Offseason marzeń Lakers

Data: 2010-06-22 22:32:03
Autor: Leszczur
Offseason marzeń Lakers
On 22 Cze, 22:25, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Relatywnie małe zmiany. Ściągnąć Blake'a, jako zmiennika dla Fishera. I
Millera, bo 48% za trzy dałoby dużo luzu Gasolowi i Bryantowi.

Offseason marzeń Lakers zaczyna sie i mozliwe że kończy na Jacksonie.
IMVHO.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 10:16:41
Autor: Gerard
Offseason marzeń Lakers
Leszczur wrote:
[...]

IMO Jax wróci, ma niepowtarzalną okazję na czwarty 3-peat.
A jak offseason marzeń, to chyba najlepszym ruchem byłby LBJ za Bryanta.

pozdr

Data: 2010-06-23 01:32:32
Autor: Leszczur
Offseason marzeń Lakers
On 23 Cze, 10:16, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> Offseason marze Lakers zaczyna sie i mozliwe e ko czy na Jacksonie.
> IMVHO.

IMO Jax wr ci, ma niepowtarzaln okazj na czwarty 3-peat.
A jak offseason marze , to chyba najlepszym ruchem by by LBJ za Bryanta.

Przecież Kobe jest lepszy od LeBrona :-)
James nie gra w post-tu, nie zna trójkątów, za długo trzyma piłkę, nie
ma liderszipu i generalnie cienki z niego herbatnik.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 14:07:18
Autor: Tomasz Radko
Offseason marzeń Lakers
W dniu 2010-06-23 10:32, Leszczur pisze:

[...]

Bryant ma prawo veta w przypadku wymian. Bodaj jedyny taki kontrakt w
NBA. I coś mi mówi, żeby z tego prawa skorzystał. A szkoda.

Data: 2010-06-23 17:51:19
Autor: Szczepan Radzki
Offseason marzeń Lakers
Leszczur wrote:
[...]

W końcu mam cechy wspólne z tą marketingową maszyną koszykarską. Choć nie wszystkie, bo ja gram post-up ;)

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-23 10:50:32
Autor: Leszczur
Offseason marzeń Lakers
On 23 Cze, 17:51, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:

> Przecie Kobe jest lepszy od LeBrona :-)
> James nie gra w post-tu, nie zna tr jk t w, za d ugo trzyma pi k , nie
> ma liderszipu i generalnie cienki z niego herbatnik.

W ko cu mam cechy wsp lne z t marketingow maszyn koszykarsk . Cho
nie wszystkie, bo ja gram post-up ;)

I nie jestes cienkim herbatnikiem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 14:02:11
Autor: Tomasz Radko
Offseason marzeń Lakers
W dniu 2010-06-23 07:32, Leszczur pisze:
[...]

Farmar jest na wylocie, potrzebują 24-minutowego PG.

Offseason marzeń Lakers