Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

Data: 2013-07-02 12:00:06
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

Tutaj wrzucajmy nowe kontrakty z komentarzem oczywiscie...

1) "Chris Paul agreed in principle to a five-year, $107 million deal
with the Clippers on Monday"

Niby formalnosc po podpisaniu Doca, ale trzeba docenic ironie, ze
Clippers zatrzymali swoja gwiazde, a Lakers raczej nie...

Przy okazji to oznacza, ze Bledsoe leci w trejdzie?

2) "Tyreke Evans was offered a 4-year, $44 million deal by the Pelicans"
Zeby to nastapilo jeszcze probuja sie pozbyc Lopeza...

Ktos kapuje co te Pelikany wyprawiaja?
Dostali ostatnio materialy na temat draftu 2009?

3) Dunleavy do Bulls za 6 baniek.
Tanio jak na solidnego role-playera, ale co wazniejsze to oznacza, ze
tego sezonu Bulls nie odpuszczaja... albo, ze Deng poleci w trejdzie ;-)

Poza tym na razie plotki, Maynor do Wizards, Blatche wraca do Nets.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-07-02 03:09:45
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Niby formalnosc po podpisaniu Doca, ale trzeba docenic ironie, ze
Clippers zatrzymali swoja gwiazde, a Lakers raczej nie...

Czy ja wiem... Poczekajmy jeszcze. Ja tam uwierze, ze Dwight odchodzi dopiero w momencie, gdy podpisze papier.

Przy okazji to oznacza, ze Bledsoe leci w trejdzie?

Podobno teraz gadaja z Bucks nt Redicka. Ale to raczej plota jakich wiele, poki co.

2) "Tyreke Evans was offered a 4-year, $44 million deal by the Pelicans"
Zeby to nastapilo jeszcze probuja sie pozbyc Lopeza...

Ktos kapuje co te Pelikany wyprawiaja?
Dostali ostatnio materialy na temat draftu 2009?

Nieee.... Uznali, ze Ryan jest tak dobry w rzutach z dystansu i Gordon tak zdrowy, ze moga sobie na wariackiego slashera pozwolic za ciezkie pieniadze :-)

3) Dunleavy do Bulls za 6 baniek.

Tanio jak na solidnego role-playera, ale co wazniejsze to oznacza, ze
tego sezonu Bulls nie odpuszczaja... albo, ze Deng poleci w trejdzie ;-)

A dlaczego mieliby odpuszczac?
W sensie, ze z Rosem beda tak slabi, ze moga liczyc na Wigginsa, czy jak mu tam?:-)

Poza tym na razie plotki, Maynor do Wizards, Blatche wraca do Nets.

Podoba mi sie Maynor w Wizz. Pasuje do mlodej grupy obwodowej, a jednoczesnie ograny juz w mocnej organizacji. Pozornie wyglada na uzupelnienie bez wiekszego znaczenia, ale znajduję tu nieco pomyślunku :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-02 20:51:11
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mamy nastepne kontrakty...

4) David West zostaje w Pacers za 36/3.

Brawa dla obu stron?

5) Martell Webster do Wizards za 22/4.

To dla mnie zaskoczenie, 5 baniek za rezerwowego shootera chociaz
wlasnie sobie wydraftowali Portera? Dziwne to troche...

> [...]

Czy ja wiem... Poczekajmy jeszcze. Ja tam uwierze, ze Dwight odchodzi
dopiero w momencie, gdy podpisze papier.

A to nie wyglada na dzisiaj jak przesadzone?

> 2) "Tyreke Evans was offered a 4-year, $44 million deal by the Pelicans"

Kings podobno nie zmatchuja... takze wtopa Pelikanow... BTW, plan rzekomo jest taki by gral z lawki "jak Manu"...
> Tanio jak na solidnego role-playera, ale co wazniejsze to oznacza, ze
> tego sezonu Bulls nie odpuszczaja... albo, ze Deng poleci w trejdzie ;-)

A dlaczego mieliby odpuszczac?

Tak zaznaczylem, ze szybko widac roznice z poprzednim sezonem.

Data: 2013-07-02 23:34:38
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
6) Deal Suns/Clipps/Bucks!

I tym sposobem Clipps kompletuja pierwsza piatke, zamiast kisic dynamit na benchu. Kontrakt Redicka wzglednie sensowny (27/4), zarobki Dudleya sensowne z zalozenia. Nadal jednak IMO powinni walczyc o Barnesa. Mowi sie tez, ze odpuszczaja Billupsa, ale ja nie rozumiem, dlaczego? Przeca skoro Bled odszedl, to backup na PG jest jak najbardziej wskazany. A Billu, jezeli bedzie jeszcze w stanie biegac, te kilkanascie minut w meczu powinien spokojnie na przyzwoitym poziomie dociagnac.

Suns za to maja Dragicia i Bledsoe. Niby mowia, ze chlopaki pograja razem (ta sama melodia, co w przypadku Gortiego i Lena), ale pewnie po cichu juz kombinuja, jak wypchnac Dragicia.

Buck dostali dwa picki drugorundowe. Lepsze to niz nic. Choc pewnie Harris by sie teraz przydal, gdy Dunlo i Monta ida w swiat.

7) Budinger zostaje w Wolves za niechuda kase (16/3) i wyglada na startera.
8) ... podobnie jak pozyskany Martin. Ze tez jakos cicho bylo dotad o takiej mozliwosci, a byla tak prawdopodobna!! Wiadomo bylo, ze Martin pojdzie wzglednie tanio, wiadomo, ze z Rychem sie lubia i ze wlasnie Rychu potrafil wykrzesac z Martina najwiecej. A tui jakies durne ploty krazyly, jakoby Wolves mieli szykowac ciezkie pieniadze dla Mayo...

Mamy nastepne kontrakty...

4) David West zostaje w Pacers za 36/3.

Brawa dla obu stron?

Dla Pacers - na pewno.
Dla Westa? W jakim sensie? Dostal dobre pieniadze za pozostanie w organizacji, gdzie dobrze sie czuje, jak sądzę. I gdzie ma widoki na fajne granie. Zgoda.

Bo stricte finanosowo, to pewnie mogl powalczyc o wiecej, gdyby poszedl na rynek. Tyle, ze trafilby do przypadkowej druzyny i potem narzekal przez kolejne lata. A roznicy w wynagrodzeniu i tak pewnie by nie zauwazyl :-)

5) Martell Webster do Wizards za 22/4.

To dla mnie zaskoczenie, 5 baniek za rezerwowego shootera chociaz
wlasnie sobie wydraftowali Portera? Dziwne to troche...

Podobno Webster to skarb off-court. Cos jak Scalabrine :D Rzeczywiscie kasa spora (Budinger tez zdrowo zarobi), ale akurat ktos taki pewnie im sie przyda. Beal z żelaza nie jest, a i rookasa zostawic samego na swojej pozycji nie jest mądrze. Abstrapenisujac od kasy, ruch wydaje sie ok. A ze Wizz maja jeszcze troche czasu, zanim posypie sie reszta extensions...

> Czy ja wiem... Poczekajmy jeszcze. Ja tam uwierze, ze Dwight odchodzi
> dopiero w momencie, gdy podpisze papier.

A to nie wyglada na dzisiaj jak przesadzone?

Ze do Houston?
Chyba nie.
Choc oczywiscie nie mialbym nic przeciwko, jak juz pisalem w konferencji!.

Kings podobno nie zmatchuja... takze wtopa Pelikanow...

Sami Kings zas kase przeznaczaja na Iguodale. Duzo tej kasy, ale sama podmiana moze okazac sie nieglupia.

BTW, plan rzekomo jest taki by gral z lawki "jak Manu"...

Do czasu, gdy Gordon sie polamie. Czyli niezbyt dlugo.

A poprzedni odpuscili??

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-03 01:59:39
Autor: Leszczur
[...]

No wlasnie chyba Billu nie jest juz w stanie biegac. A Suns chyba nie liczyli na to, ze kupia Bledsoe bo wydraftowali dwoch PG's i teraz maja straszny tłok. Za to offseason poki co układa się po myśli Clippers. Ciekawe co im spieprzy ten sezon. Bo coś musi, right?

Suns za to maja Dragicia i Bledsoe. Niby mowia, ze chlopaki pograja razem (ta sama melodia, co w przypadku Gortiego i Lena), ale pewnie po cichu juz kombinuja, jak wypchnac Dragicia.

Jesli faktycznie chcą, to nie powinno byc zbyt trudne. Dragic ma dopiero 27 lat i 3 sezony po 7.5M$ -całkiem sensownie jak za startera.
Buck dostali dwa picki drugorundowe. Lepsze to niz nic. Choc pewnie Harris by
sie teraz przydal, gdy Dunlo i Monta ida w swiat.

To coraz mocniej pachnie maxem dla Jena.
7) Budinger zostaje w Wolves za niechuda kase (16/3) i wyglada na startera.

Tak, ale raczej z koniecznosci niz wyboru. Wolves woleliby mimo wszystko Kiryła.

[...]

Hmmm. Ale niezbyt mi sie podoba skład Wolves według stanu na dziś. Rubio-Martin-Bud-Love-Pekovic(?)
I co oni niby mieliby grac w obronie? Bo w ataku to wiadomo - pick and roll Peka z Rubio plus izolowanie strzelców na obwodzie. A po drugiej stronie - stara bieda.
> 4) David West zostaje w Pacers za 36/3. > Brawa dla obu stron? Dla Pacers - na pewno.

Dla Pacers na pewno największe brawa za odzyskanie Birda.
[...]

Bardzo ciekawe co Pacers pokażą. Zwłaszcza gdy wróci Granger lub to co za niego dostaną w trejdzie.
> 5) Martell Webster do Wizards za 22/4. > To dla mnie zaskoczenie, 5 baniek za rezerwowego shootera chociaz > wlasnie sobie wydraftowali Portera? Dziwne to troche... Podobno Webster to skarb off-court.

Taklich to się sciąga za minimum dla weteranów a nie MLE!

Rzeczywiscie kasa spora (Budinger tez zdrowo zarobi), ale akurat ktos taki pewnie im sie przyda. Beal z żelaza nie jest,

Webster tym bardziej nie!
a i rookasa zostawic samego na swojej pozycji nie jest mądrze.
 Abstrapenisujac od kasy, ruch wydaje sie ok. A ze Wizz maja jeszcze troche czasu, zanim posypie sie reszta extensions...

A dla mnie to bardzo drogi ruch o wątpliwej wartości na boisku. Rookasa rozwijac na backupie a nie płacic ciężkie pieniądze za typa który bedzie mu kradł minuty. No chyba, ze Wizards powaznie widza szanse na walke o playoffs...
> A to nie wyglada na dzisiaj jak przesadzone? Ze do Houston? Chyba nie. Choc oczywiscie nie mialbym nic przeciwko, jak juz pisalem w konferencji!..

Niech idzie do Hjuston, niech idzie do Atlanty, niech juz w koncu idzie fffpizzzdu.
> [...]
Sami Kings zas kase przeznaczaja na Iguodale. Duzo tej kasy, ale sama podmiana moze okazac sie nieglupia.

A czemu ma to byc wtopa Pelikanów??? Kasa faktycznie duza, ale ich akurat stać. To tylko przekreśla wszelkie szanse na rozwój Riversa.
BTW, plan rzekomo jest taki by gral z lawki "jak Manu"...
Do czasu, gdy Gordon sie polamie. Czyli niezbyt dlugo.

Oj tam - Gordon bedzie zdrowy, Evans zacznie marudzic na małą rolę i wróci temat gry na SF. I będą jaja jak berety, bo SF nieomal _musi_ rzucać za 3.

A poprzedni odpuscili??

Rose nie wrócił, wiec odpuścili ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-03 02:36:32
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Zapomnialem:

9) Allen zostaje w Grizz za 20/4. Bardzo mi sie podoba ten deal, zwlaszcza w porownaniu z umowami Webstera i Buda.

No wlasnie chyba Billu nie jest juz w stanie biegac. A Suns chyba nie liczyli na to, ze kupia Bledsoe bo wydraftowali dwoch PG's i teraz maja straszny tłok.

Tak czy inaczej warto dla nich bylo w ten deal isc. Tylko teraz rzeczywiscie musza wymyslec bardzo sensowna role dla Bledsoe, jezeli ma zostac. A najlepszy sposob to chyba faktycznie wypchniecie Dragicia. Jakis pomysl na chetny team? Dyzurni w takich przypadkach Jazz nieco juz odpadaja... Chociaz...

Za to offseason poki co układa się po myśli Clippers. Ciekawe co im spieprzy ten sezon. Bo coś musi, right?

A bo to trudno cos wymyslec? Ja tam nikomu kontuzji nie zycze, ale Paul z Griffinem sa juz jakby po przejsciach...

Jesli faktycznie chcą, to nie powinno byc zbyt trudne. Dragic ma dopiero 27 lat i 3 sezony po 7.5M$ -całkiem sensownie jak za startera.

Trudne na pewno nie bedzie. Tylko tak wlasnie szukam scenariuszy, ktore realnie wzmocnilyby sile Suns na innych pozycjach i na razie slabo mi idzie.

> sie teraz przydal, gdy Dunlo i Monta ida w swiat. To coraz mocniej pachnie maxem dla Jena.

A pewnie.
> 7) Budinger zostaje w Wolves za niechuda kase (16/3) i wyglada na startera. Tak, ale raczej z koniecznosci niz wyboru. Wolves woleliby mimo wszystko Kiryła.

Ale Kiryl chce pewnie albo znacznie lepszego kontraktu (co jest ryzykowne dla placacego, wiadomo z jakiego powodu) albo grania o pierscien.

[...]

Mowisz, ze Adelman slynie z teamow defensywnych?:-) Nawet Portland bardziej straszyli posturą, niż rzeczywiście bronili...

Jezeli sie uprą, moga mieć jeszcze jednego :-)

Bardzo ciekawe co Pacers pokażą. Zwłaszcza gdy wróci Granger lub to co za niego dostaną w trejdzie.

Podobno zbyt wielu chetnych nie ma... To co, do Suns za Dragicia wraz z jakims pickiem? Jakby to napisal wiLQ - sztab medyczny Suns potrafi dzialac cuda :D
I wowczas Augustine'a moznaby puscic wolno.

Dlatego tez nie pisalem, ze popieram wysokosc kontraktu.

> Rzeczywiscie kasa spora (Budinger tez zdrowo zarobi), ale akurat ktos taki > pewnie im sie przyda. Beal z żelaza nie jest, Webster tym bardziej nie!

To ja ci postaram się wytłumaczyć poglądowo.

Jeżeli chcesz złamać cienką gałązkę - nie ma problemu.
Ale jeżeli już złożyć dwie cienkie gałązki do kupy - problem się pojawia.
Kto wie, może jeszcze jakiegoś złamasa podpiszą :-)

> a i rookasa zostawic samego na swojej pozycji nie jest mądrze.

>  Abstrapenisujac od kasy, ruch wydaje sie ok. A ze Wizz maja jeszcze troche > czasu, zanim posypie sie reszta extensions... A dla mnie to bardzo drogi ruch o wątpliwej wartości na boisku. Rookasa rozwijac na backupie a nie płacic ciężkie pieniądze za typa który bedzie mu kradł minuty.

