(J 1,14)

Data: 2011-01-20 22:52:32
Autor: m4rkiz

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihaa8c$4f7$1@news.onet.pl...
[...]

bylo pare razy, o ile nie masz listy kanalow w umowie (a tylko okreslenie
typu pakiet dzieciecy i zastrzezenie ze sklad pakietu moze sie zmieniac)
to nic sie nie da zrobic

Data: 2011-01-21 08:25:34
Autor: Dominik & Co
Oferta programowa, a umowa z dostawcą
W dniu 20-01-2011 22:42, Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

takie posunięcie może być powodem do zerwania umowy z mojej strony, czy
też kupując abonament jestem związany niezależnie od tego, które kanały
mi serwują?

A co jest w regulaminie, z którym się zapewne zapoznałeś?
Inni piszą np. takie rzeczy:
http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/msg/3db171a13e3e7d15?hl=pl&

--
Dominik (& kąpany)

[...]