Offtopic - Jaki aparat do robienia zdjec samochodom ?

Data: 2019-04-25 12:10:31
Autor: Chris
Offtopic - Jaki aparat do robienia zdjec samochodom ?
W dniu 2019-04-25 o 09:29, stacek pisze:
Witam
Jaki polecacie aparat do robienia zdjec samochodom ?

Sprawny

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2019-04-25 13:37:36
Autor: stacek
Offtopic - Jaki aparat do robienia zdjec samochodom ?
super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

Data: 2019-04-25 14:01:19
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-04-25 o 13:37, stacek pisze:

super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

No co ty, ze wsi jesteś? Najlepsze zdjęcia robi się lustrzanką
za ponad 6 tysięcy a nie gównianym telefonem.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-25 14:18:40
Autor: z
Offtopic - Jaki aparat do robienia zdjec samochodom ?
Jeśli samochody na postoju to polecam Lumię 1020.
Pewnie za 100 zł kupi

Data: 2019-04-25 14:31:07
Autor: Myjk
Offtopic - Jaki aparat do robienia zdjec samochodom ?
Thu, 25 Apr 2019 13:37:36 +0200, stacek
super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

Żeby ostrą fotkę całego pojazdu wykonać to czasem trzeba zrobić 3-10 zdjęć,
każde z ostrością na inny punkt, a potem do kupy to złożyć pozbywając się
głębi ostrości z niechcianych miejsc. Poza tym, a w związku z powyższym,
nie aparat robi zdjęcia, tylko człowiek. Lepszy aparat tylko to mniej lub
bardziej ułatwia. Czy się to będzie kalkulowac to już inna sprawa.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-04-25 15:50:08
Autor: Chris
Offtopic - Jaki aparat do robienia zdjec samochodom ?
W dniu 2019-04-25 o 13:37, stacek pisze:
super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec
samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

Co znaczy samochodom? chcesz na handel wystawić rupiecia? jak tak to wystarczy w miarę dobry telefon, dobra pogoda i łapy nie z galarety.

Jak profesjonalne na torze to w 50 tyś powinno ci się udać zamknąć na start, sam aparat to ok 15 tyś do tego obiektywy (kilka) od 5 do 50 tyś.