No nie. Rookasów to oni rozwijają w s5.
Bo Beal technicznie nadal jest świeżak. Młodziutki, z niepełnym sezonem na karku, za to z huśtawką formy. Absolutnie nie widzę problemu w tym, by uzupełniać takich graczy weteranami. I akurat Webster względnie stabilnie grał, gdy był w stanie.

Pewnie, wolałbym tu takiego np. Toska Allena, ale co robić. Wizz poki co mają mniej argumentów pozafinansowych niż Grizzlies.

No chyba, ze Wizards powaznie widza szanse na walke o playoffs...

Patrząc na układ sił po stronie wschodniej, jestem w stanie w taki cel uwierzyć.
> Choc oczywiscie nie mialbym nic przeciwko, jak juz pisalem w konferencji!.

Niech idzie do Hjuston, niech idzie do Atlanty, niech juz w koncu idzie fffpizzzdu.

Podobno w piatek ma sie wyjajic :-)
Ale pewnie bedzie mulil nere jak najdluzej, show must go on!

A nie wiem, niech wiLQ tlumaczy. Ja bym na miejscu Pelikanow wolal Iguodale, ale widzialem gorsze inwestycje. Jak chocby Gordon, daleko nie szukajac.... Choc Tyreke tez kurde borykal sie z urazami bodaj stopy, ktore lubia wracac.

To tylko przekreśla wszelkie szanse na rozwój Riversa.

Przekreslil sie chlopak w pierwszym sezonie najwyrazniej. A NOP nie czuja za bardzo komfortu rozwijania go. Chca wrzucic drugi bieg.

Bo Vasquez jeszcze zostaje w NO, nie?

> A poprzedni odpuscili?? Rose nie wrócił, wiec odpuścili ;-)

Aha.
A Granger wrocil tylko na troche i sie poddal, czyli Pacers tez odpuscili :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-03 12:58:10
Autor: wiLQ
[...]

A mnie dziwi, wujek H sam pisal artykuly jaka to jest pustynia
w kategorii "dobre 4-letnie MLEowate kontraty dla skrzydlowych".

> [...]

A bo to trudno cos wymyslec? Ja tam nikomu kontuzji nie zycze, ale Paul
z Griffinem sa juz jakby po przejsciach...

Ano wlasnie, najlepsza ironia bedzie jak Paul zaliczy swoja coroczna
kontuzje kolana i by sie taki Bledsoe przydal ;-)

> Bardzo ciekawe co Pacers pokażą. Zwłaszcza gdy wróci Granger lub to co za niego dostaną w trejdzie. Podobno zbyt wielu chetnych nie ma... To co, do Suns za Dragicia wraz z
jakims pickiem? Jakby to napisal wiLQ - sztab medyczny Suns potrafi
dzialac cuda :D
I wowczas Augustine'a moznaby puscic wolno.

Pacers maja GHilla... takze watpie, ze byliby zainteresowani Dragiciem.
Oni raczej kombinuja jak obnizyc payroll na tym etapie by miec jakas
lawke niz jak sciagac kolejnych starterow.

Data: 2013-07-03 12:53:55
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Buck dostali dwa picki drugorundowe. Lepsze to niz nic. Choc pewnie Harris by
> sie teraz przydal, gdy Dunlo i Monta ida w swiat. To coraz mocniej pachnie maxem dla Jena.

Albo ostrym tankowaniem...

[...]

A Ty nie widzisz szans dla nich?
Choc zwrocilbym uwage, ze by je mieli i bez Webstera...

Bo Pelikany maja 100M$ na pozycji SG z czego jeden nie umie rzucac, a
drugi nie moze byc zdrowy? Indywidualnie najlepszy sezon Tyreke mial na
PG, na SF nie chce czy nie moze grac... jakie to opcje zostawia?????

wróci temat gry na SF. I będą jaja jak berety, bo SF nieomal  musi rzucać za 3.

Eghm, czyli sam przyznales, ze to bedzie wtopa!!!

Data: 2013-07-04 00:25:07
Autor: Leszczur
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
To coraz mocniej pachnie maxem dla Jena.
Albo ostrym tankowaniem...

Jesli jeszcze odpuszczą Jena, to faktycznie pojdą w zawody z Bobkami.
[...]

Ich szanse widze tylko w tym, ze polowa Wschodu będzie tankować.
Choc zwrocilbym uwage, ze by je mieli i bez Webstera...

Zalezy. Ofensywnie byli w zeszlym roku na szarym koncu ligi, a pod wzgledem WS i WS48 Webster był ich najlepszym zawodnikiem.
> A czemu ma to byc wtopa Pelikanów??? Kasa faktycznie duza, ale ich akurat > stać.

Bo Pelikany maja 100M$ na pozycji SG z czego jeden nie umie rzucac, a drugi nie moze byc zdrowy?

Czyli swietnie się uzupełniają!
Indywidualnie najlepszy sezon Tyreke mial na PG, na SF nie chce czy nie moze grac... jakie to opcje zostawia?????

Evans na SG jako starter. Gordon póki co albo był połamany, albo grał bardzo słabo. Mozliwe, ze zatrudnienie Tyreke jest sposobem na przyznanie ze Gordon był bardzo złym zakupem?

Oj tam - Gordon bedzie zdrowy, Evans zacznie marudzic na małą rolę i wróci temat gry na SF. I będą jaja jak berety, bo SF nieomal  musi rzucać za 3.
Eghm, czyli sam przyznales, ze to bedzie wtopa!!!

Zalezy jak to rozegrają. IMO to Gordon na razie powinien udowodnic, ze jest przydatny i poki tego nie zrobi - moze byc zmiennikiem. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-04 02:44:04
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

Jesli jeszcze odpuszczą Jena, to faktycznie pojdą w zawody z Bobkami.

Znowu czegos nie rozumiem... Wiele druzyn ewidentnie idzie w tankowanie, wiec powinno byc mniejsze ssanie na drogich FA, co powinno prowadzic do obnizenia nowych kontraktow, right???

Co do Bucks - cholera wie, co oni zamierzaja. Niby gadaja na temat Mayo, ale rzeczywiscie rownie dobrze moga powycofywac sie ze wszystkiego. Mimo wszystko zdziwilbym sie, gdyby wybrali te druga opcje.

Jezeli skala tankowania bedzie taka, na jaka sie zapowiada, to nowy komisz bedzie miec pelne rece roboty, co z tym fantem zrobic. Bo ukarany wyczyn Popa to pikus w porownaniu z tak szeroko zakrojonym zjawiskiem.

> Choc zwrocilbym uwage, ze by je mieli i bez Webstera... Zalezy. Ofensywnie byli w zeszlym roku na szarym koncu ligi, a pod wzgledem WS i WS48 Webster był ich najlepszym zawodnikiem.

Mowisz, WoW popieraja deal?:-)

Evans na SG jako starter. Gordon póki co albo był połamany, albo grał bardzo słabo. Mozliwe, ze zatrudnienie Tyreke jest sposobem na przyznanie ze Gordon był bardzo złym zakupem?

Inaczej tego nie widzę. Szybko im to poszło, swoją drogą. A w międzyczasie ponoć Kings wycofali się z Iggiego. Ciekawe...

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-04 03:42:36
Autor: Leszczur
[...]

Teoretycznie tak wlasnie powinno byc. Tylko, ze nakladaja sie na to dwa czynniki. Pierwszy jest standardowy, ze wystarczy jeden idiota, ktory postanowi zrobić "duzy ruch". Negocjacje nie sa jawne (nawet jesli z grubsza wiadomo kto z kim rozmawia) i wiekszosc kart trzymaja agenci. A oni sa przeciez mistrzami manipulacji i swietnie wiedza jak wykorzystywac takich "idiotow".. Dlatego Korver dostał duzo za duza kasę, bo wiadomo było, ze kilka klubow jest nim zainteresowanych. Drugi czynnik to prawo popytu i podaży. dzisiaj na rynku jest duze zapotrzebowanie na SG i stosunkowo niewielkie na PG. I tu spodziewalbym sie ze SG beda kosztowac relatywnie wiecej w stosunku do wlasnej wartosci. Korver wstrzelił się bardzo ładnie, ale wydaje mi się, że już Teague, albo Jack, ktory liczy na kontrakt rzedu 9m/y! - raczej nie zostana az tak mocno przeplaceni.
Co do Bucks - cholera wie, co oni zamierzaja. Niby gadaja na temat Mayo, ale rzeczywiscie rownie dobrze moga powycofywac sie ze wszystkiego. Mimo wszystko zdziwilbym sie, gdyby wybrali te druga opcje.

Bucks powinni miec dosc solidna pozycje negocjacyjna z Jenningsem i jesli chcą Mayo to powinni podpisac go jako pierwszego (cap hold na Jena jest nizszy niz jego spodziewana pensja). Ale nie moga zbyt dlugo czekac, bo jak ktos da Jenningsowi maxa, to beda musieli wybierac miedzy nim a Majonezem. Odpuscili Redicka, odpuscili Ellisa i Dunleavy'ego, wiec jakiegos SG musza kupic chociazby dlatego, zeby miec payroll na poziomie salary floor (90% sc w 2013-14 - czyli pewnie okolo 52M$).

> Ich szanse widze tylko w tym, ze polowa Wschodu będzie tankować. Jezeli skala tankowania bedzie taka, na jaka sie zapowiada, to nowy komisz bedzie miec pelne rece roboty, co z tym fantem zrobic. Bo ukarany wyczyn Popa to pikus w porownaniu z tak szeroko zakrojonym zjawiskiem.

Tak, ale Pop dostał karę tylko i wyłącznie dlatego ze podał faktyczne powody, a przeciez nikt w lidze nie przyzna sie do tankowania.

 Zalezy. Ofensywnie byli w zeszlym roku na szarym koncu ligi, a pod wzgledem WS i WS48 Webster był ich najlepszym zawodnikiem.

Mowisz, WoW popieraja deal?:-)

wiLQ lubi te wskazniki tak bardzo ze nie moglem sie powtstrzymac! ;-)

> [...]

Inaczej tego nie widzę. Szybko im to poszło, swoją drogą. A w międzyczasie ponoć Kings wycofali się z Iggiego. Ciekawe...

Kings wycofali sie z Iga bo on smial zbyt dlugo sie zastanawiac. Widac, ze nowy owner jeszcze nie do konca jest zorientowany w realiach NBA i chciałby miec lepsza pozycje w przyszlych negocjacjach. "Nie chcesz klepnac od razu? To ja odchodze od stolu". Teraz Kings powinni dac druga oferte tylko o 20% nizsza ;-)
Poza tym mysle, ze oni jednak zastanawiaja sie czy tego Tyreke jednak nie zmaczowac. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-05 12:52:03
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Znowu czegos nie rozumiem... Wiele druzyn ewidentnie idzie w tankowanie, wiec > powinno byc mniejsze ssanie na drogich FA, co powinno prowadzic do obnizenia > nowych kontraktow, right??20

Wcale nie, bo wciaz jest wiecej druzyn z miejscem do wydania niz graczy
wartych duzego kontraktu...

czekac, bo jak ktos da Jenningsowi maxa, to beda musieli wybierac miedzy
nim a Majonezem.

Huh? Majoneza liczysz jakos SG? Jak jeden mialby zastepowac drugiego?
Tym bardziej, ze miejsca maja na obu...

musza kupic chociazby dlatego, zeby miec payroll na poziomie salary
floor (90% sc w 2013-14 - czyli pewnie okolo 52M$).

Co jest prawdopodobnie najmniejszym problemem GMa w NBA ;-)

> Jezeli skala tankowania bedzie taka, na jaka sie zapowiada, to nowy komisz > bedzie miec pelne rece roboty, co z tym fantem zrobic.

Odpowiedz brzmi "nic". Bo musieliby calkiem zmienic formule draftu, a
takie rewolucje to raczej nie w sezonie na kolanie...

Ostatnio mnie Bart zapytal czy sugeruje sie wybieraniem sleeperow na
podstawie ich wysokiego WP... skad Wam takie rzeczy przychodza do glowy?

Data: 2013-07-05 12:39:46
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

Ich szanse widze tylko w tym, ze polowa Wschodu będzie tankować.

Bez przesady, ze zdrowym skladem juz w zeszlym sezonie grali jak
playoffowa druzyna. Inna sprawa czy mozna liczyc na zdrowie Nene...

> Bo Pelikany maja 100M$ na pozycji SG z czego jeden nie umie rzucac, a > drugi nie moze byc zdrowy20

Czyli swietnie się uzupełniają!

Swietnie bo dla 29 innych druzyn to swietny uklad ;-)

> Indywidualnie najlepszy sezon Tyreke mial na > PG, na SF nie chce czy nie moze grac... jakie to opcje zostawia????20

Evans na SG jako starter.

Poki co padaja hasla, ze jednak bedzie gral z lawki... ale nie jest
powiedziane za czyje minuty.

Gordon póki co albo był połamany, albo grał
bardzo słabo. Mozliwe, ze zatrudnienie Tyreke jest sposobem na
przyznanie ze Gordon był bardzo złym zakupem?

Eeee, przyznanie sie za wpadke z Gordonem to bylo nieustanne handlowanie
nim tuz po podpisaniu kontraktu ;-)

jest przydatny i poki tego nie zrobi - moze byc zmiennikiem.

Zdanie, ktore zawsze sie pisze na temat goscia z maxem...
Good job, Good effort!

Data: 2013-07-03 12:49:31
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... GMowski test!
"Raptors Receive Offer Of Stuckey, Villanueva From Pistons For Rudy Gay"
Co byscie zrobili?

[...]

Bo jest stary i w ostatnich sezonach bardziej szkodzil niz pomagal?

Przeca skoro Bled odszedl, to backup na PG jest jak najbardziej wskazany.

Backup na PG to pikus, rezerwowych wysokich zadnych nie maja!
A o tych trudniej.

Suns za to maja Dragicia i Bledsoe. Niby mowia, ze chlopaki pograja
razem (ta sama melodia, co w przypadku Gortiego i Lena), ale pewnie po
cichu juz kombinuja, jak wypchnac Dragicia.

Ano, a Bledsoe z jednego tloku na PG trafil do drugiego ;-)
Ale umiejetnosci Bledsoe na PG nie sugeruja by miec obok niego drugiego
PG? To nie musi byc taki glupi pomysl, przynajmniej tymczasowo.

7) Budinger zostaje w Wolves za niechuda kase (16/3) i wyglada na startera.

Bardzo zaskakujace. Przeciwko komu oni licytowali? Przeciez Bud mial
kontuzje, slaby sezon, a i renome zadna, wiec spodziewalbym sie duzo
nizszej oferty.

[...]

True, true... tyle, ze po sezonie pelnym kontuzji KMart nie rzuca sie
jako kandydat by to poprawic ;-)

> [...]

Dla Westa? W jakim sensie? Dostal dobre pieniadze za pozostanie w
organizacji, gdzie dobrze sie czuje, jak sądzę. I gdzie ma widoki na

Ano wlasnie.
[...]

