Offtopic: Jarosław na prezydenta.

Data: 2010-04-26 21:27:15
Autor: Gerard
Offtopic: Jarosław na prezydenta.
Leszczur wrote:
No to już wiemy, że Jarek będzie następnym prezydentem RP.
Nie ma co się naburmuszać, marudzić że to nie fair. Nie ma co tez
liczyć, że wynik może być inny. Nie może. Nie w tym kraju. Nie przy
takich wyborcach. Mówi się trudno.

IMO w tej chwili Jarek jest ciągle sporo w tyle, choć kto wie jak bedzie za 2 miesiące.
Mam tylko wrażenie, że jemu wcale nie zależy na wygranej. Kaczyńskiego przede wszystkim interesuje powrót do realnej władzy, a prezydent ma jej coraz mniej. Jak to okreslił bodaj Lis, Kaczyńskiemu na rekę byłaby minimalna przegrana by pokazać, że PiS się ciągle liczy i zmobilizować elektorat do przyszłorocznych wyborów.

pozdr

Data: 2010-04-26 14:03:30
Autor: Leszczur
On 26 Kwi, 21:27, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> [...]

coraz mniej. Jak to okreslił bodaj Lis, Kaczyńskiemu na rekę byłaby
minimalna przegrana by pokazać, że PiS się ciągle liczy i zmobilizować

PiS'owi byłoby to na rękę tylko kryzys by się pogłębiał w ciągu
najbliższych miesięcy. Wtedy kampania "ich prezydent i premier, a w
kraju coraz gorzej" mogłaby dać sukces wyborczy. Ale nie wiem, czy
chcieliby tak ryzykować, bo jeśli sytuacja by się polepszała, to
szanse pewnie by malały.
A kto jak kto, ale PiS ma doświadczenie w wystawianiu marionetkowych
premierów.

Pozdro

L'e-szczur

Offtopic: Jarosław na prezydenta.