Offtopic: Jarosław na prezydenta.

Data: 2010-04-26 06:10:24
Autor: Leszczur
Offtopic: Jarosław na prezydenta.
No to już wiemy, że Jarek będzie następnym prezydentem RP.
Nie ma co się naburmuszać, marudzić że to nie fair. Nie ma co tez
liczyć, że wynik może być inny. Nie może. Nie w tym kraju. Nie przy
takich wyborcach. Mówi się trudno.
Ale mi się uparcie nasuwa jedno pytanie - czy w związku z tym należy
się spodziewac rychłego odnowienia uczucia do i ze strony posłanki
Szczypińskiej, które tym razem znajdzie swój epilog na ślubnym
kobiercu?
Bo przecież sam nie może jeździć na oficjalne wizyty. No chyba, że
będzie liderem i w tej dziedzinie i nie będzie jeździł sam mimo, że
bez żony...

Anyway. The King is dead - long live the King.

Pozdro

l'e-szczur

Data: 2010-04-26 18:12:09
Autor: grzeda
Leszczur pisze:
[...]

No nie bym był taki pewny. Moge nawet sie zalozyc, ze Jaroslaw nie bedzie prezydentem. O skrzynke piwa, ale zeby mi zaraz dziesieciu nie wyskoczylo bo zakladam sie tylko o jedna ;)

[...]

W normalnych okolicznosciach zostalby zjechany po calosci, no ale jest jak jest i nikt nie bedzie smial mu dokuczac bo sam sie mocno narazi.

pozdr
PG

Data: 2010-04-26 09:32:25
Autor: Leszczur
On 26 Kwi, 18:12, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> No to ju wiemy, e Jarek b dzie nast pnym prezydentem RP.
> Nie ma co si naburmusza , marudzi e to nie fair. Nie ma co tez
> liczy , e wynik mo e by inny. Nie mo e. Nie w tym kraju. Nie przy
> takich wyborcach. M wi si trudno.

No nie bym by taki pewny. Moge nawet sie zalozyc, ze Jaroslaw nie
bedzie prezydentem. O skrzynke piwa, ale zeby mi zaraz dziesieciu nie
wyskoczylo bo zakladam sie tylko o jedna ;)

Ja już za dużo alkoholu rozdałem na prsk (możliwe nawet, że podpadam
pod złamanie ustawy o utrzymaniu w trzeźwości), ale jeżeli tylko tyle
miałoby to mnie kosztować, to wchodzę w to z całym impetem ;-)

> Ale mi si uparcie nasuwa jedno pytanie - czy w zwi zku z tym nale y
> si spodziewac rych ego odnowienia uczucia do i ze strony pos anki
> Szczypi skiej, kt re tym razem znajdzie sw j epilog na lubnym
> kobiercu?

W normalnych okolicznosciach zostalby zjechany po calosci, no ale jest
jak jest i nikt nie bedzie smial mu dokuczac bo sam sie mocno narazi.

W końcu czego się nie robi dla Ojczyzny!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-26 18:43:14
Autor: grzeda
Leszczur pisze:

[...]

Stoi;) 57:43 w drugiej turze dla Bronka.

pozdr
PG

Data: 2010-04-26 09:46:41
Autor: Leszczur
On 26 Kwi, 18:43, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> miałoby to mnie kosztować, to wchodzę w to z całym impetem ;-)

Stoi;) 57:43 w drugiej turze dla Bronka.

Ale oni lubią mocno finiszować w dogrywce. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-26 21:27:15
Autor: Gerard
Leszczur wrote:
[...]

IMO w tej chwili Jarek jest ciągle sporo w tyle, choć kto wie jak bedzie za 2 miesiące.
Mam tylko wrażenie, że jemu wcale nie zależy na wygranej. Kaczyńskiego przede wszystkim interesuje powrót do realnej władzy, a prezydent ma jej coraz mniej. Jak to okreslił bodaj Lis, Kaczyńskiemu na rekę byłaby minimalna przegrana by pokazać, że PiS się ciągle liczy i zmobilizować elektorat do przyszłorocznych wyborów.

pozdr

Data: 2010-04-26 14:03:30
Autor: Leszczur
On 26 Kwi, 21:27, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> [...]

coraz mniej. Jak to okreslił bodaj Lis, Kaczyńskiemu na rekę byłaby
minimalna przegrana by pokazać, że PiS się ciągle liczy i zmobilizować

PiS'owi byłoby to na rękę tylko kryzys by się pogłębiał w ciągu
najbliższych miesięcy. Wtedy kampania "ich prezydent i premier, a w
kraju coraz gorzej" mogłaby dać sukces wyborczy. Ale nie wiem, czy
chcieliby tak ryzykować, bo jeśli sytuacja by się polepszała, to
szanse pewnie by malały.
A kto jak kto, ale PiS ma doświadczenie w wystawianiu marionetkowych
premierów.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-26 22:46:17
Autor: grzeda
Leszczur pisze:

Anyway. The King is dead - long live the King.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7817095,Wybory_2010__Migalski_o_J__Kaczynskim__Stanmy_wszyscy.html

Ale Ty zartowales, prawda?

pozdr
PG

Data: 2010-04-26 13:57:32
Autor: Leszczur
On 26 Kwi, 22:46, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Anyway. The King is dead - long live the King.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7817095,Wybory_2010__M...

Ale Ty zartowales, prawda?

Tak. I to jest przerażające!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-27 20:04:35
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Dnia 26-04-2010 o 15:10:24 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

No to już wiemy, że Jarek będzie następnym prezydentem RP.

A ja bardzo proszę - na prsk rozmawiajmy o koszykówce, a nie o polityce.

pzdr

Data: 2010-04-27 22:58:59
Autor: Leszczur
Offtopic: Jarosław na prezydenta.
On 27 Kwi, 20:04, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 26-04-2010 o 15:10:24 Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> No to już wiemy, że Jarek będzie następnym prezydentem RP.

A ja bardzo proszę - na prsk rozmawiajmy o koszykówce, a nie o polityce.

Jeśli w najgorętszym okresie sezonu na grupie pojawiają się trzy watki
tygodniowo - nie wydaje mi się, że wypada tak marudzić. Ale obiecuję,
że przestanę wyjeżdżać z oftopikami jeśli grupa zacznie dawać
jakiekolwiek oznaki życia. Bo na razie decyzja Kaczyńskiego była
ciekawszym wydarzeniem od dowolnego ze spotkań w NBA.

Pozdro

L'e-szczur

Offtopic: Jarosław na prezydenta.