Ano wlasnie, zreszta mialem tez mysli co innego: podpisal ta dwuletnia
umowe po kontuzji i nie dosc, ze trafila mu sie idealna rola to jeszcze
dostal nastepny kontrakt z ladna podwyzka.
Spojrz na to tak, gdyby 2 lata temu podpisal 56/5, na co wyszlo, to
byloby to postrzegane jako swietny kontrakt dla niego.

Podobno Webster to skarb off-court.

LOL, to zatrudnic do front office, a nie na boisko ;-)

Abstrapenisujac od kasy, ruch wydaje sie ok.

Abstrapenisujac od kasy to malo jest sensu gadac o tych ruchach ;-)

Ze do Houston?

Nie, ze odejdzie. Gdzie to pewnie sam Dwight nie wie, ale wszystkie
sygnaly sugeruja, ze Lakers maja male szanse.

> Tak zaznaczylem, ze szybko widac roznice z poprzednim sezonem.

A poprzedni odpuscili??

Tak, wywalili wszystkich sensownych role-playerow i sciagneli gosci za
minimum byle jakos dociagnac do konca. Plus Rose oczywiscie.

Data: 2013-07-03 05:07:05
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Na poczatek... GMowski test!
"Raptors Receive Offer Of Stuckey, Villanueva From Pistons For Rudy Gay"
Co byscie zrobili?

Zazyczylbym sobie od Pistons dodatkowo picka/ow. Mysle, ze rynek na Gaya nadal jest.

> [...]

> sie tez, ze odpuszczaja Billupsa, ale ja nie rozumiem, dlaczego? Bo jest stary i w ostatnich sezonach bardziej szkodzil niz pomagal?

Dopoki nie zlapal kontuzji, bardziej pomagal.
Stad warunek moj byl taki, ze jest zdrowy. Chco pewnie w tym wieku szanse powrot do znosnej formy ma srednie, wiec moze i racja. Tym bardziej, ze...

> Przeca skoro Bled odszedl, to backup na PG jest jak najbardziej wskazany. Backup na PG to pikus, rezerwowych wysokich zadnych nie maja!

.... ze pewnie przy takim obrocie sprawy, jakos sobie weteranow glodnych sukcesow na lawke podobieraja.

A o tych trudniej.

> [...]

Ale umiejetnosci Bledsoe na PG nie sugeruja by miec obok niego drugiego
PG? To nie musi byc taki glupi pomysl, przynajmniej tymczasowo.

Noo, ale SG ma w swoim skrocie wyraz "shooting". Co prawda to nie to samo, co "making shots", ale jakis sladowy talent w tym kierunku powinien zdradzac :-)

> [...]

Bardzo zaskakujace. Przeciwko komu oni licytowali? Przeciez Bud mial
kontuzje, slaby sezon, a i renome zadna, wiec spodziewalbym sie duzo

Nie Ty jeden, jak sadze.

> [...]
> Rychu potrafil wykrzesac z Martina najwiecej. True, true... tyle, ze po sezonie pelnym kontuzji KMart nie rzuca sie

Nic nowego niestety, te kontuzje.

> [...]

Spojrz na to tak, gdyby 2 lata temu podpisal 56/5, na co wyszlo, to
byloby to postrzegane jako swietny kontrakt dla niego.

Ale tez ryzyko na klate wzial. Bo inny pewnie wzialby mniejszy kontrakt na 5 lat i poszedl balowac :-) Albo na kregle!

Nie, ze odejdzie. Gdzie to pewnie sam Dwight nie wie, ale wszystkie
sygnaly sugeruja, ze Lakers maja male szanse.

W sensie, ze nie lubi filozofii D'Antoniego?

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-04 14:00:00
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... 6 letni kontrakt dla trenera Celtics? Hmmmmm, jak dla
mnie to jasny znak, ze szykuja sie na dluuuuga przebudowe...

BTW, plota chodzi, ze Pelikany pozyskaja Tyreke w trejdzie... jestem
przekonany, ze bedzie w nim Vasquez co tylko pogorszy juz zla ocene tego
ruchu... i przy okazji szlag trafi keeperowa wartosc Isaiaha ;-)

> [...]
Stad warunek moj byl taki, ze jest zdrowy. Chco pewnie w tym wieku
szanse powrot do znosnej formy ma srednie, wiec moze i racja. Tym

W tym wieku zakladanie zdrowia jest dosc optymistyczne...

> Backup na PG to pikus, rezerwowych wysokich zadnych nie maja!

.... ze pewnie przy takim obrocie sprawy, jakos sobie weteranow glodnych
sukcesow na lawke podobieraja.

Pewnie taki jest plan, ale to tez oznacza nijaka jakosc w najlepszym
wariancie. Ale jeszcze maja bodaj MLE, zobaczymy co z nim zrobia.
Starterow pozbierali ladnie.

> [...]

Noo, ale SG ma w swoim skrocie wyraz "shooting". Co prawda to nie to
samo, co "making shots", ale jakis sladowy talent w tym kierunku

Tonemu Allenowi to nie przeszkadza ;-)
Zreszta w tym ukladzie Dragic moze byc SG, czepianie sie nazewnictwa.

> [...]

Ale tez ryzyko na klate wzial. Bo inny pewnie wzialby mniejszy kontrakt
na 5 lat i poszedl balowac :-) Albo na kregle!

Pacers tez wzieli jakies ryzyko, mogli wtopic 20 baniek gdyby kolano
okazalo sie problemem, a tak obie strony zyskaly na wspolpracy.

> Nie, ze odejdzie. Gdzie to pewnie sam Dwight nie wie, ale wszystkie
> sygnaly sugeruja, ze Lakers maja male szanse.

W sensie, ze nie lubi filozofii D'Antoniego?

To tez, ale sytuacja payrollu czy Kobo tez sa argumentami.
A propos, rozbawilo mnie to:
"According to witnesses, Kobe Bryant challenged Dwight Howard to stay
with the Lakers and learn how to be a champion"
To bedzie wlasnie powod dla ktorego Dwight odejdzie! ;-)

Data: 2013-07-04 05:39:14
Autor: Leszczur
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Na poczatek... 6 letni kontrakt dla trenera Celtics? Hmmmmm, jak dla mnie to jasny znak, ze szykuja sie na dluuuuga przebudowe...

Hmmm. Dzieciak jest podobno wielce uzdolniony. 3.5M$/y to niezła kasa, ale przynajmniej ktoś w NBA miał znowu jaja zeby siegnąć poza pule starych wyjadaczy.
BTW, plota chodzi, ze Pelikany pozyskaja Tyreke w trejdzie... jestem przekonany, ze bedzie w nim Vasquez co tylko pogorszy juz zla ocene tego ruchu... i przy okazji szlag trafi keeperowa wartosc Isaiaha ;-)

Nie wydaje mi sie zeby Pelikany musialy isc sciezka s'n't. Tyreke nie chce zostac w Sactos. A Vasqueza moznaby uzyc do sciagniecia jakiegos wysokiego zmiennika.
W tym wieku zakladanie zdrowia jest dosc optymistyczne...

Czyli tym bardziej nie ma co blokowac miejsca w rosterze.
[...]

Hmmm. Kontenderzy szykują jak najmocniejsze pierwsze piatki liczac ze backupy same przyjda. I cos czuje, ze weterani moga w tym roku miec bardzo duzo mozliwosci. Clippers, Pacers, Nets, Heat, Warriors, Bulls, OKC - wszyscy maja payrolle top-heavy i wielkie dziury na ławkach. A z drugiej strony jest mnóstwo druzyn z bardzo duzą iloscia miejsca pod sc, ktore moga potrzebowac niekoniecznie tanich wypelniaczy na 1-2 sezony.. Kto wie czy nie bedzie siedmiorundowych pojedynkow o jakiegos Scalabrine ;-)

Tonemu Allenowi to nie przeszkadza ;-) Zreszta w tym ukladzie Dragic moze byc SG, czepianie sie nazewnictwa.

Sam wiesz jak to jest z ustawianiem zawodnikow poza optymalna pozycja. Na papierze moze dzialac, a w rzeczywistosci jest kiszka.
Pacers tez wzieli jakies ryzyko, mogli wtopic 20 baniek gdyby kolano okazalo sie problemem, a tak obie strony zyskaly na wspolpracy.

West zyskal swiety spokoj, ale kase mogl dostac zdecydowanie wieksza. Polowa druzyn ma przynajmniej 15M$ pod sc. A taka Atlanta (po stracie Smitha) bedzie miec ponad 30M$.
[...]

Sprawa przeciez rozbija sie o jedno - czy Dwight chce blasku fleszy czy realnej walki o tytuł. Jesli to pierwsze to Lakers moga byc spokojni. A jesli drugie, to Houston jest no-brainerem. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-04 23:38:30
Autor: Leszczur
[...]

No i jednak idą w s'n't. Tyreke do Pelikanów, Vasquez do Sactos, a żeby zrobić miejsce pod sc na Evansa - Lopez idzie do Blazers. Nie wiem jak Wam, ale mnie bardzo podoba sie ruch Portland. Leonard i Lopez powinni wspólnie obstawic wiekszosc minut na srodku. A jesli Lopez nie wypali, to go po prostu po tym sezonie odpuszcza. Bardzo dobry i cholernie tani ruch. Za to Kings odsuneli swoje problemy o kolejny rok, bo beda musieli wybierac miedzy Vasquezem a Thomasem (a w sezonie bedzie wojna o S5, ktora pewnie obnizy wartosc obu).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-04 23:49:13
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

> BTW, plota chodzi, ze Pelikany pozyskaja Tyreke w trejdzie... jestem > przekonany, ze bedzie w nim Vasquez co tylko pogorszy juz zla ocene tego > ruchu... i przy okazji szlag trafi keeperowa wartosc Isaiaha ;-) Nie wydaje mi sie zeby Pelikany musialy isc sciezka s'n't.

:-)

Tyreke nie chce zostac w Sactos. A Vasqueza moznaby uzyc do sciagniecia jakiegos wysokiego zmiennika.

Nie tylko nie ściągnęli zmiennika, ale wręcz wypchnęli startera!

[...]

OKC mają sporo młodziezy do ogrania z ławki. Zważywszy na fakt, że pierwsza piątka zasadniczo już dojrzała - może to być ciekawa kombinacja.
Na miejscu Warriors i Bulls raczej nie liczyłbym na jakieś szczególne promocje od weteranów. Zbyt mało blasku fleszy IMO.

[...]

No pewnie. Skoro off-court value w cenie!

> Tonemu Allenowi to nie przeszkadza ;-)

Bo tak jest skonstruowany ten zespół. Zresztą nie zdziwię się, jeżeli w nowym sezonie Tony będzie więcej SF grać.

> Zreszta w tym ukladzie Dragic moze byc SG, czepianie sie nazewnictwa.

Nie, to nie kwestia czepiania sie nazewnictwa tylko próba wyobrażenia sobie takiego lineupu. Goran z kolei bez piłki imo straci wiele ze swej wartości, więc lepiej go pchnąć, póki jakąś ma. Tylko przedtem może warto przegadać z Bledsoe extension :-)

Sam wiesz jak to jest z ustawianiem zawodnikow poza optymalna pozycja. Na papierze moze dzialac, a w rzeczywistosci jest kiszka.

U wiLQa w temaie roto wszystko da sie zaplanowac wzglednie precyzyjnie :D

> Pacers tez wzieli jakies ryzyko, mogli wtopic 20 baniek gdyby kolano > okazalo sie problemem, a tak obie strony zyskaly na wspolpracy. West zyskal swiety spokoj, ale kase mogl dostac zdecydowanie wieksza. Polowa druzyn ma przynajmniej 15M$ pod sc. A taka Atlanta (po stracie Smitha) bedzie miec ponad 30M$.

Ano. Dlatego moim zdaniem mogl swoja nieco ryzykowna decyzje uczynic bardziej finansowo oplacalna. Ale z drugiej strony - skoro Al dostal krotki kontrakt za 13 baniek rocznie, to moze jednak wielkiego parcia na wysokich nie ma?? Choc ja nadal nie rozumiem tego rownania Al = 2 x Korver :-)

> To bedzie wlasnie powod dla ktorego Dwight odejdzie! ;-) Sprawa przeciez rozbija sie o jedno - czy Dwight chce blasku fleszy czy realnej walki o tytuł. Jesli to pierwsze to Lakers moga byc spokojni. A jesli drugie, to Houston jest no-brainerem.

Jest jeszcze taki drobiazg jak kasa.

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-05 00:25:27
Autor: Leszczur
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Nie wydaje mi sie zeby Pelikany musialy isc sciezka s'n't.
:-)

No co? Nie musialy, ale poszly.

Tyreke nie chce zostac w Sactos. A Vasqueza moznaby uzyc do sciagniecia jakiegos
wysokiego zmiennika.

Nie tylko nie ściągnęli zmiennika, ale wręcz wypchnęli startera!

To byla koniecznosc, a nie wybor.
OKC mają sporo młodziezy do ogrania z ławki. Zważywszy na fakt, że pierwsza piątka zasadniczo już dojrzała - może to być ciekawa kombinacja..

No wlasnie nie wiem, czy druzyna z powaznymi widokami na walke o tytul ma ten komfort ogrywania zoltodziobow.
Na miejscu Warriors i Bulls raczej nie liczyłbym na jakieś szczególne promocje od weteranów. Zbyt mało blasku fleszy IMO.

Ale mozliwosc walki o pierscienie... Po cichu trzymam kciuki za to, zeby GSW jednak nie dali rady zobic miejsca pod sc dla Dwighta...
> [...]

Nie, to nie kwestia czepiania sie nazewnictwa tylko próba wyobrażenia sobie takiego lineupu. Goran z kolei bez piłki imo straci wiele ze swej wartości, więc lepiej go pchnąć, póki jakąś ma.

Otoz to. IMHO zeby byl sens ustawiac PG na SG musimy miec do czynienia z zawodnikiem o warunkach fizycznych odpowiadajacych tej pozycji, a Goran mimo przyzwoitego wzrostu - jest dość lekki (circa 90kg). Po drugie wypadałoby zeby naprawde grozil trojka. Niby tragedii nie ma, ale nieco ponad 1 trojka na mecz przy dosc slabej skutecznosci wrazenia na nikim nie zrobi. No i oczywiscie defensywa. Pod tym wzgledem jest juz bardzo slabo.
Tylko przedtem może warto przegadać z Bledsoe extension :-)

Na pewno jest takie zalozenie. Ale to raczej przed trade deadline.
Choc ja nadal nie rozumiem tego rownania Al = 2 x Korver :-)

No co? Al dosc ciezki jest ;-) I nie wiem czy dlugosc tego kontraktu nie byla pomyslem agenta. Mozliwe, ze za 2 lata znowu bedzie sporo kasy na rynku, a Jefferson nie ma ochoty caly czas przegrywac.
Jest jeszcze taki drobiazg jak kasa.

W Texasie podobno nie ma podatku dochodowego od osob fizycznych, czyli faktyczna roznica jest duzo mniejsza. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-05 01:23:16
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

> :-) No co? Nie musialy, ale poszly.

:-) x2

> Nie tylko nie ściągnęli zmiennika, ale wręcz wypchnęli startera! To byla koniecznosc, a nie wybor.

Koniecznosc, zeby akurat wypchnac Lopeza, zamiast np poddac amnestii mniej istotnego grajka?

