Offline w bankomatach?

Data: 2010-03-14 20:47:28
Autor: MK
Offline w bankomatach?
Robilem wczoraj 2 wyplaty z bankomatu BZWBK, obie na drobne kwoty, bo zabraklo mi na napiwki ;). Karta Nordea Banku. Po zadnej z tych transakcji nie ma sladu w systemie transakcyjnym. Dzisiejsza wyplata w bankomacie Euronetu grzecznie uwzgledniona w blokadach.
O ile nic sie nie zmienilo to karty Nordei obsluguje BZWBK. Mam wrazenie, ze mozna dosc latwo przekroczyc saldo skoro transakcje w bankomatach BZWBK nie sa na biezaco przesylane do Nordei...

MK

Data: 2010-03-14 21:53:15
Autor: xbartx
Offline w bankomatach?
Dnia Sun, 14 Mar 2010 20:47:28 +0100, MK napisaƂ(a):

[...]

Z mojej niezbyt dƂugiej przygody z Nordea, to pamiętam, ĆŒe czasami tak byƂo i wynikaƂo to bodajĆŒe z jakiƛ problemĂłw systemowych.

Offline w bankomatach?