Offset.

Data: 2009-08-20 16:30:36
Autor: bolek
Offset.
Ktoś dobrze wziął w łapę.
Wyruchali nas bez mydła. Offset-u nie ma i nie było.
Samolotów z resztą też. F-16 to nie jest samolot XXI wieku.
To jest zabytek na miarę Miga.

Rozwiązanie problemu leży w Chinach.
Tam z jednym aferzystą od samolotów zrobili
porządek ostatecznie.

bolek

Data: 2009-08-20 16:48:36
Autor: Panslavista
Offset.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Na miliardy Chińczyków. U nas kilkanaście milionów a tylu aferzystów... I
każdy z nich to parch. Jak myślisz, czy organy miałyby wzięcie?

Data: 2009-08-20 16:58:13
Autor: Panslavista
Offset.

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Na miliardy Chińczyków. U nas kilkanaście milionów a tylu aferzystów... I
każdy z nich to parch. Jak myślisz, czy organy miałyby wzięcie?

Ostatnio katar w Utracie, a świńska grypa w Katarze...

Data: 2009-08-20 18:21:41
Autor: bolek
Offset.

[...]

Z pewnością. Nie muszą wiedzieć od kogo dostają wątróbkę.

Data: 2009-08-20 18:31:55
Autor: Anatol
Offset.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6jmqn$514$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ktoś dobrze wziął w łapę.
Wyruchali nas bez mydła. Offset-u nie ma i nie było.

Wg NIK:

http://www.nik.gov.pl/news.php?cod=2551

"Dotychczasowa realizacja umowy - zdaniem NIK - nie zagraża wypełnieniu całości zobowiązań umowy z LMC o wartości offsetowej 6 mld $ (zrealizowano 83% wartości zobowiązań do końca 2008 r.)."

Natomiast przyczyną braku wykorzystania pełnych możliwości offsetu było  :

"...nieprzygotowanie polskich przedsiębiorstw do prowadzenia negocjacji biznesowych, mimo dość szerokiej działalności informacyjnej prowadzonej w tym zakresie przez Ministerstwo Gospodarki."

Samolotów z resztą też. F-16 to nie jest samolot XXI wieku.

Na miarę 21 wieku w 2002 roku nie było żadnych seryjnie produkowanych samolotów. Obecnie są tylko EF-2000 i F-22 Raptor, ale wielokrotnie droższe od F-16 i nie na sprzedaż dla Polski jeszcze przez wiele lat.

To jest zabytek na miarę Miga.

To są nowiutkie egzmplarze wyposażone w nowoczesne silniki, awionikę i przede wszystkim uzbrojenie.

Anatol

Data: 2009-08-20 20:06:49
Autor: bolek
Offset.

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6jtq4$9sj$1achot.icm.edu.pl...

To są nowiutkie egzmplarze wyposażone w nowoczesne silniki, awionikę i przede wszystkim uzbrojenie.

Anatol

To są 25-cio letnie graty po remoncie i wybudowaniu
tajnych urządzeń. To czym to się różni od MiG-a ?
Sami to podali w telewizorni.

bolek

Data: 2009-08-20 21:35:05
Autor: Anatol
Offset.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6k3g5$2dj$1atlantis.news.neostrada.pl...

To są nowiutkie egzmplarze wyposażone w nowoczesne silniki, awionikę i przede wszystkim uzbrojenie.

To są 25-cio letnie graty po remoncie i wybudowaniu
tajnych urządzeń.

To są nowe egzemplarz w wersji Block52+ z radarem produkowanym do 2002, którą kupiły także USA, Grecja, Izrael i Singapur :

http://www.f-16.net/f-16_versions_article9.html

http://www.f-16.net/f-16_users_article15.html

Zdjęcia z montażu polskich egzemplarzy

http://www.f-16.net/gallery_item26362.html

Same silniki Pratt&Whitney F100-PW-229 zostały zmontowane w Rzeszowie w ramach offsetu :

http://media.wp.pl/kat,1022939,wid,8108872,wiadomosc.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Pratt_&_Whitney_F100

F100-PW-229

Using technology developed from the F119 and F135 engine programs for the F-22 Raptor and F-35 Lightning II, the current production F100-PW-229 incorporates modern turbine materials, cooling management techniques, compressor aerodynamics, and electronic controls.

To czym to się różni od MiG-a ?
Sami to podali w telewizorni.

To musieli być eksperci z RM.

Anatol

Data: 2009-08-21 16:41:08
Autor: bolek
Offset.

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6k8hi$kkp$1achot.icm.edu.pl...

[...]

To dlaczego ten szczyt nie mógł dolecieć do Polski ?
Ja też pokażę sąsiadowi zdjęcia nowego Poloneza,
a sprzedam mu demobil z Policji.

bolek

Data: 2009-08-21 18:54:36
Autor: Anatol
Offset.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6mc96$fnk$1nemesis.news.neostrada.pl...

To są nowe egzemplarz w wersji Block52+ z radarem produkowanym do 2002,

Oczywiście od  2002.

którą kupiły także USA, Grecja, Izrael i Singapur :

To dlaczego ten szczyt nie mógł dolecieć do Polski ?

Przecież wszystkie 48 szt. doleciało zaliczając Atlantyk. U kilku szt. stwierdzono drobne niesprawności, które nie ujawniły się przy oblocie fabrycznym i z których najpoważniejszą była awaria zaworu do tankowania w powietrzu.

Ja też pokażę sąsiadowi zdjęcia nowego Poloneza,
a sprzedam mu demobil z Policji.

Oficjalny odbiór wszystkich 48 szt. odbył się w Polsce a cały proces polegał na rozebraniu każdego egzmplarza na części przez polski personel i sprawdzeniu czy wszystko zgadza się ze specyfikacją, co trwało nawet przez 2-3 m-ce po przylocie.

Anatol

Offset.