> OKC mają sporo młodziezy do ogrania z ławki. Zważywszy na fakt, że pierwsza > piątka zasadniczo już dojrzała - może to być ciekawa kombinacja. No wlasnie nie wiem, czy druzyna z powaznymi widokami na walke o tytul ma ten komfort ogrywania zoltodziobow.

Znasz moj punkt widzenia. Druzyna powinna byc dobrze zbudowana mieszanka mlodosci i doswiadczenia. Spurs komfort ogrywania mlodziakow mieli, bo z glowa do tego podeszli. Co do OKC - IMO ich piatka otrzaskala sie juz w playoffs. Maja doswiadczonego Collisona... Wyglada mi, ze daliby rade ze dwa/trzy mlode nazwiska z lawki sprobowac. Poki co wiekszy klopot, ze stracili jak by nie patrzec sixthmana i tu akurat jedno solidne nazwisko by nie zaszkodzilo.
> Na miejscu Warriors i Bulls raczej nie liczyłbym na jakieś szczególne promocje > od weteranów. Zbyt mało blasku fleszy IMO. Ale mozliwosc walki o pierscienie... Po cichu trzymam kciuki za to, zeby GSW jednak nie dali rady zobic miejsca pod sc dla Dwighta...

Mowisz, ze Kurze by zaszkodzil? Ja nadal jakos takiej obawy w stosunku do Hardena nie czuje.

> Jest jeszcze taki drobiazg jak kasa. W Texasie podobno nie ma podatku dochodowego od osob fizycznych, czyli faktyczna roznica jest duzo mniejsza.

Aaa, to nie wiedzialem tego w kontekscie Teksasu. Wiedzialem, ze Floryda daje te przewage.

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-05 01:54:05
Autor: Leszczur
> [...]
> Nie tylko nie ściągnęli zmiennika, ale wręcz wypchnęli startera! > To byla koniecznosc, a nie wybor. Koniecznosc, zeby akurat wypchnac Lopeza, zamiast np poddac amnestii mniej istotnego grajka?

Amnestia mogla dotyczyc tylko zawodnika ktorego mieli na kontrakcie przed sezonem 11-12.
> [...]

mlodosci i doswiadczenia. Spurs komfort ogrywania mlodziakow mieli, bo z glowa do tego podeszli.

Model Spurs jest cholernie trudny do powtorzenia.
[...]

A wczesniej oddali Hardena. Na razie od strony wzmocnien OKC ida w dol a nie w gore.

[...]

O Kure sie nie martwie - przeciez to on ma piłkę w rękach. W zasadzie Howard nie podoba mi sie w ogole jako zawodnik - nawet jesli do GSW teoretycznie powinien pasowac jak nigdzie indziej. Nie lubie szmaciarza i tyle. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-03 10:48:36
Autor: Leszczur
W dniu środa, 3 lipca 2013 12:49:31 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
Na poczatek... GMowski test!
"Raptors Receive Offer Of Stuckey, Villanueva From Pistons For Rudy Gay"
Co byscie zrobili?

Hmmm. Wiem, ze to nie jest "prawidlowa" odpowiedz, ale nie jestem przekonany, ze rzuciłbym sie na ta oferte. Wlasnie pchnalem Bargsa i zszedlem z payrollem sporo ponizej luxury tax. I taki chyba był cel, bo przeciez niedawno dałem DeRozanowi bardzo hojne extension.
Lowry wchodzi w ostatni sezon swojej umowy, wiec jest ostatnia szansa na probe powalczenia o coś więcej niz wysoki pick.
> [...]
Bardzo zaskakujace. Przeciwko komu oni licytowali? Przeciez Bud mial kontuzje, slaby sezon, a i renome zadna, wiec spodziewalbym sie duzo

Pierwsza mozliwe, ze byla nizsza, ale agent zadzialal ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-03 23:12:40
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Pierwsza mozliwe, ze byla nizsza, ale agent zadzialal ;-)

Pogubilem sie juz w tych numeracjach, ale mamy kolejne kuriozum, moim zdaniem.

Korver za 24/6 zostaje w Hawks.
Skoro jest takie ssanie na 3 pointerow, to moze ja sie kurde zglosze??:-)

Im wiecej wylazi takich kontraktow, tym bardziej nalezy zacierac rece, ze Ray zostal w Heat.

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-03 23:13:45
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

Korver za 24/6 zostaje w Hawks.

24/4, ma sie rozumiec

Data: 2013-07-03 23:19:29
Autor: Leszczur
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 08:12:40 UTC+2 użytkownik pl.rec.spor...@gmail.com napisał:
Pogubilem sie juz w tych numeracjach, ale mamy kolejne kuriozum, moim zdaniem. Korver za 24/6 zostaje w Hawks.

Deal Korvera jest na 4 lata. I rzeczywiście wydaje sie idiotyczny - zwlaszcza w swietle plotek, ze za podobne pieniadze mozna podpisac JR Smitha lub Mayo.
Skoro jest takie ssanie na 3 pointerow, to moze ja sie kurde zglosze??:-)

To pisz od razu do Knicks i Raptors, bo oni lubią takich rookies przyprószonych nieco siwizną ;-)

Podobno Manu jest jeszcze dogadany za bodaj 8M$/2y. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-04 13:52:59
Autor: wiLQ
> [...]

zwlaszcza w swietle plotek, ze za podobne pieniadze mozna podpisac JR

Watpliwe, ze Smith odejdzie, a Mayo to taki upgrade?

Im wiecej wylazi takich kontraktow, tym bardziej nalezy zacierac rece, ze Ray zostal w Heat.

Przeciez kontrakt Raya wynika z polaczenia szans na mistrzostwo i maxa
jakiego moze zaoferowac Heat. Gdyby wyladowal na rynku to dostalby
podobny kontrakt, moze krotszy ze wzgledu na wiek, ale podobny.

> Skoro jest takie ssanie na 3 pointerow, to moze ja sie kurde zglosze??:-)

Tylko filmik z meczyku keepera wyslac? ;-)

To pisz od razu do Knicks i Raptors, bo oni lubią takich rookies
przyprószonych nieco siwizną ;-)

Lepiej do Knicks, Slawkowy brak defensywy potraktuja jako plus ;-)

Podobno Manu jest jeszcze dogadany za bodaj 8M$/2y.

A nie 14/2?
Tak czy inaczej, solidnie dla obu stron.

Data: 2013-07-04 05:42:00
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Wg mnie prawidlowej odpowiedzi udzielil Slawek, jak Pistons dorzuca
jakies picki czy da sie im upchnac jakies inne kontrakty to dlaczego
nie? Przeciez wiadomo, ze Masai Gayowi extension nie da.

To ja juz kurde nie wiem, na kogo tam isc... Na managera czy strzelca??

Przeciez kontrakt Raya wynika z polaczenia szans na mistrzostwo i maxa
jakiego moze zaoferowac Heat. Gdyby wyladowal na rynku to dostalby
podobny kontrakt, moze krotszy ze wzgledu na wiek, ale podobny.

Jasna sprawa, z czego wynika. Ja tylko sie ciesze, ze w dobie ssania na strzelcow z dystansu, Heat maja luksus dysponowania jednym z lepszych za niewielka kase.

Tylko filmik z meczyku keepera wyslac? ;-)

Chyba kurde bede musial osobiscie. Bo jak zostanie wyslany filmik, to ignoranci pomysla, ze fotomontaz.

> To pisz od razu do Knicks i Raptors, bo oni lubiďż˝ takich rookies
> przypr�szonych nieco siwizn� ;-)

Lepiej do Knicks, Slawkowy brak defensywy potraktuja jako plus ;-)

Oo, teraz to mi podpadles!! Przeslac Ci kurde ku przypomnieniu filmik z Nowej Iwicznej??

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-05 12:58:11
Autor: wiLQ
> [...]

> nie? Przeciez wiadomo, ze Masai Gayowi extension nie da. To ja juz kurde nie wiem, na kogo tam isc... Na managera czy strzelca??

Player-coach sie zdarzal, ale player-GM bylby ewenementem ;-)

> [...]

Jasna sprawa, z czego wynika. Ja tylko sie ciesze, ze w dobie ssania na
strzelcow z dystansu, Heat maja luksus dysponowania jednym z lepszych za

Nabyli tego zaszczytu wielka trojka i mistrzostwami ;-)

Chyba kurde bede musial osobiscie. Bo jak zostanie wyslany filmik, to
ignoranci pomysla, ze fotomontaz.

Eeee, jak osobiscie to bedziesz musial jeszcze raz cos trafic...
a z tym juz bedzie trudniej ;-)

> Lepiej do Knicks, Slawkowy brak defensywy potraktuja jako plus ;-)

Oo, teraz to mi podpadles!! Przeslac Ci kurde ku przypomnieniu filmik z Nowej Iwicznej??

Spoko, pokazesz mi na nastepnym meczyku keepera!

Data: 2013-07-05 04:56:42
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
> [...]

> ignoranci pomysla, ze fotomontaz.

Eeee, jak osobiscie to bedziesz musial jeszcze raz cos trafic...

No to rozegram to jak Bynum. Odmowie workoutow i nawer zgodze sie na kontrakt z klauzula zdrowotna.

> Oo, teraz to mi podpadles!! Przeslac Ci kurde ku przypomnieniu filmik z Nowej Iwicznej??

Spoko, pokazesz mi na nastepnym meczyku keepera!

Ano nie.
Podjalem decyzje... Im lepiej gram na meczyku, tym gorzej mi idzie na drafcie.
Dlatego postanowilem zagrac tak, jak w Milanowku. Howgh! Takze nie radze byc ze mna w druzynie :D

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-04 23:38:42
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
> Podobno Manu jest jeszcze dogadany za bodaj 8M$/2y. A nie 14/2?
Tak czy inaczej, solidnie dla obu stron.

OK, mamy trochę większy kaliber.

- Jefferson do Bobkow 40/3 z opcja gracza na trzeci rok. Przyznam, myślałem, że dostanie coś jeszcze mocniejszego. W każdym razie hasła typu "Free Favors/Kanter" przestają obowiązywać. A co do Bobków... Czy ten deal (w połączeniu z naturalnym rozwojem młodzieży) znaczy, że przestają tankować i walczą na Wschodzie?

- deal trójstronny i Tyreke jednak w NOP. Znaczy, Antoś musiał zacząć na serio pakować, bo teraz najwyraźniej dostanie więcej minut na C. Smith może i wyciągnąć nieco minut, ale raczej nie więcej niż timeshare na pozycji. A kasy na jakieś znaczące wzmocnienie już raczej nie mają. Zresztą, gdyby zależało im na kimś dodatkowo pod kosz, to przeca nie kombinowaliby z wypchnięciem Lopeza, który akurat dla filozofii defensywnej Monty'ego zlym pomysłem raczej nie był.

Pozdr
Sławek

Data: 2013-07-05 13:05:34
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

- Jefferson do Bobkow 40/3 z opcja gracza na trzeci rok.

Musze przyznac, ze nie rozumiem tego... dla obu stron!
Przy kontraktach FAsowych to sie rzadko zdarza.
Dlaczego Jefferson nie poczekal na wyjasnienie z Dwightem?
Przeciez druzyny, ktore przegraly nagle bylby bardziej zainteresowane.
Tym bardziej, ze ani nie dostal dlugiego kontraktu ani szczegolnie
wysokiego. Chcial grac w Charlotte???? Tez watpliwe...

ten deal (w połączeniu z naturalnym rozwojem młodzieży) znaczy, że
przestają tankować i walczą na Wschodzie?

Raczej, ze sie wyrywaja z rejonow 15-20 wygranych...
ale pickiem w Top5 wciaz moga byc.

Swoja droga, to coraz bardziej wyglada na to, ze Jordan stracil
cierpliwosc do sensownej przebudowy i zaczyna machac rekami byleby cos
zmienic...

I jak sie ma Jefferson do Zellera??? Nie dubluja sie przypadkiem?

[...]

Szczegoly wygladaja tak...

"In proposed 3-way deal, Kings send Tyreke Evans to Pelicans, Nola's
Vasquez to Kings and Robin Lopez to Blazers. Port sends picks and cash.
Portland also gets Terrel Harris w/Robin Lopez, pays Lopez's $1.6M trade
kicker and sends two second-rounders to SAC
Portland will send Jeff Withey to Pelicans as part of 3-team deal"

Czyli technicznie Pelikany sciagnely innego wysokiego. Ale oddania
dobrego i taniego backupa i placenie gotowki za PRAWA do przeplacenia
zawodnika wg mnie sa kompromitacyjnym niezrozumieniem wartosci.

Data: 2013-07-14 16:10:03
Autor: Gerard
W dniu 2013-07-04 08:19, Leszczur pisze:
[...]

Jak można w ogóle stawiać Korvera poniżej Mayo... herezja!

pozdr

Data: 2013-07-04 13:46:57
Autor: wiLQ
> [...]

zszedlem z payrollem sporo ponizej luxury tax. I taki chyba był cel, bo
przeciez niedawno dałem DeRozanowi bardzo hojne extension.

Nope, poprzednik ta wtope zaliczyl...

BTW, co tak skromnie z odpowiedzia, ze wywaliles cala reszte posta?

Data: 2013-07-04 05:15:02
Autor: Leszczur
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
> Na poczatek... GMowski test! > "Raptors Receive Offer Of Stuckey, Villanueva From Pistons For Rudy Gay" > Co byscie zrobili? > Hmmm. Wiem, ze to nie jest "prawidlowa" odpowiedz, ale nie jestem > przekonany, ze rzuci�bym sie na ta oferte. Wg mnie prawidlowej odpowiedzi udzielil Slawek, jak Pistons dorzuca jakies picki czy da sie im upchnac jakies inne kontrakty to dlaczego nie? Przeciez wiadomo, ze Masai Gayowi extension nie da.

Ale do czasu rozmow o extension sa jeszcze dwa lata. Nikt Gayowi nie da extension zaczynającego się od 19M$, a za sensowne pieniadze mozna go zatrzymac. Poki co Raptors pozbyli sie najwiekszego wrzoda na dupie. Wschod wyglada jakby mial tankowac na potege, wiec moze nie ma co dolaczac do powszechnego szalenstwa tylko sprobowac powalczyc o 8 miejsce i budowac mit cudotworcy?
> zszedlem z payrollem sporo ponizej luxury tax. I taki chyba by� cel, bo > przeciez niedawno da�em DeRozanowi bardzo hojne extension. Nope, poprzednik ta wtope zaliczyl...

Bez znaczenia. Kontrakt jest i trzeba go brac pod uwage. Ja bym sie predzej probowal pozbyc Fieldsa. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-05 12:54:39
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

extension zaczynającego się od 19M$, a za sensowne pieniadze mozna go
zatrzymac.

Jak ktos zdaje sobie sprawe jaki jest przeceniany, a podejrzewam, ze
Masai sie kwalifikuje, to po co mialby to robic? Wg mnie Gay podpada pod
kategorie gracza, ktory jest najbardziej wartosciowy w wymianie bo
znajdzie sie druga strona, ktora go ceni duzo bardziej.
Skoro Pistons sa napaleni to trzeba wykorzystac...

