Offtopic: Jarosław na prezydenta.

Data: 2010-04-27 20:04:35
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Offtopic: Jarosław na prezydenta.
Dnia 26-04-2010 o 15:10:24 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

No to już wiemy, że Jarek będzie następnym prezydentem RP.

A ja bardzo proszę - na prsk rozmawiajmy o koszykówce, a nie o polityce.

pzdr

Data: 2010-04-27 22:58:59
Autor: Leszczur
Offtopic: Jarosław na prezydenta.
On 27 Kwi, 20:04, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 26-04-2010 o 15:10:24 Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> No to już wiemy, że Jarek będzie następnym prezydentem RP.

A ja bardzo proszę - na prsk rozmawiajmy o koszykówce, a nie o polityce.

Jeśli w najgorętszym okresie sezonu na grupie pojawiają się trzy watki
tygodniowo - nie wydaje mi się, że wypada tak marudzić. Ale obiecuję,
że przestanę wyjeżdżać z oftopikami jeśli grupa zacznie dawać
jakiekolwiek oznaki życia. Bo na razie decyzja Kaczyńskiego była
ciekawszym wydarzeniem od dowolnego ze spotkań w NBA.

Pozdro

L'e-szczur

Offtopic: Jarosław na prezydenta.