Data: 2013-07-04 23:43:39
Autor: Leszczur
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
12. Free agent big man Al Jefferson is headed to the Charlotte Bobcats, according to sources close to the process. 41M#/3 y. Dla Bobków to chyba dobry ruch, ale Jeffersona troche szkoda. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-07 13:49:52
Autor: kszyhu fr@ckowiak
W dniu 02.07.2013 o 12:00 wiLQ <NIE@spam.com> pisze:

Tutaj wrzucajmy nowe kontrakty z komentarzem oczywiscie...

1) "Chris Paul agreed in principle to a five-year, $107 million deal
with the Clippers on Monday"

Clippers są bardzo pracowici od samego początku lipca.
Po Redicku i Dudleyu kolejne sensowne uzupełnienia: Barnes (3 lata/11mln),  Darren Collison (2 lata/?) i pewnie za chwilę nowe kontrakty dla Hollinsa  i Turiafa.
Collison ponownie zagra z Paulem, chociaż jego rola będzie znacznie  skromniejsza niż Bledsoe. Niemniej to rozsądny back-up za niewielkie  pieniądze.

Niby formalnosc po podpisaniu Doca, ale trzeba docenic ironie, ze
Clippers zatrzymali swoja gwiazde, a Lakers raczej nie...

True.
Patrząc na ubiegłoroczną wymianę między LA, Denver, Filadelfią i Orlando,  jej wszyscy uczestnicy muszą mieć dzisiaj megakaca, choć akurat Magicy z  zupełnie odmiennych powodów niż pozostali.
Gdyby Stern wiedział, jak to się skończy, pewnie zawetowałby tę wymianę...  for basketball reasons :D

A przy okazji:
-Iguodala w GSW, tylko jak Jackson chce podzielić minuty między Barnesa a  Iggiego? (za to Jack i Landry out),
-Calderon i Harris w Dallas,
-Millsap w Atlancie (nice),
-Josh Smith w Detroit (WTF? jako kto - SF? i jeszcze za TAKĄ kasę?).

--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2013-07-07 22:43:11
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
kszyhu fr@ckowiak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... zaczelo sie summer league... przyznajcie sie maniacy, kto przegladal boxscory? ;-)

Plus koniec Dwightmare! Zgodnie z szacunkami padlo na Houston.
Gratki dla Moreya za takie przebudowanie druzyny, ale to nie koniec bo
np co teraz z Asikiem? Znowu bedzie sie marnowal jako rezerwowy?

[...]

Yup, ogolnie rotacja nabiera ladnie ksztaltu... poza rezerwowymi
wysokimi, ktorych nie ma wcale.

Patrząc na ubiegłoroczną wymianę między LA, Denver, Filadelfią i Orlando,  jej wszyscy uczestnicy muszą mieć dzisiaj megakaca, choć akurat Magicy z  zupełnie odmiennych powodów niż pozostali.

Magic dlaczego mieliby miec kaca? Swietnie na tym wszystkim wyszli.

A przy okazji:
-Iguodala w GSW, tylko jak Jackson chce podzielić minuty między Barnesa a  Iggiego?

Ten pierwszy dostanie rezerwowe minuty na SF i - dzieki playoffom -
pewnie takze bedzie gral na PF?

Ale wg mnie najciekawsze w przejsciu Iggiego do Warriors bylo to, ze 1) podobno odrzucil lepsza oferte Nuggets [przez zmiany na gorze?],
2) by zrobic miejsce Warriors oddali 24M$ w wygasajacych do Jazz!
Whaaaat?!? 24M$ w kontraktach Biedrinsa, Jeffersona i Rusha za dwa picki
poza loteria?????? I przy okazji Jazz calkiem odpuscili sezon! Bardzo zaskakujaca decyzja dla mnie... To po co bylo to walczenie o
playoffy w ostatnich sezonach kosztem mlodziezy?
Co wiecej, efektem jeszcze bylo to...

-Millsap w Atlancie (nice),

Bardzo tanio IMHO. Co prawda z Horfordem obaj sie troche dubluja, ale z
takim kontraktem bedzie bardzo latwo go w razie czego sprzedac.
Brawa dla Hawks... o ile te plotki o Moncie nie sa prawdziwe.

-Calderon i Harris w Dallas,

To byl dla Mavs plan B czy dalszy? Podobno uderzaja tez po Bynuma! Takze walka o przetrwanie trwa. Calderon w sumie dlugi kontrakt dostal
jak na kandydata na split minut.

-Josh Smith w Detroit (WTF? jako kto - SF? i jeszcze za TAKĄ kasę?).

Nie byl to max, wiec nie wiem skad Twoje zdziwienie...
Ale fakt, dopasowanie nie wyglada najlepiej. Toz w tej druzynie Smith
bedzie on spacingu... juz on sie tymi jumperkami za 2 zaopiekuje ;-)
Cos Dumars ma chyba slabosc do FAsow... albo czuje sie mocno zagrozony
jesli chodzi o utrzymanie posady i taki ruch na przetrwanie...

Z innych kontraktow...

Splitter zostaje w Spurs... w sumie po rynkowej cenie i dla Spurs ma
pewnie wieksza wartosc niz dla innych takze nawet okiem nie mrugnalem.

"Jarrett Jack agreed to a four-year, $25 million contract with the Cavs"
Byl rezerwowym za lamliwym allstarowym PG to... bedzie rezerwowym za
lamliwym allstarowym PG... wiem co on tu kombinuje ;-) Historia takich
kontraktow sugeruje, ze bedzie to bust, ale Cavs sadza inaczej.

"The Bucks and free agent C Zaza Pachulia have agreed on a three-year,
$15.6 million contract"

To jak dla mnie jest klasyka wydawania dla samego wydawania. Po co im kolejny wysoki??? Blokowanie mlodziakow za 5 baniek rocznie?
Moze to po prostu wpisowe na lekcje Zazy jak bic sie pod koszem ;-)

Przy okazji Mayo tez do Bucks takze bohatersko walcza o ten 8 seed.
Moze sie uda...

"Landry agreed to a four-year, $26 million contract with Sacramento"
LOL dla Kings za fetysz na bylych niskich skrzydlowych Rockets.
Maja ich trzech, a moga grac na raz jednym... Moze sadza, ze ta sciezka
doprowadzila Houston do Hardena i Dwighta?????

Dorell do Blazers... i ogolnie brawa za ladne przebudowanie lawki.

Data: 2013-07-07 23:34:14
Autor: kszyhu fr@ckowiak
W dniu 07.07.2013 o 22:43 wiLQ <NIE@spam.com> pisze:

kszyhu fr@ckowiak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... zaczelo sie summer league...
przyznajcie sie maniacy, kto przegladal boxscory? ;-)

Pff..., summer league? To chyba dla fantasy fetyszystów.

Plus koniec Dwightmare! Zgodnie z szacunkami padlo na Houston.

Czy ja wiem, czy koniec?
Przed nami jeszcze pewnie pranie brudów i komentarze (Howard i Bryant już  zaczęli, Shaq dodał swoje, po nim Jackson, Cuban, pewnie Jack Nicholson i  prezydent Obama...).
No i wkrótce kolejna debata - czy za rok LBJ pójdzie do LAL, czy też  zostanie w Miami?
Moim zdaniem zostanie, 0.0001% szans na powrót do Cleveland. Mam też  nadzieję, że obejdzie się tym razem bez "The Decision 2".

Gratki dla Moreya za takie przebudowanie druzyny, ale to nie koniec bo
np co teraz z Asikiem? Znowu bedzie sie marnowal jako rezerwowy?

Już zażądał trade'u. Nie jest gwiazdą, więc raczej niewiele wskóra.  Konstrukcja jego kontraktu też może być przeszkodą (15 mln w 2014/2015).

[...]

No właśnie - muszą być pijani ze szczęścia.
[...]

-Josh Smith w Detroit (WTF? jako kto - SF? i jeszcze za TAKĄ kasę?).

Nie byl to max, wiec nie wiem skad Twoje zdziwienie...

Coś mi się pozajączkowało - nie wiem czemu wyszło mi 18 baniek za sezon.  Chyba dzieliłem przez 3.
[...]

Data: 2013-07-07 23:46:43
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Na poczatek... zaczelo sie summer league... przyznajcie sie maniacy, kto przegladal boxscory? ;-)

Wiadomo, ze nikt poza Toba. My nie maniacy :-)
Wiem tylko tyle, ze Burek sobie nie potrafial.

Plus koniec Dwightmare! Zgodnie z szacunkami padlo na Houston.
Gratki dla Moreya za takie przebudowanie druzyny, ale to nie koniec bo
np co teraz z Asikiem? Znowu bedzie sie marnowal jako rezerwowy?

Ta plotka o trejdzie z NOP zdawala sie miec troche sensu. Pelikany jednak ponoc zdecydowanie zaprzeczyly. Oni chyba naprawde widza Antka jako swojego podstawowego centra juz w zblizajacym sie sezonie!

> Collison ponownie zagra z Paulem, chociaďż˝ jego rola bďż˝dzie znacznie  > skromniejsza niďż˝ Bledsoe. Niemniej to rozsďż˝dny back-up za niewielkie  > pieniďż˝dze.

Yup, ogolnie rotacja nabiera ladnie ksztaltu... poza rezerwowymi
wysokimi, ktorych nie ma wcale.

Hollinsa juz ponoc dogadali. Turiaf czy jaki inny dziod tez nie powinien byc wiekszym problemem zakupowym. W szczegolnych przypadkach moga orac Barnesem na PF. Fakt, ze taktyka nieco ryzykowna z powolnym kompletowaniem uzupelnien podkoszowych, ale pewnie licza na tanich weteranow.

> Patrzďż˝c na ubiegďż˝orocznďż˝ wymianďż˝ miďż˝dzy LA, Denver, Filadelfiďż˝ i Orlando,  > jej wszyscy uczestnicy muszďż˝ mieďż˝ dzisiaj megakaca, choďż˝ akurat Magicy z  > zupeďż˝nie odmiennych powodďż˝w niďż˝ pozostali.

Magic dlaczego mieliby miec kaca? Swietnie na tym wszystkim wyszli.

Z tak mocnym slowem jak "swietnie" to ja bym sie jeszcze wstrzymal, ale chyba rzeczywiscie wyszli najlepiej, bo i widoki dostali na przyszlosc calkiem calkiem. Ale i slusznie sie stalo, bo w koncu oni handlowali najwiekszym nazwiskem.

> A przy okazji:

> -Iguodala w GSW, tylko jak Jackson chce podzieliďż˝ minuty miďż˝dzy Barnesa a  > Iggiego? Ten pierwszy dostanie rezerwowe minuty na SF i - dzieki playoffom -
pewnie takze bedzie gral na PF?

Dlatego tez probowali handlowac Lee. Ale ten z kolei moze nieco pograc centra.

[...]

Pograli ile sie dalo i ida w tankowanie. Ale rzeczywiscie niewiele wyciagneli z tym balastem i mnie ten deal tez nieco zdziwil od tej strony.

> [...]

takim kontraktem bedzie bardzo latwo go w razie czego sprzedac.
Brawa dla Hawks... o ile te plotki o Moncie nie sa prawdziwe.

Pewnie, ze tanio.
A skoro my przy Atlancie, to ciekawa jest sytuacja Tiga, nie?
Niby faktycznie rynku jakiegos wielkiego na PGs nie ma, ale zeby taka posucha? Coz, uroki RFAs. Nikt nie chce ryzykowac straty czasu na bycie zmaczowanym. To samo z Jenningsem.

> -Calderon i Harris w Dallas,

To byl dla Mavs plan B czy dalszy? Podobno uderzaja tez po Bynuma! Takze walka o przetrwanie trwa. Calderon w sumie dlugi kontrakt dostal
jak na kandydata na split minut.

Noo, jezeli takie byly plany rezerwowe na obecny offseason, to Morey faktycznie musi skakac z radosci.

> -Josh Smith w Detroit (WTF? jako kto - SF? i jeszcze za TAKďż˝ kasďż˝?).

Nie byl to max, wiec nie wiem skad Twoje zdziwienie...

Pewnie stad, ze Josh nawet takiej kasy IMO nie bedzie wart. Tym wieksze brawa dla Atlanty za podmiane na Sappa.
Ktos, kto w koncu podpisze Kirilenke (kto???) ma szanse zrobic znacznie lepszy deal niz Dumars, z dokladnoscia do zdrowia.

[...]

Ewidentny strzal w nazwisko.
Z innych kontraktow...

Splitter zostaje w Spurs... w sumie po rynkowej cenie i dla Spurs ma
pewnie wieksza wartosc niz dla innych takze nawet okiem nie mrugnalem.

Na piwku dyskutowalismy, czy nie lepszy dla Spurs bylby Gortat, o czym sie plotkowalo. Ja tam jestem patriota i w ogole, ale IMO dobrze zrobili :-) Chlopak jeszcze mlody, ladnie sie rozwija w organizacji, gra inteligentnie, solidny ruch.

[...]

Spieniezyl dobry CY. Ot i tyle. Cavs swoja droga moga calkiem szybko grac, jezeli wystawia lineup z Bennetem na PF i Jackiem na SG.

[...]

Nie mam pojecia, po co tak. Zeby jeszcze Ilayasova faktycznie nadawal sie na SF, ale sensu to ni ma. Dobrze przynajmniej, za zalatwili sobie kolejny powrot i sciagaja Delfina.

Przy okazji Mayo tez do Bucks takze bohatersko walcza o ten 8 seed.
Moze sie uda...

A dlaczego ma sie nie udac?
Papiery maja moze i nawet na cos wyzej, niz ten osmy seed. O ile na PG nie zostana z reka w nocniku.

[...]

Mimo wszystko deal nie wydaje sie byc taki zly. Moze i nie jest to gwiazda, ale solidny role player za przyzwoite pieniadze. Gorzej, ze w Kings nie widac poki co lokomotyw, ktore mieliby role playerami uzupelniac :-)

Dorell do Blazers... i ogolnie brawa za ladne przebudowanie lawki.

No popatrz, a tyle sie mowilo o OKC. Moze ci juz faktycznie sa gotowi, by sadzac na lawce mlodych?

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-08 18:03:07
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... ciekawa plotka. Bynum do Cavs na rok za 15 baniek?
Zakladajac, ze nie dostanie duzych wieloletnich ofert od Mavs czy kogos
innego ma to duzo sensu dla obu stron, nie?

Plus "Minnesota Timberwolves have made a formal offer to Nikola Pekovic
believed to be worth $12 million or more annually" takze Nikola zostaje
w Wolves. Teraz tylko pytanie za ile.

> Na poczatek... zaczelo sie summer league... > przyznajcie sie maniacy, kto przegladal boxscory? ;-)

Wiadomo, ze nikt poza Toba. My nie maniacy :-)
Wiem tylko tyle, ze Burek sobie nie potrafial.

Boxscorow to nawet ja nie przegladam, ale newsy o graczach czytam.
Poza Burkiem ten jest mocny... "Drummond had 12 points, 16 rebounds,
five steals, six blocks, six fouls and seven turnovers in 25 minutes"

Podwojne LOL. Za to, ze znow wymiata, ale znow w malych minutach.
Oj ciekawa bedzie jego licytacja w keeperze... przynajmniej do momentu
az Kuupa ja zakonczy matchowaniem ;-)

> [...]

jednak ponoc zdecydowanie zaprzeczyly. Oni chyba naprawde widza Antka
jako swojego podstawowego centra juz w zblizajacym sie sezonie!

Zaprzeczaja bo oddanie Asika za Ryana to nie znowu taki super interes.
Pewnie licza na duzo wiecej bo co tu gadac, wiemy, ze Ryan do Dwighta
pasuje idealnie, wiec Rockets powinni za to zaplacic, a nie tylko pozbyc
sie zbednego kawalka.

A co do Antka, na centra pewnie i tak zmierzal, ale moze rzeczywiscie o
rok czy dwa za wczesnie...

> [...]

chyba rzeczywiscie wyszli najlepiej, bo i widoki dostali na przyszlosc
calkiem calkiem. Ale i slusznie sie stalo, bo w koncu oni handlowali

Dlaczego wstrzymal?? W 4-druzynowej wymianie, w ktorej musieli oddac
gwiazde juz widac, ze wyszli z tego najlepiej. Jak inaczej to opisac?

A skoro my przy Atlancie, to ciekawa jest sytuacja Tiga, nie?
Niby faktycznie rynku jakiegos wielkiego na PGs nie ma, ale zeby taka
posucha? Coz, uroki RFAs.

Albo nikt nie wierzy w niego jako startera.

Nikt nie chce ryzykowac straty czasu na bycie
zmaczowanym. To samo z Jenningsem.

A propos...
"The Atlanta Hawks and Milwaukee Bucks have held discussions in recent
days involving sign-and-trades of Brandon Jennings for Jeff Teague"
Hmmmmm, jak obie druzyny nie lubia swojego PG to jest to jakis sposob
;-)

Pewnie stad, ze Josh nawet takiej kasy IMO nie bedzie wart.

Tzn ile wg Ciebie jest wart?

Ktos, kto w koncu podpisze Kirilenke (kto???) ma szanse zrobic znacznie
lepszy deal niz Dumars, z dokladnoscia do zdrowia.

Przeciez zdrowie jest jego glowna wada... i na tym etapie moze byc juz
tylko gorzej. Takze wcale nie jest powiedziane, ze to bedzie taki lepszy
interes.

> [...]
> Cos Dumars ma chyba slabosc do FAsow... albo czuje sie mocno zagrozony
> jesli chodzi o utrzymanie posady i taki ruch na przetrwanie...

Moze to i lepsze niz Gordon/Villa bo przynajmniej sprzedac bedzie
latwiej...

> [...]
> pewnie wieksza wartosc niz dla innych takze nawet okiem nie mrugnalem.

Na piwku dyskutowalismy, czy nie lepszy dla Spurs bylby Gortat, o czym

Moze i lepszy, ale musieliby cos za niego oddac, a za Splittera nie.

> "The Bucks and free agent C Zaza Pachulia have agreed on a three-year,
> $15.6 million contract"
> Moze to po prostu wpisowe na lekcje Zazy jak bic sie pod koszem ;-)

Nie mam pojecia, po co tak. [...]

A propos kontraktow bez zadnego sensu... J.J. Hickson and the Denver
Nuggets have agreed upon a three-year, $15 million deal.

Po co oddawac Koufosa za 3 banki by sciagac Hicksona za 5?????
Nowy management zdaje sie zaczal sie uczyc od bledow...

Zeby jeszcze Ilayasova faktycznie nadawal
sie na SF, ale sensu to ni ma. Dobrze przynajmniej, za zalatwili sobie
kolejny powrot i sciagaja Delfina.

True, true. 3 & D cos wyjatkowo tanio chodza. Spodziewalem sie, ze po
sukcesie Greena troche wiecej druzyn sie zainteresuje tym typem gracza.

> Przy okazji Mayo tez do Bucks takze bohatersko walcza o ten 8 seed.
> Moze sie uda...

A dlaczego ma sie nie udac?

Bo poki co to jest bardzo przecietna druzyna, wiec jedna kontuzja czy
dwie i leeeeeca na ryj.

> [...]

gwiazda, ale solidny role player za przyzwoite pieniadze. Gorzej, ze w
Kings nie widac poki co lokomotyw, ktore mieliby role playerami

Dlatego uderzaja po Monte! Ich GM ewidentnie stracil kontakt z rzeczywistoscia juz kilka lat
temu... az dziw bierze, ze wciaz nim jest po zmianie wlascicieli.

> Dorell do Blazers... i ogolnie brawa za ladne przebudowanie lawki.

No popatrz, a tyle sie mowilo o OKC. Moze ci juz faktycznie sa gotowi,
by sadzac na lawce mlodych?

Problem OKC jest taki, ze nie oferuja zbyt wiele minut na skrzydle za
Durantem, Sefo i moze Lambem. Bedac Dorellem tez widzialbym wieksze
szanse na solidna role w Blazers. --

Data: 2013-07-09 00:12:55
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
[...]

Dla Bynuma moze nie miec. Jezeli nie ma widokow na pelne zdrowie i szuka jelenia.

Plus "Minnesota Timberwolves have made a formal offer to Nikola Pekovic
believed to be worth $12 million or more annually" takze Nikola zostaje
w Wolves. Teraz tylko pytanie za ile.

Uaaaa, zdrowo. Tym bardziej podoba mi sie ruch Spurs ze Splitterem.

> [...]

five steals, six blocks, six fouls and seven turnovers in 25 minutes"

Podwojne LOL. Za to, ze znow wymiata, ale znow w malych minutach.

Taa, ale w tym przypadku powod jest wzglednie oczywisty. Nie ma sensu pilowac Druma w takich meczach, lepiej dac sie pokazac graczom, ktorzy powinni sie w SL pokazywac.

Oj ciekawa bedzie jego licytacja w keeperze... przynajmniej do momentu
az Kuupa ja zakonczy matchowaniem ;-)

Zmaczowanie i tak nastapi po licytacji, wiec cala licytacja bedzie ciekawa :-)

> [...]

Pewnie licza na duzo wiecej bo co tu gadac, wiemy, ze Ryan do Dwighta
pasuje idealnie, wiec Rockets powinni za to zaplacic, a nie tylko pozbyc

Zamotalem sie, czytajac to zdanie... W sensie oddanie Ryana za Asika nie jest super interesem? Interes jak interes. Ja bym na ich miejscu rozwazyl. Mieliby fajna sciane defensywna i komfort ogrywania Antosia na PF w pelnych minutach.

sie zbednego kawalka.

Taaa, ale kiepsko wykorzystywany Ryan to marnowanie kasy. Pozostaje tylko zakladac, ze w tym roku wykorzystywany bedzie lepiej :-)

A co do Antka, na centra pewnie i tak zmierzal, ale moze rzeczywiscie o
rok czy dwa za wczesnie...

Takie mam wrazenie.

> [...]

Dlaczego wstrzymal?? W 4-druzynowej wymianie, w ktorej musieli oddac
gwiazde juz widac, ze wyszli z tego najlepiej. Jak inaczej to opisac?

Opisze to porownaniem - zeby wyszli swietnie, musieliby wygladac lepiej niz Jazz po trejdzie Derona i niewiele gorzej niz Denver po trejdzie Melo. Byc moze tak bedzie, ale to jeszcze Vucek z Afflalo i mlodzieza musza udowodnic.

> A skoro my przy Atlancie, to ciekawa jest sytuacja Tiga, nie?
> Niby faktycznie rynku jakiegos wielkiego na PGs nie ma, ale zeby taka
> posucha? Coz, uroki RFAs. Albo nikt nie wierzy w niego jako startera.

Nie wiem, czy to kwestia "wiary". Zwyczajnie teamy maja juz te pozycje poobsadzana i byc moze nie jest ich priorytetem ladowanie duzej kasy w PG. A o pieniadzach blizej MLE pewnie agent Tiga nawet nie chce rozmawiac.

> [...]

days involving sign-and-trades of Brandon Jennings for Jeff Teague"
Hmmmmm, jak obie druzyny nie lubia swojego PG to jest to jakis sposob

I ja jestem za.
Bo chyba faktycznie obydwaj managos do swoich w 100% przekonani nie sa.

> Pewnie stad, ze Josh nawet takiej kasy IMO nie bedzie wart. Tzn ile wg Ciebie jest wart?

w druzynie r'n'g, w silnej organizacji z jakims mocnym osobowosciowo liderem i dziura na PF dalbym ze 12M/y. W Detroit nie wiem, czy dyche bym dal.

> [...]

Przeciez zdrowie jest jego glowna wada... i na tym etapie moze byc juz
tylko gorzej. Takze wcale nie jest powiedziane, ze to bedzie taki lepszy

Wiesz... "ma szanse" <> "jest powiedziane". Napisze tak - w sprzyjajacych okolicznosciach widze scenariusz, ze Kiri przyczynia sie do mistrzostwa swojej druzyny. Co do Smitha - jakos kurde nie potrafie.

> Ewidentny strzal w nazwisko. Moze to i lepsze niz Gordon/Villa bo przynajmniej sprzedac bedzie
latwiej...

No gorzej trafic niz w Ville i Gordona to juz latwo nie bedzie.

> Na piwku dyskutowalismy, czy nie lepszy dla Spurs bylby Gortat, o czym

> sie plotkowalo. Moze i lepszy, ale musieliby cos za niego oddac, a za Splittera nie.

No wlasnie ja nie mam przekonania, ze lepszy. Obym sie mylil, ale obawiam sie, ze Gortat juz pokazal swoj sezon zycia, grajac przy Nashu. A Tiago jeszcze ma taki przed soba.

> Nie mam pojecia, po co tak. [...]

A propos kontraktow bez zadnego sensu... J.J. Hickson and the Denver
Nuggets have agreed upon a three-year, $15 million deal.

Nie kupili Iggiego to i musieli kase powydawac. Domyslam sie, ze Foye i 10/3 tez Cie na kolana nie rzuci :-)

Po co oddawac Koufosa za 3 banki by sciagac Hicksona za 5?????
Nowy management zdaje sie zaczal sie uczyc od bledow...

No rozmienili Iguodale na drobne.

> [...]

True, true. 3 & D cos wyjatkowo tanio chodza. Spodziewalem sie, ze po
sukcesie Greena troche wiecej druzyn sie zainteresuje tym typem gracza.

Za to 3 bez D chodza niezle :-)

> A dlaczego ma sie nie udac?

Bo poki co to jest bardzo przecietna druzyna, wiec jedna kontuzja czy
dwie i leeeeeca na ryj.

Dwie kontuzje kluczowych graczy, to i calkiem nieprzecietna moze na ryj poleciec. Ale Wschod tak zmizernial, ze jakos nie widze opcji, by wypadli poza 8.

Problem OKC jest taki, ze nie oferuja zbyt wiele minut na skrzydle za
Durantem, Sefo i moze Lambem. Bedac Dorellem tez widzialbym wieksze
szanse na solidna role w Blazers.

Na skrzydle moze i tak, ale mimo wszystko ktos na minuty po Martinie by sie przydal. Pytanie tylko, czy Wright czulby sie komfortowo stricte na SG.

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-10 23:40:16
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... zbieranie resztek z rynku...
Anthony Morrow i Greg Stiemsma u Pelikanow, Andersen wrocil do Heat,
Ellington w Mavs, Farmar w LA, Brewer w Wolves.
Z w/w wg mnie najciekawsze, ze Birdman nie doczekal sie zadnego
zainteresowania pomimo pomocy mistrzom i ze Farmar zrezygnowal z
wiekszej kasy w Europie by wrocic do korzeni.

Plus Salary Cap troszke wyzej niz przypuszczano,

Z ciekawostek...
"The Philadelphia 76ers and New Orleans Pelicans agreed upon a Jrue
Holiday trade a few days before the draft, but it was dependent on
Nerlens Noel, Anthony Bennett or Victor Oladipo remaining available"

Czyli o wlos, a bysmy zupelnie inaczej patrzyli na te druzyny.
Bo co by nie mowic, to byla zaskakujaca obsuwa Noela.

> [...]
> innego ma to duzo sensu dla obu stron, nie?

Dla Bynuma moze nie miec. Jezeli nie ma widokow na pelne zdrowie i szuka jelenia.

Ale poki co zadna druzyna mu nie oferuje nic wiekszego.
Choc sprawa ciagle rozwojowa, jest kilka druzyn zainteresowanych to moze
zaczna licytowac miedzy soba.

> [...]
> w Wolves. Teraz tylko pytanie za ile.

Uaaaa, zdrowo. Tym bardziej podoba mi sie ruch Spurs ze Splitterem.

Duzy jest to i duza oferte dostal ;-)

> Oj ciekawa bedzie jego licytacja w keeperze... przynajmniej do momentu
> az Kuupa ja zakonczy matchowaniem ;-)

Zmaczowanie i tak nastapi po licytacji, wiec cala licytacja bedzie ciekawa :-)

Tym bardziej, ze Josh Smith jednak stwarza sytuacje iz Drummond moze
grac niewiele dluzej.

[...]

Zdaje sie, ze Pelikany poszly w innym kierunku i sciagneli kilku tanich
ziutkow.

> sie zbednego kawalka.

Taaa, ale kiepsko wykorzystywany Ryan to marnowanie kasy. Pozostaje
tylko zakladac, ze w tym roku wykorzystywany bedzie lepiej :-)

Ty sie tak nie martw o jego wartosc keeperowa ;-)

> [...]

niz Jazz po trejdzie Derona i niewiele gorzej niz Denver po trejdzie
Melo. Byc moze tak bedzie, ale to jeszcze Vucek z Afflalo i mlodzieza

Huh? Przeciez to porownanie nie uwzglednia jak druzyny wygladaly przed
wielka wymiana...

> [...]

poobsadzana i byc moze nie jest ich priorytetem ladowanie duzej kasy w
PG. A o pieniadzach blizej MLE pewnie agent Tiga nawet nie chce

Podobno Bucks szykuja oferty. Ewidentnie to zmierza do jakiegos
podmianki PG, tylko na pytanie na jakich warunkach.

> Tzn ile wg Ciebie jest wart?

w druzynie r'n'g, w silnej organizacji z jakims mocnym osobowosciowo
liderem i dziura na PF dalbym ze 12M/y.

Tzn jaka to konkretnie druzyna? Bo podales warunki, ktoryhc nikt nie spelnia ;-)

Wiesz... "ma szanse" <> "jest powiedziane". Napisze tak - w
sprzyjajacych okolicznosciach widze scenariusz, ze Kiri przyczynia sie
do mistrzostwa swojej druzyny. Co do Smitha - jakos kurde nie potrafie.

Ja tez nie bo podpisal z Pistons ;-)
A Kiril zdaje sie dolaczy jednak do contendera. Chociaz jakos cicho
odnosnie jego osoby.

Pewnie, ze nie. A Ciebie niby rzuca?

Data: 2013-07-11 03:03:18
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
[...]

Moze zwyczajnie zainteresowanie Birdmanem nie bylo naglasniane przez agenta, bo:
- nie mieli widokow na znacznie lepszy kontrakt,
- Bird uwil sobie gniazdko w Miami i dobrze mu tu :-)

Tak naprawde to ja rozumiem, ze nie bylo jakiegos szturmu managerow na niego. Facet generalnie ma problemy ze soba i nie jest znowu nie_wiadomo_jakim wymiataczem. Fajnie, ze sie sprawdzil w tych playoffs w Heat, ale to raczej nie powod, by go od razu przeplacac, majac w pamieci dotychczasowy przebieg kariery.

[...]

Ano, Jordan mogl im pokrzyzowac szyki :-)

> [...]

Ale poki co zadna druzyna mu nie oferuje nic wiekszego.
Choc sprawa ciagle rozwojowa, jest kilka druzyn zainteresowanych to moze

No i lyknal deal Cavs. Teraz musi wytrzymac z pol sezonu, Vare drugie pol :-) Albo chociaz po 1/3, reszte Zeller z Thompsonem opedza :D

> Uaaaa, zdrowo. Tym bardziej podoba mi sie ruch Spurs ze Splitterem.

Duzy jest to i duza oferte dostal ;-)

Noo, Haywood tez jest duzy :-)

> Zmaczowanie i tak nastapi po licytacji, wiec cala licytacja bedzie ciekawa :-)

Tym bardziej, ze Josh Smith jednak stwarza sytuacje iz Drummond moze
grac niewiele dluzej.

.... co jeszcze bardziej pod znakiem zapytania postawiloby sens zatrudnienia Smitha.

> [...]
> PF w pelnych minutach.

Zdaje sie, ze Pelikany poszly w innym kierunku i sciagneli kilku tanich

OK, az chyba z ciekawosci sobie popatrze w listopadzie, jak to "doborowe" obwodowe trio bedzie sobie radzic... O ile w ogole cala trojka bedzie mogla biegac :-)

> Taaa, ale kiepsko wykorzystywany Ryan to marnowanie kasy. Pozostaje
> tylko zakladac, ze w tym roku wykorzystywany bedzie lepiej :-)

Ty sie tak nie martw o jego wartosc keeperowa ;-)

A co tam, jezeli juz czlowiek ma miec w zyciu jakies zmartwienia, to moga to byc takie :-)

> [...]
> musza udowodnic.

Huh? Przeciez to porownanie nie uwzglednia jak druzyny wygladaly przed

Nie tylko tego nie uwzglednia. Za to Twoja opnia zaklada, ze juz wyszli swietnie. A ja bym do tego dodal zastrzezenie, ze wyjda swietnie, o ile upside otrzymanych w zamian graczy zrealizowany zostanie zgodnie z obecnymi przewidywaniami. I oczywiscie swietnie w kontekscie okolicznosci tej wymiany.

> [...]

Podobno Bucks szykuja oferty. Ewidentnie to zmierza do jakiegos
podmianki PG, tylko na pytanie na jakich warunkach.

Jezeli rzeczywiscie 8m/y przejdzie, to ja Bucksom pogratuluje.

> w druzynie r'n'g, w silnej organizacji z jakims mocnym osobowosciowo
> liderem i dziura na PF dalbym ze 12M/y.

Tzn jaka to konkretnie druzyna? Bo podales warunki, ktoryhc nikt nie spelnia ;-)

A co to, nie wolno hipotetycznie???
No ale dobra, mozemy podpiac taki scenariusz do wypuszczonej przez Ciebie wizji r'n'g Thunder. Perkins out, Ibaka na srodek + exception za Martina i zostaja z mlodzieza na obwodowej lawce. Wowczas Smith mialby IMO troche sensu, zwlaszcza ze nie bylby zmuszany (czytaj - mial mniej pokus) do forsowania ofensywy.

> [...]

Ja tez nie bo podpisal z Pistons ;-)
A Kiril zdaje sie dolaczy jednak do contendera. Chociaz jakos cicho

I chyba na wielka kase nie ma juz co liczyc. Ale moze faktycznie nie o kase tu chodzilo, tylko o krotsze wakacje :-)

> Nie kupili Iggiego to i musieli kase powydawac. Domyslam sie, ze Foye i
> 10/3 tez Cie na kolana nie rzuci :-)

Pewnie, ze nie. A Ciebie niby rzuca?

Tak jak pisalem w konferencji - za minimum do druzyny, gdzie mialby sobie odgrywac rolę sparka ofensywnego z ławki i gdzie balans doświadczenia wymagałby ogranego ławkera - byłbym za. W zasadzie Nuggets pasują, bo Fournier to gracz zdecydowanie rozwojowy, nie pasuje tylko kasa.

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-13 22:31:44
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... bomba! Defensywna bo Monta dolaczyl do Calderona w Mavs.
LOL dla Cubana za owoce dwuletniego planu.

Moze zwyczajnie zainteresowanie Birdmanem nie bylo naglasniane przez agenta, bo:
- nie mieli widokow na znacznie lepszy kontrakt,
- Bird uwil sobie gniazdko w Miami i dobrze mu tu :-)

Mozliwe. W sumie sie ladnie tam wpasowal.

[...]

Wszystko prawda, ale dotychczas role-playerzy, ktorzy pomogli zdobyc
mistrzostwo dostawali podwyzki jak Posey czy Barea...

> [...]
> Nerlens Noel, Anthony Bennett or Victor Oladipo remaining available"

Ano, Jordan mogl im pokrzyzowac szyki :-)

Przede wszystkim to swojej druzynie ;-)

> [...]

No i lyknal deal Cavs. Teraz musi wytrzymac z pol sezonu, Vare drugie
pol :-) Albo chociaz po 1/3, reszte Zeller z Thompsonem opedza :D

Taaaa, tylko jak na zlosc wszyscy beda zdrowi w tej samej 1/3 sezonu ;-)
Ale te raporty o Bynumie niezbyt obiecujace, dobrze, ze Cavs podpisali
jednoroczny kontrakt.

> [...]

OK, az chyba z ciekawosci sobie popatrze w listopadzie, jak to
"doborowe" obwodowe trio bedzie sobie radzic... O ile w ogole cala

Tzn byla opcja, ze sobie nie popatrzysz??
Czy miales na mysli ogladanie gier?

> Podobno Bucks szykuja oferty. Ewidentnie to zmierza do jakiegos
> podmianki PG, tylko na pytanie na jakich warunkach.

Jezeli rzeczywiscie 8m/y przejdzie, to ja Bucksom pogratuluje.

Dlaczego?? Przecietny PG za 8 baniek to taki rarytas?

[...]

Przy Perkins out stalo sie to malo realistyczne skoro OKC powtarzaja, ze
amnestii nie uzyja.

I chyba na wielka kase nie ma juz co liczyc. Ale moze faktycznie nie o
kase tu chodzilo, tylko o krotsze wakacje :-)

Wrocil do Matki Rosji. Prawie ;-)

nie pasuje tylko kasa.

To jakby zwykle argument numer 1 przeciwko danym decyzjom FAsowym ;-)

Data: 2013-07-11 21:21:30
Autor: kszyhu fr@ckowiak
W dniu 10.07.2013 o 23:40 wiLQ <NIE@spam.com> pisze:

[...]

Sasha i Vlado też czekają na telefon od Mitcha. Luc Walton również już  jest FA, bo nie widzę go w salary Cavs.

Przy tej okazji zabawny tekst Simmonsa o Lakers:  http://www.grantland.com/story/_/id/9466869/lakers

Data: 2013-07-11 23:59:58
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

Przy tej okazji zabawny tekst Simmonsa o Lakers:  http://www.grantland.com/story/_/id/9466869/lakers

Ano fajny :-)
I nawet mialby (co nie jest regula u Simmonsa) pelny walor merytoryczny z jednym wzglednie oczywistym kamyczkiem do ogrodka - po co Cavs mieliby oddawac pick pierwszorundowy w dealu za Gasola? Pewnie, ze w tym przypadku raczej nie bylby to pick loteryjny, ale skoro draft taki mocny?...

I tak oto znalazlem sie w rozwazaniach przy Cavs... To co, faktycznie zaczynaja walczyc? Nie mam watpliwosci, ze zapewnienia agenta o dwoch zdrowych kolanach i pelnej gotowosci Bynuma to bullshit. Poki co jest rehabilitacja, nadwaga i udokumentowane problemy zdrowotno/motywacyjne. Ale jest i rozwijajacy sie Irving, swiezy Bennett (abstrapenisujac od jego potencjalu)... Pewnie, wszystko zalezy od zdrowka praktycznie kazdego z kluczowych graczy, bo zaden nie jest ironem...

Ale zakladajac, ze jakims cudem kazdy ugra tez 60 meczow +... Maja szanse powalczyc od to Simmonsowe 42-40?

Jak widzicie osemke Wschodu?

Pozdr
Slawek

PS. BTW Hawks ponoc nie chca s'n't rozgrywajkow i ja sie Ferry'emu absolutnie nie dziwie. Na jego miejscu zwyczajnie zmaczowalbym ten zapowiadany kontrakt Tiga... Tylko jeden problem... Ten ponoc chce uciec z Atlanty. Ciekawe, nigdy wczesniej o takich ciagotach nie slyszalem. Ktos wie, czy to wynika tylko z faktu, ze Ferry nie dopiescil go w temacie nowego kontraktu, czy przeoczylem jakies wczesniejsze konflikty??

Data: 2013-07-13 02:08:39
Autor: b.sobczak0
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...
Ale zakladajac, ze jakims cudem kazdy ugra tez 60 meczow +... Maja szanse powalczyc od to Simmonsowe 42-40?

Wg. mnie spokojnie!

Jak widzicie osemke Wschodu?

1. Heat
2. Nets
3. Pacers
4. Bulls (stracili najlepsze 2 lata przez kontuzje Rose, co za pech!)
5. Hawks 6. Cavs
7. Wizards (z wallaem grajacym co najmniej 30minut w okresie styczen-marzec wizards mieli bilans 15-14.)
8. Bobcats (niespodzianka! ale pistons ja tam nie widze z knightem na pg i smithem dzielacym czas miedzy pf a sf)

Data: 2013-07-13 22:17:20
Autor: wiLQ
b.sobczak0@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jak widzicie osemke Wschodu?

1. Heat
2. Nets
3. Pacers
4. Bulls (stracili najlepsze 2 lata przez kontuzje Rose, co za pech!)

Z ciekawosci, dlaczego widzisz Nets powyzej tej dwojki?

5. Hawks 6. Cavs
7. Wizards (z wallaem grajacym co najmniej 30minut w okresie
styczen-marzec wizards mieli bilans 15-14.)

Do tej pory ze skladem zgoda...

8. Bobcats (niespodzianka! ale pistons ja tam nie widze z knightem na pg
i smithem dzielacym czas miedzy pf a sf)

... ale tutaj to juz pojechales. Z czego mialaby wynikac poprawa 20+? To juz predzej Bucks czy Raptors sie doczlapia.
Chociaz o #8 pewnie zadecyduje kto zatankuje, a kto nie.

Data: 2013-07-15 00:10:22
Autor: b.sobczak0
W dniu sobota, 13 lipca 2013 22:17:20 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:

> 2. Nets

> 3. Pacers

> 4. Bulls (stracili najlepsze 2 lata przez kontuzje Rose, co za pech!)

Z ciekawosci, dlaczego widzisz Nets powyzej tej dwojki?

Bo talentu mają aż nadto. I wierze że KG swoją osobą sprawi że cała piątka Nets zacznie porządnie bronić. Obecni Nets to nie jest zbiór gwiazd jak Mavs pare lat temu. Zamiast pchać się po Kidda powinni zatrudnić sprawdzonego świetnego coacha i walczyć o mistrza.

> [...]

> i smithem dzielacym czas miedzy pf a sf)

.. ale tutaj to juz pojechales. Z czego mialaby wynikac poprawa 20+?

Z rozwoju młodzieży + Jefferson

To juz predzej Bucks czy Raptors sie doczlapia.

Nie sądze.

Chociaz o #8 pewnie zadecyduje kto zatankuje, a kto nie.

Czyli de fakto zadecyduje to kto jak będzie stał po 60 meczach...

Data: 2013-07-13 22:17:35
Autor: wiLQ
> [...]

oddawac pick pierwszorundowy w dealu za Gasola? Pewnie, ze w tym
przypadku raczej nie bylby to pick loteryjny, ale skoro draft taki

Tez mi sie rzucil w oczy ten pick i to jest bodaj najwiekszy problem z
tego typu tekstami: Simmons je pisze ze z gory ustalonym przeslaniem,
wiec naciaga trejdy pod swoja teze malo zwracajac uwage na druga strone
wymian. Ergo propozycje sa w skali od "moze ujdzie w tloku przy
sprzyjajacych okolicznosciach" do "reakcja drugiej strony bylaby LOL".

Ale zakladajac, ze jakims cudem kazdy ugra tez 60 meczow +... Maja
szanse powalczyc od to Simmonsowe 42-40?

Pewnie... chocby dlatego, ze dolna polowa wschodu jest po prostu marna:
przeciez na dzien dobry mozna wykreslic Sixers, Celtics, Magic i Bobki.

[...]

"Tylko"? Fakt, ze nie bylo zadnych negocjacji pewnie smialo mozna
odebrac jako "meh" odnosnie jego osoby.

Data: 2013-07-14 16:08:08
Autor: Gerard
W dniu 2013-07-13 22:17, wiLQ pisze:

[...]

Z ciekawości: dlaczego Boston wykreślasz?
Zakładając, że zostanie obecny skład i dadzą pograć Humphriesowi, WoW prognozuje ich na 40 zwycięstw. Mniej więcej jak Cavs z pełnym i allstarowym sezonem Bynuma (b.duży "?").

pozdr

Data: 2013-07-14 16:23:48
Autor: wiLQ
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pewnie... chocby dlatego, ze dolna polowa wschodu jest po prostu marna:
> przeciez na dzien dobry mozna wykreslic Sixers, Celtics, Magic i Bobki.

Z ciekawości: dlaczego Boston wykreślasz?

Bo taki przyjeli kierunek. Nie po to odpuscili doswiadczonego trenera,
sciagneli nowego, oddali weteranow za picki i handluja reszta jak sie da
by ugrac 38 wygranych. To samo tyczy sie Rondo tzn albo wroci na pare
gier i zostanie sprzedany albo powtorzy zeszloroczny wyczyn Rose'a ;-)
Celtics tankuja, wiec spodziewam sie adekwatnego bilansu.

Zakładając, że zostanie obecny skład i dadzą pograć Humphriesowi, WoW prognozuje ich na 40 zwycięstw. Mniej więcej jak Cavs z pełnym i allstarowym sezonem Bynuma (b.duży "?").

Daj Ty spokoj z tymi wczesnymi projekcjami...
sam Arturo przyznaje, ze to automatyczna wersja, ktora nie uwzglednia
nawet takich drobiazgow jak sensowny rozklad minut.

Data: 2013-07-14 18:14:27
Autor: Gerard
W dniu 2013-07-14 16:23, wiLQ pisze:
[...]

Zobaczymy, wygląda na to, że bez oddania Rondla ciężko im będzie o naprawdę słaby wynik.
Możliwe, że szefostwo Celtics jest święcie przekonane, iż oddanie KG, Pierce'a i Terry'ego sprowadzi klub poniżej dna i mułu i np. po 20 meczach będzie w ciężkim szoku widząc bilans 10-10. A wtedy może porzucić plany tankowania.

Zakładając, że zostanie obecny skład i dadzą pograć Humphriesowi, WoW
prognozuje ich na 40 zwycięstw. Mniej więcej jak Cavs z pełnym i
allstarowym sezonem Bynuma (b.duĹźy "?").

Daj Ty spokoj z tymi wczesnymi projekcjami...
sam Arturo przyznaje, ze to automatyczna wersja, ktora nie uwzglednia
nawet takich drobiazgow jak sensowny rozklad minut.

Akurat w Celtics jest to IMO sensownie wyliczone.
Za to właśnie w Cavs przyjście Bynuma odbiera minuty Varejao, który był w zeszłym sezonie zdecydowanie ich najbardziej produktywnym graczem.
40+ sezon CLE to baaardzo optymistyczne założenie.

pozdr

Data: 2013-07-14 23:14:11
Autor: wiLQ
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

> Celtics tankuja, wiec spodziewam sie adekwatnego bilansu.

Zobaczymy, wygląda na to, że bez oddania Rondla ciężko im będzie o naprawdę słaby wynik.

Dlaczego? Przeciez sezon zaczna bez niego, albo z nim daleko od 100%
formy. Do tego pewnie beda grali sporo mlodziakami.

Wg mnie realny scenariusz jest, ze zaczynaja slabiutko i pozniej tylko
to ciagna bez proby poprawiania druzyny.

[...]

Eeee, az tacy krotkowzroczni to dotychczas nie byli.
Zwroc uwage, ze to nie pierwsze tankowanie Celtow.

> [...]

Za to właśnie w Cavs przyjście Bynuma odbiera minuty Varejao, który był w zeszłym sezonie zdecydowanie ich najbardziej produktywnym graczem.

Ktory gral malo przez kontuzje. To samo Irving.
Zreszta najwieksza poprawa to pewnie bedzie na lawce, tzn jak ktorys
starter sie polamie to nie bedzie przepasci w jakosci gry.

Oczywiscie zdrowie trudno przewidywac i offseason sie jeszcze nie
skonczylo, ale na dzis maja realne szanse na 40+ wygranych i playoffy.

Data: 2013-07-15 10:36:37
Autor: Gerard
W dniu 2013-07-14 23:14, wiLQ pisze:
[...]

Jeśli absencja Rondo się przedłuży, ew. będą ją celowo przedłużać, ew. będzie nowa kontuzja, to zgoda. Jeśli graliby obecnym składem od początku to ja bym ich nie skreślał, zwłaszcza że jak zauważyłeś, spora część wschodu jest słaba.
Inna sprawa, że C's już się chcą pozbyć Humphriesa.

Eeee, az tacy krotkowzroczni to dotychczas nie byli.
Zwroc uwage, ze to nie pierwsze tankowanie Celtow.

I jakoś nigdy super na tym nie wychodzili, więc wcale nie muszą być przywiązani do tego planu.
Jeżeli wcześniej nie doceniali Rondla to i teraz nic się nie zmieniło, czyli są przekonani, że sam RR zespołu nie pociągnie. Dlatego mogą się zdziwić.

Za to właśnie w Cavs przyjście Bynuma odbiera minuty Varejao, który był
w zeszłym sezonie zdecydowanie ich najbardziej produktywnym graczem.

Ktory gral malo przez kontuzje. To samo Irving.

O ile dobrze widzę w zeszłym sezonie wygrali 24 mecze.
Irving grał prawie 3/4 sezonu, więcej niż w pierwszym roku. Po czym wnosisz, że miałby zagrać cały sezon?
Poza tym to dość przeciętny PG. WS i WP w okolicach 0,120. Nawet jeśli zagrałby cały sezon to o ile poprawi wynik zespołu? 2 wygrane?
Jedyna szansa na większą poprawę to Bynum/Varejao, dwóch połamańców, którzy grają na jednej pozycji. Jeśli obaj zagrają pełny sezon i Brown ustawi ich razem na boisku (czyli oleje rozwój Thompsona, Bennetta i Zellera) to 40 zwycięstw będzie w zasięgu. Ale to dla Ciebie jest realne założenie?

Zreszta najwieksza poprawa to pewnie bedzie na lawce, tzn jak ktorys
starter sie polamie to nie bedzie przepasci w jakosci gry.

A kto tam doszedł na ławce? Bennet? To nie jest difference maker. Ukradnie trochę minut Thompsonowi, J.Jack zastąpi Livingstona i zostanie status quo.

> Oczywiscie zdrowie trudno przewidywac i offseason sie jeszcze nie
> skonczylo, ale na dzis maja realne szanse na 40+ wygranych i playoffy.

Hmmm, dalej nie wiem gdzie widzisz aż taką poprawę.

pozdr

Data: 2013-07-16 17:12:10
Autor: wiLQ
> [...]

> Wg mnie realny scenariusz jest, ze zaczynaja slabiutko i pozniej tylko
> to ciagna bez proby poprawiania druzyny.

Nawet nie musi sie przedluzac, nie kupuje hasel, ze wroci na pierwszy
mecz bo tak chce. ACL to kontuzja minimum 9 miesiecy, a bardziej
realistycznie to rok takze nawet bez przedluzania powinien opuscic spory
kawalek sezonu.

Inna sprawa, że C's już się chcą pozbyć Humphriesa.

O tym pisalem. To nie koniec ruchow, wyprzedaz wciaz trwa i kogo beda
mogli to oddadza za picki czy cap space.

> Eeee, az tacy krotkowzroczni to dotychczas nie byli.
> Zwroc uwage, ze to nie pierwsze tankowanie Celtow.

I jakoś nigdy super na tym nie wychodzili, więc wcale nie muszą być przywiązani do tego planu.

Na samej loterii moze i nie, ale przeciez #5 w drafcie byla kluczowa
przy sciagnieciu Raya Allena, a wiec i KG.

> Ktory gral malo przez kontuzje. To samo Irving.

O ile dobrze widzę w zeszłym sezonie wygrali 24 mecze.

A powinni 28 [takze maja blizej do 40 niz Ci sie wydaje].

Irving grał prawie 3/4 sezonu, więcej niż w pierwszym roku. Po czym wnosisz, że miałby zagrać cały sezon?

Kiedys musi? ;-)
Nie wiem ile rozegra, moze rzeczywiscie jest kontuzjogenny i 3/4 to jego
norma, ale oczekuje tez poprawy jakosci gry. Zwlaszcza defensywnie.

[...]

Nie, ale wg mnie od zlej strony na to patrzysz. IMHO Cavs sie nie
poprawia dzieki gorze skladu bo tu tylko Varejao/Bynum moga sie zmienic
i cholera wie ile rozegraja, ale dzieki zmianom na dole skladu.

Duzo latwiej zastapic totalnego leszcza kims przecietnym niz kogos
przecietnego zastapic gwiazda, a skok jakosciowy mniej wiecej taki sam.

Spojrz sobie ile minut rozegrali w zeszlym sezonie leszcze, ktorych nie
bedzie juz w skladzie... lekka reka ze 4000 minut, potencjalnie 8000
zakladajac, ze Zeller i Waiters zrobia krok do przodu.

> Zreszta najwieksza poprawa to pewnie bedzie na lawce, tzn jak ktorys
> starter sie polamie to nie bedzie przepasci w jakosci gry.

A kto tam doszedł na ławce? Bennet? To nie jest difference maker.

Nie musi byc! Wystarczy zeby byl przecietny na SF i juz to wzmacnia.

J.Jack zastąpi Livingstona i zostanie status quo.

Huh? Jack rozegra minimum o 1000 wiecej niz Livingston czyli przejmie np
minuty Gibsona.

Poza tym dodajmy, ze Cavs maja jeszcze miejsce by kogos podpisac.
Skoro probuja walczyc to mnie troche dziwi, ze tego nie robia.

Data: 2013-07-17 10:52:04
Autor: Gerard
W dniu 2013-07-16 17:12, wiLQ pisze:

[...]

Nie jestem na bieżąco, ale ostatnio było info, że Rondo jest 'ahead of schedule' i prawdopodobnie będzie grał od początku.
Jeśli nie to oczywiście C's będą odpowiednio niżej.

[...]

Zmiany, w nawiasach (WP z ostatnich 3 lat/WS):
Odeszli: Casspi (.087/.064), Livingston (.112/.102), Ellington (.056/.093) Speights (.032/.094), Gibson (.038/.026), Walton (.007/.045)

Przyszli: Clark (.047/.080), Jack (.099/.115)
i Bennett, którego ciężko oszacować, ale wszystko wskazuje na to że będzie przeciętniakiem, zwłaszcza w I sezonie.
Więcej może będą grali Gee (.078/.036) i Miles (.005/.092)

Jak dla mnie to jest zastąpienie jednych leszczy innymi.

A jaki postęp mogą zrobić Waiters i Zeller? O .015?
http://wagesofwins.com/2012/07/25/age-is-just-a-varible/
Niewykluczone, że byłoby lepiej dla Cavs gdyby obaj w ogóle nie grali.

Huh? Jack rozegra minimum o 1000 wiecej niz Livingston czyli przejmie np
minuty Gibsona.

Czyli poprawa 1000 minut z .030 na .100.
Gwoli ścisłości - ja nie twierdzę, że nie będzie poprawy Cavs, szukam tylko tego skoku o 16 zwycięstw.

Poza tym dodajmy, ze Cavs maja jeszcze miejsce by kogos podpisac.
Skoro probuja walczyc to mnie troche dziwi, ze tego nie robia.

Ale zdajesz sobie sprawę, że równie dobrze mogą podpisać kogoś z ujemną produkcją?

pozdr

Data: 2013-07-17 12:16:30
Autor: wiLQ
> [...]

Nie jestem na bieżąco, ale ostatnio było info, że Rondo jest 'ahead of schedule' i prawdopodobnie będzie grał od początku.

AFAIR to byla opinia samego Rondo...

> [...]

Odeszli: Casspi (.087/.064), Livingston (.112/.102), Ellington (.056/.093) Speights (.032/.094), Gibson (.038/.026), Walton (.007/.045)

Nie wiem jak, ale w tej wyliczance pominales 1400 najgorszych minut...

Przyszli: Clark (.047/.080), Jack (.099/.115)
i Bennett, którego ciężko oszacować, ale wszystko wskazuje na to że będzie przeciętniakiem, zwłaszcza w I sezonie.

Zwroc uwage, ze pominales minuty gdzie w/w odchodzacy rozegrali mniej
wiecej tyle ile pewnie rozegra ta nowa trojka.

Więcej może będą grali Gee (.078/.036) i Miles (.005/.092)

Miles ma niegwarantowany kontrakt, wiec moze jeszcze wyleciec.

A jaki postęp mogą zrobić Waiters i Zeller? O .015?
http://wagesofwins.com/2012/07/25/age-is-just-a-varible/
Niewykluczone, że byłoby lepiej dla Cavs gdyby obaj w ogóle nie grali.

Zellera moze troche Bynum zastapi? Ale wyglada na to, ze Waiters bedzie
gral niezaleznie od tego, ze mocno rozczarowal w 1 sezonie.

Gwoli ścisłości - ja nie twierdzę, że nie będzie poprawy Cavs, szukam tylko tego skoku o 16 zwycięstw.

O 12 [jakosc druzyny mieli na 28]. Wg mnie po kilka wygranych dostana od
a) Bynuma, b) lepszego zdrowia Irvinga/Vare, c) poprawienia glebi skladu
i wreszcie dotychczas dziwnie pomijanego czyli d) poprawy jednej z
gorszych obron w lidze bo zmienili trenera i beda sie bardziej starac
walczac o playoffy.

> Poza tym dodajmy, ze Cavs maja jeszcze miejsce by kogos podpisac.
> Skoro probuja walczyc to mnie troche dziwi, ze tego nie robia.

Ale zdajesz sobie sprawę, że równie dobrze mogą podpisać kogoś z ujemną produkcją?

Dlatego zaznaczam, ze to na dzis. Jak zrobia cos glupiego to oczywiscie zmienie zdanie.

Data: 2013-07-17 20:34:49
Autor: Gerard
W dniu 2013-07-17 12:16, wiLQ pisze:

[...]

Chodzi Ci o rozgrzewaczy ławki? W tym sezonie też tacy będą, choćby z powodu wymogów rosterowych, i też ich produkcja będzie zerowa.
Jak mi jeszcze wyjedziesz z nowym podawaczem ręczników to się poddaję ;-)

[...]

Ja tu minut w ogóle nie podaję. Jednych leszczy zastąpiono innymi, którzy mogą grać więcej, ale produkcja przez to nie wzrośnie.

Gwoli ścisłości - ja nie twierdzę, że nie będzie poprawy Cavs, szukam
tylko tego skoku o 16 zwycięstw.

O 12 [jakosc druzyny mieli na 28].

Żeby wygrali 40 meczy to poprawa musi być o 16.

[...]

Gubię się już. Czyli nie głównie przez poprawę głębi składu? ;-)
Serio to pożyjemy, zobaczymy. IMO w tej chwili potrzeba przede wszystkim zdrowego sezonu Irvinga, Bynuma i Varejao, by móc myśleć o 40 wygranych, a to jest IMO dość optymistyczny scenariusz.

pozdr

Data: 2013-07-18 21:57:53
Autor: wiLQ
> [...]

Chodzi Ci o rozgrzewaczy ławki? W tym sezonie też tacy będą, choćby z powodu wymogów rosterowych, i też ich produkcja będzie zerowa.

A w zeszlym sezonie byla ujemna...

Jak mi jeszcze wyjedziesz z nowym podawaczem ręczników to się poddaję ;-)

Nawet nie wiesz jak jest wazny! Spoceni gracze traca chec gry ;-)

> [...]
> walczac o playoffy.

Gubię się już. Czyli nie głównie przez poprawę głębi składu? ;-)

Przez wiele czynnikow ;-)
Pewnie jak zwykle padlo zbyt duze uproszczenie na poczatku, ale trzymam
sie tezy, ze 40+ wygranych jest dla nich realne...

Serio to pożyjemy, zobaczymy.

... a tak mozna podsumowac niemal kazda opinie ;-)

Data: 2013-07-16 12:09:58
Autor: Bartlomiej Kacprzak
Offseasonowa goraczka kontraktowa rozpoczeta...

Uzytkownik "wiLQ" <NIE@spam.com> napisal w wiadomosci news:51d2a49f$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

To ja sie podepne z kolejnym niusem

WMP poszedl do Knicks, chociaz zapewnial, ze skonczy kariere :)
I teraz na jakiej pozycji najlepiej go ustawic? SF czy PF, CA chyba lepiej idzie gdy gra na SF ale wtedy Peace zabiera minuty Amare.

NYK pozbeda sie Amare?

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2013-07-16 16:59:29
Autor: wiLQ
Bartlomiej Kacprzak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Na SF z Melo na PF? Ile wg Was minut dostanie? 20-25 na mecz? W porywach 30 gdyby absencja JRa sie przedluzala?

NYK pozbeda sie Amare?

Watpliwe. Jesli jest w lidze nietrejdowalny kontrakt to wlasnie Amare.
Alez by sie przydala teraz ta amnestia, ktora wykorzystali na Billupsa.